Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

L
Gravid - 1år Tänkte starta en tråd och hoppas på att hitta lite tjejer i samma sits som mig själv! Här där jag bor (södra sthlm) verkar det som... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 254
Senast: KisseNova
·
V
Gravid - 1år Har ni varit med om detta ? Jag fick barn den 27/2-09 och mensen har kommit igång som den ska efter det, jag har haft 2 mens perioder...
Svar
6
· Visningar
1 088
Senast: valentino-95
·
Gravid - 1år Ni som har haft foglossningar under grav. Kände ni av något av dessa efter förlossningen? Jag har haft besvär med det så att jag blev...
Svar
7
· Visningar
1 063
Senast: amalia
·
Gravid - 1år Är lite sugen på att börja med tygblöjor, men jag har lite frågor. Hur många blöjor behöver man? Finns dom bara att köpa på nätet? Helt...
Svar
12
· Visningar
1 404
Senast: Diana
·
Gravid - 1år Hur mycket/ofta är "normalt" att en snart 5 månaders bebis kräks? Emilia kräktes ganska mycket i början, men sen tyckte vi att det blev...
Svar
6
· Visningar
1 526
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Är bjuden igen på bröllop! :) Alltid lika roligt, men denna gången får jag lite ångest. Förra sommaren stod det på inbjudan att det...
Svar
3
· Visningar
1 019
·
Gravid - 1år Vilka bindor och vart köper man dom som man behöver efter förlossningen?
Svar
6
· Visningar
2 448
·
Gravid - 1år Jag har en Volvo V50. Just nu sitter lillan i baksätet. Men ibland är det skitjobbigt när man åker ensam med henne, och hon blir lessen... 2 3
Svar
57
· Visningar
13 237
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Elias är vaken max 1,5-2 timmar åt gången för att sen sova ungefär lika länge. Sen dessutom somnar han runt 21 på kvällen för att vakna...
Svar
16
· Visningar
3 953
P
Gravid - 1år Jag skriver under ett anonymt namn för det känns lite privat. Jag fick barn tidigare i vår, och har haft mens en gång sen dess. Den...
Svar
6
· Visningar
1 506
Senast: ameo
·
B
Gravid - 1år Hej alla! Det är knappt med tiden här online, umgås bara med vår älskade dotter som har hunnit bli 24 dagar gammal :love: Men jag...
Svar
9
· Visningar
2 473
Gravid - 1år Lill tjejen våran (snart 4 månader) har ju haft rejält besvärligt med magen, det hade det blivit en smula mildare. Men i kväll tog det...
Svar
10
· Visningar
6 931
Gravid - 1år Jaghar läst på annat internetforum där det diskuteras kring användandet av bisolvon för att bli gravid. Bisolvonet ska göra sekret ännu...
Svar
1
· Visningar
2 478
Senast: ako
·
Gravid - 1år Nu får ni mammor ursäkta mig om jag kommer med, för er, dumma frågor :o Är blivande faster till en liten som tänker komma ut i stora...
Svar
7
· Visningar
1 394
Senast: Lydia
·
G
Gravid - 1år Hej! Den senaste tiden har jag varit riktigt illamående och spytt allt jag har stoppat i munnen. Fick inte min mens när den var...
Svar
14
· Visningar
1 599
Gravid - 1år Jag känner att det stämmer nog inte här... Eller jo, när hon är ledsen, vill ha mat osv så är ju såklart mamma bäst. Lugnar sig snabbast...
Svar
7
· Visningar
880
Senast: Sirocco
·
Gravid - 1år Nu har jag 2 veckor kvar till beräknat datum, och senaste dagarna har jag haft ont i magen till och från, gasig och haft diareé. Är...
Svar
15
· Visningar
2 903
Senast: Gnarpis
·
Gravid - 1år Jag har nu 2,5 veckor kvar och mår lika illa som i början, har iof gjort det hela tiden men är det fler än jag?? Hur gjorde/gör ni...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: k i m
·
Gravid - 1år Hej! Jag fattar inte hur de räknar ut storlekarna... Alltså Martin är snart 11 veckor och drar 68cl i klädstorlek, (han är 62 cm...
Svar
9
· Visningar
1 318
Senast: Sunshine
·
Gravid - 1år Någon som har erfarenhet av denna? Är den bra? http://www.netonnet.se/index.asp?iid=se103388
Svar
3
· Visningar
998
Senast: Lupino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur