Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Eländes elände..... Nu behöver jag den samlade bukevetenskapens hjälp..... "Allvarligt fel" " Din Start-meny fungerar inte . Vi...
Svar
7
· Visningar
860
Senast: swemale
·
Fritid Okej, så jag och två kompisar har kommit på den ljusa (höhöh:D) idén att vi ska prova stöpa ljus någon gång före julen. Ingen av oss...
Svar
1
· Visningar
476
Senast: Luff
·
Fritid Har på resande fot ådragit mig någon slags envetet knövenskap samtidigt som ruskvädret blåser in över östkusten. Här borde drickas...
Svar
19
· Visningar
1 510
Senast: Murphy
·
Hemmet Litet hus på 67 kvm. Det finns eldstad med Keddy-insats. Annars bara elelement, som vi verkligen vill undvika att använda så mycket som... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 276
Senast: tanten
·
Äldre Undrar jag. Absolut inget trams eller ifrågasättande, vill bara veta om det går. 8 9 10
Svar
190
· Visningar
10 049
Senast: Modig_Korn
·
Kropp & Själ :( Det är alldeles livlöst, glanslöst och bara allmänt hemskt. Ser och känns allmänt stripigt och otvättat hela tiden, även när det är...
Svar
14
· Visningar
2 156
Senast: Monkie
·
Kropp & Själ Idag fick min man svar på proverna han tog hos VC - allergitestet gav utslag på katt och dammkvalster samt minimalt på häst. Inte... 2
Svar
20
· Visningar
1 024
Senast: skuggi
·
Äldre Jag söker namnet på en svensk konstnär som målade bl.a. bär och potatis helt naturtroget, detaljerat. Det enda jag minns är att det är...
Svar
3
· Visningar
469
Senast: mandalaki
·
Hemmet Kära vedeldande bukefalister, har ni något tips på en möbel att förvara ved i? Vi är på jakt efter en möbel som rymmer några vedkorgar...
Svar
8
· Visningar
1 398
Senast: ainasoja
·
Tjatter Jag har svårt att tro att jag är den enda som går i perioder i mitt musiklyssnande. Jag håller mig till en eller ett par band åt gången...
Svar
11
· Visningar
910
Senast: tigerflicka
·
Kropp & Själ Alltså jag orkar inte med mig själv och min klantighet! Skulle gå ner i källaren och fixa med tvätten. Med sockar på fötterna.. tjoffs... 2
Svar
33
· Visningar
7 714
Senast: Murray
·
Kropp & Själ Jättekort fråga. Finns det nagellacksborttagning som är skonsammare mot huden än "de vanliga" (sånt som säljs i mataffären: Gripen etc)...
Svar
1
· Visningar
226
Senast: ullo
·
Hemmet Jag har fått hjälp (stjälp) att börja tapetsera i friggeboden. Tyvärr är resultatet uselt. Jag är skitbesviken och skitledsen över att...
Svar
10
· Visningar
2 303
Senast: Magiana
·
Svar
0
· Visningar
201
Senast: blizz
·
Äldre Tråden om hundträningen (eller vad det nu var) spårade ur men jag tycker det kan ha sin poäng att seriöst fortsätta diskussionen på de... 5 6 7
Svar
124
· Visningar
8 623
Senast: monster1
·
Äldre Jag ska byta bil inom kort. Jag vet redan vilken typ av bil jag vill ha. Problemet är att jag inte kan bestämma mig för om jag ska köpa... 2 3
Svar
51
· Visningar
2 916
Senast: lil-sis
·
Äldre Dottern är 8år, har långt slitet hår. Normaltjockt/tunt. Hon behöver toppas, men snål som jag är tycker jag inte det är värt 300+ kr för... 2
Svar
39
· Visningar
7 540
Senast: lady_vip
·
Tjatter Förskräckliga dagbok Jag vill inte gnälla, eller jo det vill jag. ALLT var bättre förr! Jag, rumpelstiltskin aka Mr Gold har lärt upp... 44 45 46
Svar
907
· Visningar
24 701
Senast: Klara
·
Äldre Jag är för feg för att ta livet av mig, men jag önskar att jag vågade. Ser ingen anledning till att fortsätta kämpa i motvind hela...
Svar
9
· Visningar
784
Senast: corzette
·
Kropp & Själ ..Det vanligaste rådet för detta är väl att helt enkelt vårda och klippa håret ofta, men jag känner att jag är så rädd att förlora...
Svar
3
· Visningar
1 056
Senast: MCP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka