Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag umgås ganska regelbundet med en liten 4,5 år gammal kille. Förutom att vi ses familjevis en hel del, brukar jag hämta honom tidigt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 809
Övr. Barn Nu är jag nyfiken. Finns det någon där ute som inte tyckt om barn och kanske inte ville ha egna själv, men sen fått egna och ändrat...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 459
Senast: Fibusen
·
Småbarn Jag jobbar med små barn - ålder 1 och 2 år. Nu börjar det bli kallt, och eländet med vantar är i full gång. Vi har många små barn som...
Svar
15
· Visningar
3 839
Senast: orion_x
·
Småbarn Ni med spädbarn och lite äldre barn. Att orken, energin, sömnen och tiden (bla) är trytande kan nog ingen sticka under stolen med. Så...
2
Svar
23
· Visningar
1 856
Senast: Lindon
·
Gravid - 1år Vi står inför valet att vaccinera yngsta dottern (7 veckor) mot rota-virus. Någon som har erfarenhet av det? Eller valt att avstå, i så...
2
Svar
21
· Visningar
2 099
Senast: Zewz
·
Övr. Barn Hej alla kompetenta och aktiva bukemammor. Jag har ett litet bryderi som jag gärna skulle vilja ha er input kring. Jag och min sambo...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 492
Senast: mamman
·
  • Låst
Övr. Barn Sedan nåt år tillbaka är jag sambo med en kille som liksom jag har barn sen tidigare Han har 2 tjejer 13 o 14 o jag en kille på 14. Vi...
2
Svar
37
· Visningar
3 563
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Jag kommer eventuellt att leda en svenskspråkig lekgrupp efter årsskiftet. Jag kan många svenska barnsånger, men är dålig på rim och...
Svar
6
· Visningar
3 045
Senast: majola
·
Småbarn Var någonstans hittar man robusta möbler i trä i barnstorlek? Söker i första hand stolar som även vuxna kan sitta på. Jag tänker mig...
Svar
6
· Visningar
813
Senast: pimy
·
Övr. Barn Jag tänkte vi kunde samla lite julklappstips här!
Svar
17
· Visningar
3 620
Senast: Raderad medlem 6459
·
Övr. Barn Ska skicka iväg papper för graviditetspenning (ja jag är sen med det haha, både mitt jobbs och mitt fel, måste inte ha pengarna direkt...
2
Svar
24
· Visningar
3 160
Senast: BernT
·
Övr. Barn Jag skulle vilja bygga egna "hästhinder" till barnen som leker mycket häst. Bommarna antar jag att man kan göra av rundstav, men jag...
Svar
6
· Visningar
4 430
Senast: Amha
·
Övr. Barn Det är många känslor och många tankar på en och samma gång. Jag är bara 18 år och väntar en unge, och man får hela tiden höra att:Du är...
2
Svar
22
· Visningar
3 234
Senast: Bexzor
·
Gravid - 1år En tråd för oss som väntar barn våren 2016 att noja, diskutera och följas åt i. Mars BF 8:e mars, fia-lisa, 2:a barnet April Maj
98 99 100
Svar
1 991
· Visningar
116 416
Senast: fia-lisa
·
Övr. Barn Jag har en liten kille på 4 år som helt plötsligt från ingenstans har börjat få ont i magen. Ibland så han kräks, inte mycket men det...
Svar
6
· Visningar
2 694
Senast: SandraM
·
Övr. Barn Har inte tittat in här på länge nu! Skulle vara roligt att höra ifrån alla som fick barn runt samma tid som jag fick Erik. :-) Det fanns...
Svar
0
· Visningar
501
Senast: miss_kala
·
Övr. Barn Hade ett samtal med min äldsta son nu ikväll, han pratade om en kompis i skolan som visade sig vara mobbad av andra pojkar i hans klass...
Svar
0
· Visningar
665
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Hej! Jag har en liten fundering, då jag har en tös som gillar skarpt riskakor och risifrutti. Hur hårt håller ni på alla...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 884
Senast: Amha
·
Gravid - 1år Nu tänker jag sticka ut näsan lite angående amningens vara eller icke vara Efter att ämnet kommit på tal i flera diskussioner på...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
9 424
Senast: Lazio
·
Övr. Barn "Vi" kommer bli anmälda till socialen tillsammans med dagis av BUP då barnet har sagt saker som inte är bra. Vad kan vi förvänta oss nu...
2
Svar
29
· Visningar
7 136
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp