Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Fick för ett tag sen ett infall och beställde biljetter till en musikal i Göteborg. Jag ringde då ett hotell som jag hört gott om...
Svar
11
· Visningar
657
Senast: Anna
·
Kropp & Själ Nu är jag pepp över att Sveriges Radio presenterat årets Sommarvärdar! SR's app är nog den som går hetast hos mig så jag är glad över...
Svar
4
· Visningar
484
Senast: Anna
·
Äldre Är det någon som varit där? Sambon vill åka dit när han fyller jämnt, men jag är mer tveksam. Jag hatar långflyg, värme, promenader och...
Svar
7
· Visningar
745
Senast: fejko
·
Äldre Har ni koll? Just nu så är det ju mycket diskussioner om branden i London. Jag förvånas över att så många inte verkar veta hur man ska... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 256
Senast: nullo-modo
·
Tjatter Bukefalos är ju ett ganska "oanonymt" och "öppet" forum där det känns som att medlemmarna vet ganska mycket om varandra, även utanför... 5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 038
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Jag dricker inte kaffe, tycker verkligen inte om det. Däremot kan jag då och då ta en celsius, speciellt om jag jobbat kväll och ska upp...
Svar
10
· Visningar
1 194
Senast: AnnDerry
·
Äldre Jag ska på en brunch om några veckor för att fira ett par kompisar som gift sig några dagar tidigare. Jag har dock dåligt med idéer om...
Svar
9
· Visningar
587
Senast: hoppsann
·
Äldre ...där de "onda" vinner? Alternativt, det går inte att säga hur det kommer sluta. Älskar filmer där det inte går att förutspå vad som... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
4 226
Senast: Elementary
·
Äldre Jag ska flyga i morgon och kommer då sitta på planet i nästan 4 timmar. Frågan är hur man står ut. Att läsa under tiden går bort... 5 6 7
Svar
136
· Visningar
9 080
Senast: Hyacinth
·
Äldre Vi ska åka till Växjö och det är jag plus två barn. Vi behöver äta och tidsmässigt passar det runt Skövde-Jönköping. Finns det något... 2
Svar
34
· Visningar
1 816
Senast: TinyWiny
·
Äldre Vi tänkte åka till Åland över midsommar, två vuxna och en treåring. Ingen av oss har varit på Åland och har ingen aning om var man bör...
Svar
4
· Visningar
424
Senast: trazel
·
Skola & Jobb Undrar om det är lika illa i Sverige med bemanningsjobben som det är där jag bor, Tyskland. Om jag kommer loss och flyttar tillbaka...
Svar
4
· Visningar
568
Senast: Emro
·
Äldre Justd nu håller jag på att grubbla ihjäl mig. Faktum är att jag har fåt en låt med Lasse Tennander i huvudet, men jag bllir inte klok på...
Svar
8
· Visningar
836
Senast: Skorpion76
·
Tjatter Nu ska vi drömma lite.. Vad är ditt drömliv.. Om det inte fanns tex ekonomiska eller andra begränsningar.. hur skulle du vilja leva... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 362
Senast: kossankaj
·
M
Tjatter Sambon fyller 30 om ett par veckor och jag tänkte bl.a köpa en snygg väska till honom, men har noll uppslag. Jag tänker en skinn/läder...
Svar
16
· Visningar
1 533
Senast: mooi
·
Äldre Någon bukefalist som har erfarenhet av dem? Är det nåt att köpa? 2
Svar
28
· Visningar
3 227
Senast: Pigalle
·
Kropp & Själ Har ju en längre tid haft ont i ryggen. I nedre delen av ländryggen, höger sida och ner mot skinkan. När man läser om ryggont så ska... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 289
Senast: Sonic76
·
  • Låst
Tjatter Startar en ny tråd och planerar sommarskoj :up: 99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
63 552
Senast: EmmaW
·
Kropp & Själ Hej, Risken är att det här blir långt, men, men. För ca 18 mån började jag få ont i en fot. Först vid löpning och sedan även vid gång...
Svar
11
· Visningar
1 918
Äldre Nu behöver jag er hjälp! Det handlar om ombildning av hyresrätt till bostadsrätt. Det är ett väldigt långt inlägg men jag är tacksam... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
11 988
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka