Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Min äldsta har en kompis i skolan som han leker rätt mycket med. Det är dock ofta han kommer hem och är ledsen för saker som det här...
Svar
1
· Visningar
737
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Det har varit många "hur prata med barn om "-trådar på senaste tiden och jag har också ett sånt där svårt tema som är aktuellt hemma...
Svar
9
· Visningar
724
Senast: Mabuse
·
Gravid - 1år hej! Är det ngn som varit med bebis på horse show? Min kille är 6( nästan 7 ) mån när Gbg horse show är. Funderar på om det funkar eller...
Svar
13
· Visningar
1 595
Senast: superstar
·
Gravid - 1år Vill gärna ha tips på resevagn som uppfyller följande krav: - Vändbar (dvs vill kunna ha barnet mot mig) - Fullt liggläge - Lättsvängd -...
Svar
4
· Visningar
797
Senast: glittra
·
Övr. Barn Hej alla, vet ej om denna tråd har hamnat på rätt ställe eller om den passar bättre i Senior men isåfall kanske någon snäll kan flytta...
Svar
8
· Visningar
1 132
Senast: rtf
·
Gravid - 1år Jag ska opereras (HALELUJA! Farväl bihålebesvär :love:) och funderar på hur vi löser mat till A under tiden. Han har hittills bara fått...
2
Svar
20
· Visningar
2 068
Senast: ainasoja
·
Småbarn Hej, jag vet att vi inte är de enda föräldrar som har ett barn som INTE vill sova. Våran kille är snart tre år och det är alltid strid...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 847
Senast: Comfort
·
Övr. Barn Har aldrig riktigt trott på att FK är så sugiga som folk säger och det var supersmidigt att få beviljad graviditetspenning på 100 %...
Svar
8
· Visningar
816
Senast: ainasoja
·
Övr. Barn Jag skulle vilja hitta en duktig och proffsig människa som man kan vända sig till när man vill ha lite extra stöd. Tidigare har det vart...
Svar
13
· Visningar
1 100
Senast: jerseyko
·
Småbarn Vår vakt är inte riktigt pålitlig längre så vi ser oss om efter en ny. Men vilken? Nu har vi en Philips nånting, några år på nacken...
2
Svar
21
· Visningar
3 209
Senast: Lindon
·
Övr. Barn inspirerad av en annan tråd ( som jag blev rätt upprörd av men inte vill trådkapa) är jag nyfiken på hur era förhållanden förändrats...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
27 261
Senast: Amha
·
Småbarn Min systerdotter har, till sin mammas stora fasa, nog ärvt samma gen som mig. Hon är hästtokig trots att hon bara suttit på en häst vid...
2
Svar
22
· Visningar
1 909
Senast: Petruska
·
Småbarn Halva min släkt är tyskspråkig och jag vill verkligen att I ska kunna kommunicera hyfsat problemfritt med dem i framtiden - något jag...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 761
Senast: leia
·
Småbarn Treåringen kommer få minst en Ingrid-bok i julklapp, men vilken/vilka böcker sex-åringen ska hitta under granen är svårare. I den ålder...
Svar
19
· Visningar
1 068
Senast: Sunshine
·
Småbarn Söker tankar och omdömen kring bilbarnstolen Concord Transformer T/XT som vi hittat på några svenska nätbutiker men inte i någon...
Svar
7
· Visningar
1 600
Senast: ThomasM
·
Övr. Barn Min åttaåriga son sliter strumpor något alldeles förskräckligt. Eftersom jag bor i obygden är det inte bara att kila iväg att köpa. Kan...
Svar
10
· Visningar
821
Senast: Emiro
·
Småbarn Det har i närheten av dotterns förskola/ortens grundskola uppmärksammats en man som uppträdde underligt och iakttog barnen. Personalen...
Svar
18
· Visningar
1 185
Senast: Zewz
·
Övr. Barn Spinoff på @Petruskas tråd om hur man kan tänkas tala med barn om tiggare. Hur talar man med barn och tonåringar om IS! Hur förklarar...
Svar
7
· Visningar
920
Senast: LiZH
·
Småbarn Har precis kommit hem från ett utvecklingssamtal från föris och jag är ARG, förbannad och vansinnig. Vi har fått lite hintar om att...
2
Svar
28
· Visningar
5 760
Senast: Pilot
·
Övr. Barn Tänkte för en gångs skull vara ute i god tid och fylla i ansökan om föräldrapenning nu. Men på sista sidan ska man fylla i hur många...
Svar
1
· Visningar
584
Senast: Elisha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp