Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Jag har hört att bebisen kan få feber precis innan tandbristning. Hur länge innan tänderna tittar fram kan de ha det? W är 5 mån...
Svar
2
· Visningar
1 196
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Jag är gravid i V21 (20+2) nu..dem senaste dagarna har jag kännt "lillM" i magen en del, men i dag har det varit lungt, har läst... 2
Svar
24
· Visningar
1 982
Senast: Piffelina
·
B
Gravid - 1år ....Jag blev sjukskriven idag pga mitt kräkande. Fick medicin utskriven. Men jag är så ledsen, kan inte sluta gråta. Jag älskar...
Svar
2
· Visningar
1 029
Senast: Pirat
·
Gravid - 1år Hur skulle ni gjort? Jag är mottaglig för röda hund. Jag har fått ett barn och skulle efter det fått vaccin, vilket jag inte fått... 2
Svar
38
· Visningar
3 516
Senast: MulleMonster
·
Gravid - 1år En kompis ska få barn om ett par veckor och man vill ju såklart ge henne något då. Men vad köper man? Barnkläder har dom redan massvis...
Svar
17
· Visningar
1 556
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Hjälp mig nu alla snälla föräldrar. Är det farligt för barnet (missbildning/intelligens osv) att använda back on tracks ryggskydd om man...
Svar
8
· Visningar
8 391
·
Ï
Gravid - 1år kanske hamnar fel..men jag tycker det passar in eftersom det handlar om barn. för ca ½år sedan fick jag veta att jag har...
Svar
16
· Visningar
5 671
Senast: ïcatanten
·
Gravid - 1år http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article3940976.ab som handlar om hur man ska försöka göra långa förlossningar för förstföderskor...
Svar
9
· Visningar
994
Senast: Sol
·
Gravid - 1år När börjar/ började ni med de olika maten till era småttingar? Stekt mat? Kött? Fågel? Frukt mosad? Bröd? Vilka grönsaks &...
Svar
15
· Visningar
1 195
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Isak är 8 månader nu. Äter till största delen vanlig mat. Men hur göra i jul? Han måste ju få äta lite gott han med ju. Hur gör... 2
Svar
21
· Visningar
1 875
Senast: kpist
·
H
Gravid - 1år Jag undrar lite när ert förhållande förändrades till pappan till ert barn. Ni som inte kommer överrens med pappan, när märkte ni...
Svar
4
· Visningar
857
Senast: nDian
·
Gravid - 1år Tjingeling .. Tänkte höra mig för med er som använder tygblöjor om hur det fungerar? Vad behöver man och vad ska man tänka på... 2 3
Svar
41
· Visningar
6 225
Senast: paradiset
·
Gravid - 1år På förlossningen! Jag har haft rätt jobbiga förvärkar och sammandragningar nu en tid, och den senaste veckan har jag knappt fått sova...
Svar
11
· Visningar
1 454
·
Gravid - 1år Hur gör ni med TV och bebisar? Jag har en dålig ovana att ha på TVn i bakgrunden när jag är hemma, typ nyhetsmorgon och lite annat på... 2
Svar
20
· Visningar
5 929
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år :love::love::love: Första titten på vår lill* buse. Sparkar som en galning å suger på tumme=) Bf 6 Maj
Svar
3
· Visningar
751
Senast: MaRomer
·
Gravid - 1år Väntar min "fyra" till våren och har på sista tiden haft väldigt svårt för att sova ordentligt. Ligger som på nålar, vaknar massor med... 2
Svar
24
· Visningar
6 920
Senast: Lupin
·
H
Gravid - 1år min dotter är 7 månader om en vecka ungefär.. När kan man börja ge dom en liten smörgås på morgonen? och vad är bäst att börja med...
Svar
7
· Visningar
4 388
Gravid - 1år Min dotter är 4½ månad, och jag är lite nyfiken på hur hon ligger till i utvecklingen. Jag vet att alla är individuella, men är ändå...
Svar
3
· Visningar
1 058
Senast: Farao
·
Gravid - 1år Varför ska det just vara margarin eller typ bregott osv i smakisar? De på föräldragruppen sa att det måste vara fleromättat, men... 2
Svar
30
· Visningar
2 514
Gravid - 1år Halloj igen! Nu är det såhär, att efter att ha oroat mig konstant ända sen jag fick reda på att jag var gravid, så har jag nu tagit...
Svar
18
· Visningar
28 276
Senast: Tarzzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Balkong 2025
  • Vilken färg?

Hund, Katt, Andra Djur