Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Tyckte det kunde vara kul med en tråd där vi helt enkelt visar hur vår dag har varit :) Tänkte starta den här tråden igår, men blir en...
Svar
0
· Visningar
340
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Kan man ens det? Hur i så fall? Får inte till det och har ingen lust att ha bilder på flera ställen
Svar
3
· Visningar
526
IT & mobiler aka Vallis har skitigt i det blå skåpet (igen). Igår fick jag meddelande från Firefox om att återställa den för att bl a förbättra...
Svar
4
· Visningar
668
Senast: Mirre
·
Äldre Efter den senaste Nestléskandalen så känner jag att jag nog inte kan blunda längre. Det är dags att byta kaffe. Men till vad? Jag älskar... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 075
Senast: Lampan
·
Skola & Jobb Hej vänner. För att göra en lång historia kort så har jag de senaste veckorna fått stressymptom. Vi arbetar i ett väldigt högt tempo på... 29 30 31
Svar
612
· Visningar
34 566
Senast: Vallmo
·
Äldre varje månad lägger jag och mannen in 750€ var till ett gemensamt konto för mat och hyra. Av olika orsaker kommer det nu vara jag som...
Svar
3
· Visningar
1 022
Senast: Kirre
·
Äldre Jag längtar till Jerusalem hela tiden! Det är väldigt länge sedan jag var där och jag börjar känna att jag MÅSTE åka dit snart...
Svar
18
· Visningar
1 290
Senast: Cambrie
·
Skola & Jobb Jag pluggar på högskolan och kommer behöva bära alla mina böcker fram och tillbaka varje dag. Jag har nu en ryggsäck från under armour...
Svar
17
· Visningar
3 150
Kropp & Själ Erfarenheter kring detta? Är det lika god kvalite på det som Personlig tränare live? Jag behöver hjälp dels med kosten samt gå ner...
Svar
16
· Visningar
3 610
Kropp & Själ Vad ger er energi? Vad är roliga saker att hitta på för dig? Vad får er att koppla av och njuta av nuet? 2
Svar
21
· Visningar
1 217
Senast: LiZH
·
Äldre Vi har läst en bok i skolan, livet efter dig (yoyo moyes) som handlar om den humanistiska människosynen och så ska vi hitta en till...
Svar
2
· Visningar
1 388
Äldre Jag behöver köpa en sån där plastmojäng som man kan justera ett snöres storlek med, typ som de som sitter i jackor som är ställbara i...
Svar
5
· Visningar
764
Kropp & Själ En sak som really grindes my gears är när coacher och terapeuter som inte har en gedigen högskoleutbildning (det förstnämnda kan man väl... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
4 786
Senast: Luff
·
Relationer Vill inte vara för detaljrik men jag har precis lärt känna en ny människa som lever i en farlig relation. Personen har råkat lätta sitt...
Svar
9
· Visningar
1 214
Fritid Jag kan inte sluta spela! http://slither.io/ Mitt high score är 16083. :D Har ni hittat några spel ni helt enkelt inte kan sluta spela?
Svar
8
· Visningar
1 050
Senast: Vinur
·
IT & mobiler Jag har råkat ställa in datorn så att jag måste ange lösenord så fort datorn har gått i viloläge och jag vill väcka den igen. Till råga...
Svar
18
· Visningar
1 962
Senast: Magiana
·
Skola & Jobb Jag funderar på att omskola mig. Är det någon här som har läst en längre utbildning på gamla dar ( ja, alltså jag är 45- men i...
Svar
16
· Visningar
1 184
Senast: Lime
·
Kropp & Själ Börjar bli trött på detta. Blev ordentligt förkyld och dålig förrförra fredagen. Fick hög feber och var sängliggande. Efter det har det...
Svar
9
· Visningar
1 220
Senast: Narcissa
·
Fritid Hejsan! Se om det finns någon som har samma problem som mig med My Pony Stables två. I slutet på varje ridtur blir skärmbilden bara...
Svar
0
· Visningar
535
Skola & Jobb Jag har just börjat en utbildning i Skottland - Animal Behaviour men då det är några år sedan jag studerade så har jag svårt att få till...
Svar
17
· Visningar
1 170
Senast: lizan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka