Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
Gravid - 1år Jag vet om att vi är några här inne som har en varsin Mancuda här så lite tips borde jag kunna få hoppas jag! :D Både jag o sonen...
Svar
12
· Visningar
970
Senast: kpist
·
Gravid - 1år Gaaaah! Äckelvarning såklart när detta ämne behandlas! Var det en del av slemproppen som kom ut nu? Kände när jag torkade mig efter...
Svar
10
· Visningar
5 098
Senast: mizzcat
·
Gravid - 1år ...efter 7 månader. :crazy: Som någon här kanske kommer ihåg, var det en rätt utdragen historia på totalt 34 timmar. Började med att... 2
Svar
25
· Visningar
2 550
Senast: pernilla_s
·
Gravid - 1år Nu ska jag väcka min sambo;) För snart är det dax att åka till förlossningen;) ÄNTLIGEN!!! *BF+7* 2 3
Svar
49
· Visningar
3 395
Senast: ako
·
Gravid - 1år min kille har en familj som är väldigt glada över att det ska komma ett tillskott, och pratar och det jämt, ch frågar mig varje gång vi... 2
Svar
26
· Visningar
2 926
Senast: Nisse
·
Gravid - 1år Min skrutt var på koll hos doktorn idag och hennes ena höft är inte helt ok. Hon undersöktes ju som nyfödd och då märktes inget, inga...
Svar
9
· Visningar
3 776
Gravid - 1år Någon som vet vad man anser idag är normala vikten för små barn och babysar vid de olika månader och åldrar? BVC går ju efter sina... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 660
Gravid - 1år Jag tar det från början! Sommaren 2008 bestämde jag och Dogge oss för att sluta skydda oss, och slutade med kondomerna. Tyvärr tog det... 2
Svar
21
· Visningar
2 232
Senast: Nummer2
·
V
Gravid - 1år Hejsan ! Ja som frågan lyder.. Hur lång tid efter er förlossning/snitt tog det innan er mens kom igång?? 2
Svar
21
· Visningar
10 791
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Tänkte att det skulle vara roligt att ha en tråd där vi kan skriva och berätta om händelser/reaktioner/känslor när hormonerna börjar...
Svar
4
· Visningar
813
Senast: Koltinna
·
Z
Gravid - 1år Får jag oxå vara med...? flitig Bukes medlem som oxå har plussat men med lite anonymitet..fast å andra sidan brukar jag inte hänga så...
Svar
1
· Visningar
670
Senast: Snyggve
·
Gravid - 1år Jag har nog aldrig känt mig så lugn och tillfreds som jag känner mig nu, trots illamående och aggressiv foglossning. Skulle vara gravid...
Svar
1
· Visningar
691
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Någon som har erfarenhet av tidiga förvärkar? Hur tidigt började du känna av det? Hur kändes det? Vad kan/ska man göra åt det...
Svar
4
· Visningar
3 324
Senast: Freyja_bus
·
Gravid - 1år Badae Sebastian här på kvällen och till en början var allt frid och fröjd, han trivdes och var glad men så helt plötsligt ser man hur...
Svar
13
· Visningar
2 320
Senast: vindvissla
·
F
Gravid - 1år Skriver under anonymt namn då jag o min man har pratat om skaffa barn under en period nu. Något som jag grubblar på är hur så många par... 2
Svar
39
· Visningar
5 931
Senast: tinissen
·
B
Gravid - 1år ... Ja, får man lov att vara så här gnällig när man har 8 (snart 7) veckor kvar? Min halsbränna är så jävlig att jag kräks, krampar i... 2
Svar
26
· Visningar
4 116
Senast: caballus
·
W
Gravid - 1år Jag tror jag börjar bli tokig! Det hela började i mitten av december då jag hade oskyddat sex (ägglossningstider) =/ En vecka efter...
Svar
5
· Visningar
1 185
Senast: waterdrop
·
Gravid - 1år Igår på besöket hos barnmorskan, är i v. 26, så mätte hon magen och vägde mig. Jag har inte blivit märkbart större någon annan stans än... 2 3
Svar
52
· Visningar
17 556
Senast: Gnarpis
·
Gravid - 1år Jag sliter mitt hår i förtvivlan...eller nästan iallafall;). Saga har sedan hon föddes legat på den nedre viktkurvan och ökat lite... 2
Svar
21
· Visningar
2 835
Senast: LitenIsa
·
Gravid - 1år Tja, som rubriken lyder ;). Vore kul att se hur mycket det skiljer sig. Ludvig, 6 månader i går, äter just nu: Tidig morgon (ca... 2
Svar
29
· Visningar
2 511
Senast: doglover
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Lekstuga
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Göra i Borlänge?

Hund, Katt, Andra Djur