Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn "Vi" kommer bli anmälda till socialen tillsammans med dagis av BUP då barnet har sagt saker som inte är bra. Vad kan vi förvänta oss nu...
2
Svar
29
· Visningar
7 139
Senast: Sar
·
Småbarn Mina barn (1, 2 och 4) ska få utklädningskläder i julklapp. Jag är lyckligt lottad med en sömmerska som svärmor, så jag kan mer eller...
Svar
9
· Visningar
1 843
Senast: majola
·
Småbarn I januari fyller vårt barn ett år, och vi hade egentligen tänkt skola in hösten 2016 men antagligen blir det under våren i stället. Vad...
2
Svar
22
· Visningar
2 391
Senast: pimy
·
Gravid - 1år Jag vill ha tips på bra, schyssta giftfria leksaker som passar en 10-månaders. Är helt lost på leksaksfronten men vill inte ha massa...
Svar
10
· Visningar
851
Senast: ameo
·
Övr. Barn Ja, precis som rubriken lyder, vart hittar man bra tillbehör till leklera. Har googlat men inte hittat något roligt, bara massa tårta...
Svar
7
· Visningar
1 013
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Hej! Undrar om det är någon som har satt in spiral inom 6 månader efter sin förlossning? Var på efterkontroll i veckan och pratade om...
2
Svar
21
· Visningar
5 200
Senast: skiesabove
·
Övr. Barn Min 9åriga dotter förklarade idag storgråtande att det finns en kille klassen vars uppdrag är att göra hennes liv olyckligt, hon vill...
2
Svar
39
· Visningar
3 483
Senast: Badger
·
Gravid - 1år har i flera år kämpat med högs sköldkörtelvärden, dock har de alltid varit precis på gränsen så blivit skickad på nya blodprov (har gått...
Svar
9
· Visningar
746
Senast: Humla
·
Småbarn Min dotter som är precis 1,5 ar började förskola för lite mer än en manad sen. Hon gar mandag, onsdag och fredag 8-14. Första veckan pa...
Svar
4
· Visningar
912
Senast: trazel
·
Småbarn Vi har två små barn (1 och 3) och funderar att åka på någon slags semester över julen. Alltså inte en vecka och vi vill inte flyga. Hade...
Svar
12
· Visningar
1 280
Gravid - 1år Hej. Fy, jag är så sabla trött på den här ömheten, stramandet, kliandet i underlivet. Der gör ju inte så överjävligt ont som det gjorde...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 282
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Jag separerade från min tonårsdotters far för snart ett och ett halvt år sedan, och har sedan dess bott ensam i lägenhet med dottern hos...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 621
Senast: Roheryn
·
  • Låst
Gravid - 1år För att @em-pirre ska slippa skapa en ny tråd så gör jag det grovjobbet den här gången. Tycker den gamla börjar bli väldigt lång. Så om...
97 98 99
Svar
1 967
· Visningar
168 993
Senast: Miks
·
Övr. Barn När fick era barn ha sitt första övernattningskalas? Hur många barn fick komma? Hur löste ni allt? :bow:*tacksam för svar*:bow:
Svar
4
· Visningar
958
Senast: Mirtai
·
Gravid - 1år Vår dotter är nu sex månader gammal och vi har börjat introducera annan mat än amning mer på allvar. Vill gärna ha tips på enkla och...
Svar
9
· Visningar
851
Senast: Melisen
·
Småbarn Vi har en dotter på ca 1,5 år och väntar tvåan i mars. Dottern har en besafe izi plus och har kvar babyskyddet brio primo med bas som vi...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
16 123
Senast: leia
·
Övr. Barn Om man misstänker att ens 10-åring har synproblem, ska man kontakta optiker eller vårdcentral då?
Svar
12
· Visningar
892
Senast: Stinaelin
·
Gravid - 1år Yes! Hela två gånger i 5 och 10 minuter...! ;) första "ritten" blev på dagen tre veckor efter förlossningen. Gjorde inte ont alls...
Svar
10
· Visningar
1 005
Senast: Mauen
·
Gravid - 1år I mitten av oktober har vi hyrt lokal och vi bjudit in närmsta familjen för att hälsa dottern välkommen istället för dop. Som de...
Svar
3
· Visningar
830
Senast: Lime
·
Småbarn Är den något att ha? Känns för billig för att det ska vara så ;) Behöver endast en stol som mina föräldrar kan ha hemma hos sig för när...
Svar
7
· Visningar
850
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp