Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Har haft diabetes i 25 år nu. Senaste veckan har det varit för jävligt med snabba kast. 4 nätter på raken nu har jag vaknat av ett bs på...
Svar
10
· Visningar
809
Senast: Mikan
·
Skola & Jobb Om du har börjat få stressrelaterade symtom, som inte uteslutande beror på jobbet, vad vill du ha / förväntar du dig från din närmsta... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 839
Senast: Mitten
·
Fritid Jag behöver beställa service till bilen och kollade på märkesverkstaden för bilen. En service för en bil äldre än 5 år, vilket jag har...
Svar
7
· Visningar
767
Senast: Magiana
·
Äldre En person har fem barn. Hens partner är död sedan länge. Personens hus ska säljas och ett av hens barn är intresserad av att köpa huset... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 070
A
Äldre Låt oss leka med tanken att det varit ett oväder i Sverige, strömmen har gått, sjukhusen kör på reservkraft men strömmen kommer inte... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
5 295
Senast: Badger
·
Hemmet Har några vita frottéhanddukar som jag köpte att ha till ansiktet eftersom Basiron som jag använder bleker färgad textil. Nu är...
Svar
16
· Visningar
9 044
Senast: susanne
·
IT & mobiler Jag har börjat tröttna rejält på min nuvarande bärbara dator och behöver/vill köpa mig en ny. Jag har för nuvarande en Lenovo G710...
Svar
5
· Visningar
775
Senast: Squie
·
Äldre Letar desperat efter namnet på en tv-serie som gick för en massa år sedan. En CIA-agent kommer till en amerikansk småstad för att...
Svar
9
· Visningar
1 843
Senast: Gammeln
·
Äldre Idag när jag skulle åka och handla upptäcker jag en parkeringsbot på bilen. Anledning till bötern är saknaden av parkeringstillstånd...
Svar
16
· Visningar
2 042
Äldre Jag behöver tips på plattänger som det går enkelt att locka håret med. Kanske med någon form av rundade sidor? Någon som har tips på en...
Svar
4
· Visningar
969
Relationer 21 piloterna en groda med eller är det en padda O_o
Svar
2
· Visningar
476
Senast: Gammeln
·
Hemmet Vet ni vart man kan köpa typ snirklig dekor för att sätta på dörrarna på ett gammalt skåp? Vill liksom piffa upp skåpet jag har.
Svar
6
· Visningar
1 296
Senast: pimy
·
Skola & Jobb Jag är ovanligt trög idag vill nån hjälpa mig att förklara? Jag är på väg att ta steget till att växa upp och skaffa mig en utbildning...
Svar
3
· Visningar
395
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Är förvånad att ingen förr här har startat en tråd om Annika Taeslers bok Ända in i märgen. Boken handlar om hur hennes liv förändrades...
Svar
7
· Visningar
1 093
  • Låst
Kropp & Själ Första tråden är full, nu är det dags för en ny. Som vanligt är både gamla och nya personer välkomna in här, där vi diskuterar träning... 101 102 103
Svar
2 052
· Visningar
86 913
Senast: Tassetass
·
Fritid Har haft min canon 1000D sen urminnes tider och varit jättenöjd. Men inser att det verkligen har kommit till åren och gissar att det... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 132
Senast: voltis
·
Äldre Jag har ett tag funderat på att köpa en ny bil. Tidigare har jag p.g.a. hundbur varit tvungen att ha en kombi men nu är hunden såld och... 2
Svar
30
· Visningar
3 046
Senast: Sar
·
Fritid Har ett "brädgolv" till mina grisars matplats, men det blir såphalt när det är blött ute. Har ni något förslag för att göra det mindre...
Svar
3
· Visningar
699
Senast: Jamtland
·
Svar
2 005
· Visningar
61 761
Senast: ainasoja
·
Äldre Har fått hål i två av mina fina ylleplagg :cry: Jag tror det är mal för jag har sett något vitt flygfä någongång. Var kommer malen...
Svar
10
· Visningar
1 895
Senast: ainasoja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka