Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Hej! jag väntar mitt första barn nu den 15 augusti.:love: har ett par dagar (ca 4) haft väldigt slemmiga flyttningar och...
Svar
7
· Visningar
1 153
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Efter att ha smygit runt här och på massa andra forum ett tag så var det min tur att plussa. Hade nästan gett upp hoppet. Det tog sig på...
Svar
8
· Visningar
1 142
Senast: voltis
·
Gravid - 1år Elias är inte så pigg på att amma vissa timmar på dygnet, han är alldeles för rastlös och har inget tålamod till det alls... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 800
Senast: jeeenny_
·
Gravid - 1år Jag längtar jätte mycket till jag och sambon ska skaffa barn och mitt hjärta säjer NU medan huvudet säger vänta. Bebis tankar finns i... 2
Svar
38
· Visningar
2 996
Senast: Oregano
·
B
Gravid - 1år Ja.. nu tycker jag att det är dax för en tråd för oss, eller? :laugh: Jag väntar och längtar och väntar och längtar...... :love... 12 13 14
Svar
263
· Visningar
14 549
Senast: Gnarpis
·
J
Gravid - 1år Hallå alla! Tänkte att det nog finns ett gäng här som kan hjälpa en stackars förstagångs-förälder att få lite klarhet i mina...
Svar
17
· Visningar
1 352
Senast: johannaruff
·
Gravid - 1år Som säkert de flesta har märkt tycker jag att andningslarm är världens bästa uppfinning ;). Nu är dock L 9 månader och är inne i en...
Svar
13
· Visningar
3 208
Senast: havreflinga
·
Gravid - 1år Tja, som rubriken lyder... Vätska o åter vätska antar jag? Än är inte magsjukan ett fullbordat faktum, men sambon var dålig i förrgår o...
Svar
6
· Visningar
1 008
Senast: ako
·
Gravid - 1år Är gravid i v6, min pojkvän är tysk medborgare men bor i sverige. Nu kom jag att fundera på vad som händer med barnet? blir det... 2
Svar
24
· Visningar
2 678
Senast: Mikan
·
Gravid - 1år Jag och sambon har lite smått börjat prata om att starta bebisverkstad ( :love: ) och självklart kommer frågor upp. Sambon är 25 och...
Svar
9
· Visningar
2 794
Senast: Copcorn
·
Gravid - 1år Finns det nåt sånt? I så fall är det nog det vi går igenom just nu. Iofs verkar det vara på väg över, för 1-2 veckor sen var det...
Svar
1
· Visningar
819
Gravid - 1år Vi ska till Grekland om 2 veckor och vill inte gärna ta med stora emmaljungan till Tuva 11 månader. Vad jag förstått kastas det hej vilt...
Svar
7
· Visningar
3 072
Senast: NeverEver
·
V
Gravid - 1år Jag har av någon anledning börjat fundera på om jag möjligtvis är gravid, självklart ska jag göra ett grav.test men måste ju passa på...
Svar
5
· Visningar
1 833
Senast: vetinteriktigt
·
L
Gravid - 1år Nu kommer jag med fler dumma frågor såhär på lördagskvällen. Ni får ursäkta nojjig och lätt förvirrad förstagångare... ;) Det finns... 2
Svar
22
· Visningar
1 745
·
L
Gravid - 1år Någon klok människa som orkar förklara för mig? Skillnaden mellan sjukskrivning och havandeskapspenning? Jag är i v.31+6 nu, och...
Svar
9
· Visningar
6 949
Senast: lilla_maaliiin
·
Gravid - 1år Melwin snart 3½ månad äter ersättning, gjort sen han titta ut i princip. Vi har egen brunn, men med tjänligt vatten (godkänt öven för...
Svar
14
· Visningar
1 167
·
N
Gravid - 1år Hjälp mig, är i v. 9+5 och känner mig som en nykläckt hundvalp, hjälplös med andra ord. mår så fruktansvärt illa, inte alls mycket jag...
Svar
11
· Visningar
1 500
Senast: Gosi
·
Gravid - 1år Hej och hå :) Det är inte mycket tid över med en liten bebis i huset, att sitta vid datorn och faktiskt kunna skriva mer än snabba små...
Svar
14
· Visningar
1 481
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Huvudbry. Barn under ett år ska inte äta salt säger alla böcker o dyl för att njurarna inte kan ta hand om det. BVC säger samma sak, att...
Svar
4
· Visningar
1 061
Senast: MittNyaJag
·
Gravid - 1år Nån som har tips på BRA strumper som sitter kvar på fötterna? Sonen snart 9 mån fräser runt som en tok på golvet och efter möbler och...
Svar
12
· Visningar
997
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka