Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Fundera på att byta inriktning i livet. Var kan jag hitta inom vilka yrken det kommer saknas arbetskraft om ett par år? Någon som... 2
Svar
32
· Visningar
3 808
Hemmet Inspirerad av Ikeakök-tråden...;) Vi ska bygga ett fritidshus och har tittat på Kvänums Brahe-kök. Någon som har erfarenhet av Kvänum...
Svar
0
· Visningar
516
Senast: LiZH
·
Kropp & Själ Efter nyår ska jag ta mig i kragen och pallra mig till en psykolog, men jag vet inte riktigt hur det går till? Om man bara sitter där på... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 228
Skola & Jobb Jag har ansvar över en grupp om 3 personer som i många år har tillhört ett större företag och nu blivit outsourcade till oss. Oj så...
Svar
10
· Visningar
1 277
Senast: gulan
·
Äldre Jobbar som städerska på ett större företag (inhyrd) Och igår fick jag frågan om jag hade några förslag på vad vi kan göra till jul...
Svar
8
· Visningar
1 807
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Hur går man tillväga? Är det vårdcentralen som gäller eller söker man sig själv till psykolog på vårdcentralen eller...
Svar
3
· Visningar
511
Senast: Niyama
·
Äldre Jag brukar göra mycket polkagrisar, praliner, kandisocker osv till jul och tänkte i år kanske sälja lite, folk frågar om det en del...
Svar
9
· Visningar
3 341
Senast: Marty
·
Äldre Jag tänkte göra matpaj av det som finns, en vegetarisk variant och en med kött. Pajskalet gjorde jag av gårddagens potatis, smör och...
Svar
3
· Visningar
479
Senast: tanten
·
Äldre Jag är på jakt efter en poncho i bra kvalitet. Den ska vara slät och enkel men i ett bra material som faller snyggt, typ merinoull eller...
Svar
4
· Visningar
688
Senast: VLMF
·
R
Äldre Jag och mina kollegor kommer inte överens: jag hävdar att kurmanci är det största kurdiska språket i Sverige (väldigt logiskt, i min... 2
Svar
25
· Visningar
1 761
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Nån som testat den och har något att säga? Positivt som negativt. Jag är känslig för hormoner och har aldrig kunnat ta några utan... 2
Svar
26
· Visningar
4 909
Äldre Vet att det finns ett gäng shopping- och resefantaster på forumet och hoppas att någon kan hjälpa mig. I höst ska jag gå på ett par...
Svar
15
· Visningar
2 043
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ I början av året gjorde jag en tråd här med frågor kring cellprovstagning och besök hos gynekolog/barnmorska. Jag fick många bra, fina... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
6 505
Senast: Centaur
·
Äldre En extrainsatt debatt om krisen hos Polisväsendet tror ni. http://www.blaljus.nu/nyhetsartikel/polisdebatten-i-riksdagen. Är det...
Svar
1
· Visningar
393
Senast: Sleepan
·
Hemmet Ja det har börjat droppa vatten på fler ställen i huset och jag vet inte varför. Det är koppling till blandaren i duschen och kopplingen...
Svar
12
· Visningar
1 179
Äldre hos tillverkaren:eek:. Påsken har ju inte ens börjat. Å jag som inte ens har hunnit köpt nån ännu. Har man tillverkat för lite påskmust...
Svar
16
· Visningar
1 988
Senast: Gammeln
·
Kropp & Själ Hur hade ni fyllt i en hälsodeklaration där det står att du ska intyga om nedanstående ”Har du under de senaste tre åren behandlats...
Svar
9
· Visningar
957
Senast: hoppsann
·
Tjatter Det är en gubbe i grannbyn, (granne med min bror) som i tillägg till en del andra mindre charmiga vanor, är för snål att stå för sin... 2
Svar
33
· Visningar
4 825
Senast: Hermelin
·
Skola & Jobb Ja - hur ska man svara vid en anställningsintervju när den frågan dyker upp? Jag sitter lite i den sitsen just nu då jag har satt igång...
Svar
18
· Visningar
3 828
Senast: hier
·
Skola & Jobb Jag har blivit erbjuden ett jobb på en arbetsplats utan kollektivavtal. Jag har redan varit i kontakt med mitt fackförbund en gång för... 2 3
Svar
45
· Visningar
2 582
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka