Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Min 7åring går i ettan och har en längre tid nu pratat om ett barn i klassen som mobbar honom. Flera gånger har mössor och handskar... 2
Svar
31
· Visningar
3 277
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Var hos gyn. Läkare idag pga besvär med torra slemhinnor. Han skrev ut östrogengel som jag skulle ta varje dag i två veckor och sedan...
Svar
12
· Visningar
2 475
Senast: lil-sis
·
Småbarn Hittar inget när jag googlar så jag chansar på att fråga här. Jag är mammaledig och sambon jobbar. Sambon har tagit ut tillfällig...
Svar
6
· Visningar
821
Senast: Smulu
·
Småbarn Jag är kanske en av de få som aldrig sett bio med 3d, men ska på bio senare idag med dottern och började fundera om vi kanske ska testa...
Svar
7
· Visningar
3 338
Senast: voltis
·
Övr. Barn Jag har alltid sagt det och jag står för det - jag ska aldrig bli en ponnymamma. Men.... I höstas började min dotter (5,5) rida lektion... 2
Svar
39
· Visningar
3 815
Senast: Sunshine
·
Övr. Barn Jag har helt plötsligt blivit helt säker på att jag vill ha barn, helst nu direkt:) Jag har för första gången en kille jag känner att... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
11 023
Senast: kossankaj
·
Småbarn Barnet är 1,5 år. Inte förkyld eller sjuk på något sätt, vad vi märker, men några gånger per dag börjar hen klia sig i näsan och så...
Svar
3
· Visningar
4 531
Senast: Korven
·
Övr. Barn Detta är en filosofisk tråd. Jag är varken gravid eller studerar. Men vi planerar barn och jag börjar känna att jag vill byta yrke och... 2
Svar
27
· Visningar
2 704
Senast: Monifa
·
Gravid - 1år Mars BF 6:e mars, robl, 24 år, 1a & 2a barnet BF 6:e mars, fia-lisa, 37 år, 2:a barnet BF 7:e mars, SpanskaLoppan, 1:a barnet BF 9:e... 100 101 102
Svar
2 039
· Visningar
104 875
Senast: Akvileja
·
Småbarn Är snart halvvägs genom graviditeten och har börjat kolla på syskonvagn, kommer vara 1,5 år mellan barnen. Har kollat på de dyrare...
Svar
4
· Visningar
786
Senast: ako
·
Gravid - 1år Pluggar lite kurser på distans och öppnade idag naturkunskaps kursen. Ser att en av laborationerna innehåller hantering av klorin och...
Svar
11
· Visningar
3 322
Senast: ameo
·
Övr. Barn Jag vet inte om den här frågan ligger rätt iom att det är vuxendoption det gäller, är det fel kanske en snäll moderator kan flytta den... 2
Svar
39
· Visningar
4 593
Senast: citron
·
Övr. Barn När slutade era barn med framåtvänd bältesstol? Min 10 åring har precis bytt över till bältes kudde. 2 3
Svar
47
· Visningar
5 465
Senast: majola
·
Övr. Barn Det här är ett lyxproblem, det är jag medveten om men jag hoppas ändå att ni har lust att råda mig lite här. Jag känner mig villrådig... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 850
Senast: Emiro
·
Övr. Barn I min bekantskap finns ett vuxet syskonpar som är klart under medel i intelligens. Båda har partners som tvärtom verkar ligga över... 2
Svar
31
· Visningar
4 447
Senast: MiniLi
·
Småbarn Fyraåringen mår illa ofta. Och/eller har ont i magen. Ofta strax efter att han ätit. Det har varit så ett tag. Han bajsar numer flera...
Svar
9
· Visningar
908
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Gammal medlem under anonymt nick Vi funderar på att skaffa barn men har svårt att bestämma när Han: har fast jobb, inga konstigheter... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 307
Senast: Anonym6
·
Småbarn Det börjar bli helt outhärdligt att inte få sova om nätterna. På 20 månader har vi inte fått sova en enda natt och nu senaste 3 mån har... 2
Svar
23
· Visningar
2 525
Senast: Alindra2000
·
O
Småbarn Vår 2 åring väger ca 18 kg och är 94 cm lång. I min bil sitter en Maxi Cosi Mobi, en stol som vi är riktigt nöjda med men vi tror att...
Svar
6
· Visningar
885
Senast: keilir
·
Småbarn Under mellandagarna på dagis så vart dottern superdålig i magen, flera ggr om dagen och som vatten. Stängt på bvc, men vi köpte hem...
Svar
10
· Visningar
840
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S