Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag är för feg för att ta livet av mig, men jag önskar att jag vågade. Ser ingen anledning till att fortsätta kämpa i motvind hela...
Svar
9
· Visningar
784
Senast: corzette
·
Kropp & Själ ..Det vanligaste rådet för detta är väl att helt enkelt vårda och klippa håret ofta, men jag känner att jag är så rädd att förlora...
Svar
3
· Visningar
1 056
Senast: MCP
·
Äldre Sambon är i Tokyo och undrar vad jag önskar mig därifrån. Jag kan mest bara komma på hästtelaterade saker alt garderob/bokhylla/stora...
Svar
11
· Visningar
734
Senast: MJLee
·
Äldre Jag avskyr att köpa byxor och är nu på jakt efter ett par bra, slitstarka svarta jeans. Jag vill ha ett par som tål att användas ett par... 2
Svar
30
· Visningar
6 732
Senast: Badger
·
Mat Jag är hungrig, men är inte sugen på något. Vad har ni ätit till lunch? Jag behöver tips på vad jag ska äta!
Svar
13
· Visningar
732
Senast: YaHilweh
·
Tjatter Har laddat ner en testversion av Lightroom från Adobe för att beskära några bilder.... men hur sparar jag ner dem?? När jag exporterar...
Svar
4
· Visningar
392
Hemmet Jag har en skinnsoffa som väl är runt 15 år eller så. Det är en "fin" soffa i Italienskt läder, fått sen mina föräldrar tröttnat. Jag...
Svar
11
· Visningar
16 870
Senast: Buck
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 497
Senast: Wonna
·
Tjatter Vad händer i helgen? Vad gör ni? Hur mår ni? :banana::banana::banana: 3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 552
Senast: em76
·
Kropp & Själ Nu blir det privat här... Jaha. Mina miktioneringsproblem och smärta i underlivet som jag haft sedan slutet av den sista graviditeten...
Svar
12
· Visningar
2 227
Senast: Hyacinth
·
Äldre Har ni den? Varför/varför inte? Funderar på att skaffa den men tycker det känns läskigt att "ge den" hela bankverksamheten genom...
Svar
0
· Visningar
280
Senast: Wysiwyg
·
Hemmet Jag ska renovera mitt badrum och ser framför mig ett hexagonformat klinker i grått/mörkgrått alternativt svart som är ca 10*10 cm. Måste...
Svar
15
· Visningar
780
Senast: Luzzan
·
Kropp & Själ Jag tänkte på det när jag läste en artikel om Olof. Ett barn som inte verkar ha någon behållning av sin tillvaro. Sannolikt känner han... 2
Svar
32
· Visningar
2 866
Senast: Lager
·
Äldre Det börjar bli dags... :cry: ⛄ Vad ska ni ha för vinterjacka i år? Bilder tack! :up: 2 3
Svar
45
· Visningar
4 651
Senast: lisa412
·
Relationer Jag sitter här och är så himla ledsen, och trots att jag har många nära vänner så är det ingen jag vill prata med för att jag helt...
Svar
4
· Visningar
1 056
Senast: anonym_tjej
·
  • Låst
Tjatter Jag står i ett förråd och sorterar prover från varphögar samt lägger in dem i databasen :) 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
62 990
Senast: Klara
·
Äldre ... jag vet att rubriken är en paradox i sig, men någon bukefalist kanske har snappat upp att det finns mer charmiga mjukisbyxor än vad... 2
Svar
23
· Visningar
2 511
Äldre Jag blir snart tokig. Söker diverse tjänster och skickar därför CV och personligt brev för granskning genom mitt fack. En kritik av mitt...
Svar
17
· Visningar
1 073
Senast: MJLee
·
Äldre Visst finns det väl några sånna? Det kanske går att dra ihop en buketräff om vi är ett gäng? Jag behöver lära känna folk här uppe, och... 2 3
Svar
45
· Visningar
2 974
Senast: cili
·
Kropp & Själ Hej Vet inte hur jag ska skriva men gör mitt bästa det är så att jag j har en önskan att börja rida igen eller ett mål som sagt det...
Svar
11
· Visningar
798
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka