Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre För att c/o är man för att få sin post till ett visst ställe. Ge inte råd om du inte vet vad du pratar om. 7 8 9
Svar
170
· Visningar
8 624
Senast: escodobe
·
Tjatter Jag vill veta vad ni för för tips på filmer och serier som inte är svenska eller engelska? Måste dock vara textad på nåt av de språken... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 349
Äldre Här på buke brukar man ju kunna få hjälp med allt, så jag testar :bow: Har köpt hus och en lite äldre välanvänd men fullt fungerande...
Svar
7
· Visningar
1 219
Senast: feel
·
Äldre Sonen önskade att bjuda på tacos på sitt kalas så så får det bli! Nu ska jag bara räkna ut hur mycket 30 pers äter :p O.s.a har inte... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
9 079
Senast: FlipTheFrog
·
  • Låst
Äldre Förnågra dagar se va jag på Gekås Ullared och handlade. Jag hade mobilen med mig (öppnade den inte öht). Sambon betalade allt. (Han... 28 29 30
Svar
597
· Visningar
19 482
Senast: LenaH
·
Äldre Behöver lite hjälp här. Min gamla far har önskat sig en axelremsväska i julklapp. Inget konstigt, men hittar inte riktigt det jag söker...
Svar
5
· Visningar
463
Senast: Raderad medlem 19815
·
Äldre Den här mer eller mindre exakta konversationen har jag haft väldigt många gånger, med gamla och unga, män, kvinnor, barn i olika... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 701
Senast: Messy
·
Relationer Alltså inte när senast enligt posten, utan när det liksom..passar sig. :D Möjligen årets knasigaste fråga, haha. Jag är inte så...
Svar
6
· Visningar
897
Senast: Squie
·
Äldre Hit me, vilka är era bästa restips där? Helst runt de södra delarna, för det är där jag kommer att vara. Jag är inte intresserad av...
Svar
0
· Visningar
354
Senast: Gabbi
·
  • Låst
Äldre Sitter på jobbet och väntar på att få sluta, roar mig med att skapa en ny tråd så länge :) 100 101 102
Svar
2 020
· Visningar
60 900
Senast: Ceta
·
  • Omröstning Omröstning
Kropp & Själ @tanten har en kollega som påstår att nästintill varje kvinna i 35 års åldern har bröstimplantat? Har han rätt? Vi gör det lite lättare... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 708
Senast: Vallmo
·
Äldre Har två paket jäst för söta degar. Vad kan jag baka mer än lussebullar och kanelbullar?
Svar
4
· Visningar
410
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Min dotter fick konstaterad allergi i våras, dock gick det inte att få reda på mot vad (blodprov). Besvärsfri flera månader tills det...
Svar
3
· Visningar
438
Senast: Sonic76
·
Äldre Hur länge håller degen i kylskåp? Innehåller inte ägg eller grädde, bara sirap, socker, mjöl, smör och kryddor. Visst borde den hålla så...
Svar
6
· Visningar
6 568
Senast: Lillgrådis
·
Kropp & Själ En dokumentär från BBC som ligger på SVTplays hemsida. Brottsprovokation, och förövarna hängs ut på sociala medier. Jag blev lätt... 2
Svar
20
· Visningar
1 627
Senast: Hermelin
·
Relationer På förekommen anledning, som jag inte vill börja analysera för mycket i dagsläget, kan kärlek fungera när man kommer från helt olika...
Svar
2
· Visningar
837
Hemmet På senaste tiden har jag fått ett abnormt intresse för att förkovra mig i hur man bor kvadratsmart. Jag står nämligen inför det faktum... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 632
Senast: Snurrfian
·
Äldre Har ett paket jag ska hämta hos schenker ombud. Bara det att ombudet har bommat igen. Varit där 4 dagar på raken och olika tider och det...
Svar
7
· Visningar
1 307
Senast: Sleepan
·
Kropp & Själ Hej på er! Jag har undran om man kan lära sig att leva med ADD ( I det här fallet, även ni med ADHD får gärna svara också!) som vuxen...
Svar
13
· Visningar
2 606
Senast: skeleton
·
Äldre Okej, buke - jag behöver en klänning. Inom ett dygn. Hinner/kan just nu inte scanna av internet själv, så jag behöver er hjälp. Spec... 2
Svar
24
· Visningar
2 795

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka