Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Vad är era bästa tips för att förebygga att bli höstdeppig? Känner att nu när hösten har kommit att orken och måendet minskar för...
Svar
19
· Visningar
720
Senast: Bison
·
Tjatter Nymånen är magisk!
Svar
1
· Visningar
380
Senast: tott
·
Äldre Söker efter någon lite småtokig, lätt konstig, fantasifull och spännande serie med lite lagom tantsnusk och så vidare, i stil med...
Svar
12
· Visningar
7 557
Senast: voltis
·
  • Låst
Tjatter Vi klarar oss tydligen inte utan en sådan här tråd, så vi fortsätter här. :D Jag stör mig orimligt mycket på folk som vill planera min... 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
122 145
Senast: kittin
·
Kropp & Själ Tror jag kommit i klimakteriet.Har fruktansvärda vallningar,både natt och dag. Finns det något receptfritt läkemedel som kan hjälpa?
Svar
1
· Visningar
350
Senast: ameo
·
Äldre Jag letar efter ett larm som larmar om man tex går ifrån sin resväska ett par meter alternativt en rem som man fäster i sig själv och...
Svar
0
· Visningar
370
Senast: Madeira
·
Äldre Jag köper Gäsene hushållsost eftersom jag inte vill köpa ost av dansk/tysk mjölk. Osten är god men det är helt hopplöst att hyvla den... 2
Svar
39
· Visningar
11 821
Senast: nickan1
·
Mat Vilken är den godaste vegetariska korven? Har inte ätit kött på 10 år, och blir bara så vansinnigt sugen på korv i bröd ibland :o Åt... 2
Svar
22
· Visningar
4 076
Senast: For
·
Kropp & Själ Vad tror folk om din sport/träning? Har folk några fördomar? Hur är det egentligen? Varför började du med det? Vad är det roligaste med... 2
Svar
24
· Visningar
1 225
Senast: voltis
·
Fritid Nu är det iallafall inte bara jag på buke som spelar något hundspel på internet :D Kanske är det fler än de (två :p) jag vet som spelar... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
4 399
Senast: Modig_Korn
·
Hemmet Hur pass rädda för radon är ni? Vi har tittat på ett hus som är byggt i blåbetong och som efter åtgärd (FTX-ventilation) har ett...
Svar
8
· Visningar
5 269
Senast: hvala
·
Kropp & Själ Då jag själv håller på och jobbar med min viktnedgång tycker jag att frågan är intressant. Jag funderar tex en hel del på hur mkt vissa... 22 23 24
Svar
463
· Visningar
29 739
Senast: Raderad medlem 19815
·
Relationer kanelbullar ska ni trycka i er idag på bullens dag :d
Svar
9
· Visningar
428
Senast: DarkInNight
·
Tjatter Jag har enormt mkt kläder vilket beror på att det är ett intresse hos mig. Men nu har jag börjat fundera på hur mkt kläder folk anser... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 128
Senast: Egonson_
·
Relationer och jag älskar egentligen det. Nu är jag dock i rysligt dålig form själv. Jag sköter jobbet och så men blivit uppsagd i stugan...
Svar
14
· Visningar
1 477
Senast: Sar
·
Äldre Jag håller just nu på att kolla lite efter billigt boende i Stockholm och det känns som att priserna skenar iväg ganska bra trotts att...
Svar
10
· Visningar
1 350
Senast: Idas
·
Äldre Hur har ni förvaring i hallen? med nycklar, plånbok, telefon m.m? Var har en liten byrå i hallen på den ligger nycklar, plånböcker...
Svar
16
· Visningar
2 187
Senast: Pilot
·
Äldre Ibland är man lite väl trött i mataffären... Där stod en herre och lagade mat med den nya produkten från Arla; Syrad grädde. Mina...
Svar
15
· Visningar
6 053
Senast: Idas
·
Fritid Då jag inte orkar leta efter/stå i kö för att använda mikrovågsugnar så behövs en annan lösning. Ska fungera att vara utanför kylskåp...
Svar
6
· Visningar
834
Senast: Buck
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme... 51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
41 673
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka