Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Hej vänner. För att göra en lång historia kort så har jag de senaste veckorna fått stressymptom. Vi arbetar i ett väldigt högt tempo på...
Kropp & Själ
En sak som really grindes my gears är när coacher och terapeuter som inte har en gedigen högskoleutbildning (det förstnämnda kan man väl...
IT & mobiler
Jag har råkat ställa in datorn så att jag måste ange lösenord så fort datorn har gått i viloläge och jag vill väcka den igen. Till råga...
Kropp & Själ
Börjar bli trött på detta. Blev ordentligt förkyld och dålig förrförra fredagen. Fick hög feber och var sängliggande.
Efter det har det...
Skola & Jobb
Jag har just börjat en utbildning i Skottland - Animal Behaviour men då det är några år sedan jag studerade så har jag svårt att få till...