Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

D
Gravid - 1år Nu blir jag riktigt trött. Måste bara få skriva av mej och ventilera mej lite. Allt började i vecka 25 då jag fick konstaterat att...
Svar
2
· Visningar
882
Senast: Dandyridge
·
Gravid - 1år Jag är ute efter ngt smidigt att bära min son i. Han är snart 5 månader. Vi har en Tricotti sjal, men jag tycker det blir knöligt &... 2 3
Svar
45
· Visningar
2 956
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Torsdag em, hästen har precis gjort sig illa och jag avslutar ett blogginlägg såhär: "Själv ska jag bara vänta på att L ringer och...
Svar
13
· Visningar
1 228
Senast: fragansia
·
Gravid - 1år Det verkar som om jag är gravid :crazy: efter tre positiva test så är det väl så, men det känns otroligt overkligt! Jösses, jag trodde... 2
Svar
27
· Visningar
2 527
Senast: ameo
·
1
Gravid - 1år Hej! Fick barn för 2½ vecka lite drygt, och funderar på att börja rida igen nu. Eller är det för tidigt?? Skritta av 5 hästar i...
Svar
18
· Visningar
1 252
Senast: ako
·
Gravid - 1år Vi funderar på att gå på babysim. Men jag undrar vid vilken ålder barnet uppskattar det som mest. Här har de en gräns på minst 4 kg. Nu... 2
Svar
29
· Visningar
3 817
Senast: Midna
·
S
Gravid - 1år Var alldeles nyss på (är i vecka 18)UL och jag ska få en liten pojke den 30 april +-2 veckor :D guuud va härligt :D tråkiga...
Svar
12
· Visningar
964
Senast: strösslet
·
Gravid - 1år Hur gör ni för att dagen ska kunna gå ihop när man både har en nyfödd och två hästar? Har turen att ha egen gård med hästarna hemma. Men... 2
Svar
25
· Visningar
2 368
Senast: mira
·
Gravid - 1år Både jag och min sambo sitter/ligger här i spffan o vrider och vänder oss, känner hur rastlösheten/oron/späningen tickar inom oss. I... 2
Svar
24
· Visningar
2 050
Senast: memma
·
Gravid - 1år Jag är nu i v 19 och de senaste veckorna ilar det i tandköttet så jag blir tokig! Inte hjälper det att borsta tänderna någon extra gång... 2
Svar
21
· Visningar
5 314
Senast: Lupin
·
Gravid - 1år Har sett att det finns ett gäng som bär sina barn mycket här, så här kommer några frågor från en nybörjarbärare: - Vad ni har för...
Svar
1
· Visningar
1 178
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Jag har haft en lätt graviditet, jämnfört med många andra. Har inte haft några problem med foglossningar, inget överdrivet problem med... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 655
Senast: Brandgul
·
S
Gravid - 1år Jag fick det i slutet av graviditeten och det var några månader sedan förlossningen och fram tills igår har jag inte haft några...
Svar
3
· Visningar
1 581
Senast: Mammadutt
·
Gravid - 1år Ni som helammar/ade när blev eran mens normal igen? Vad brukar vara det normala?
Svar
10
· Visningar
959
Senast: lingonben
·
Gravid - 1år Någon mer som haft det eller vet vad det kan bero på? Mitt första barn födde jag efter att ha haft värkar i nästan 4 timmar. Gjorde så...
Svar
18
· Visningar
7 229
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Är det någon som har sett vart man kan köpa ett lucialinne i stl 80 74/80 går också bra. Känns som jag har kollat igenom hela vår lilla...
Svar
14
· Visningar
3 362
Senast: Ishtar
·
H
Gravid - 1år min dotter sover så dåligt.. inatt vaknade hon 8 ggr..:crazy: hon brukar vakna runt 1-2.. Hur får man henne att sova hela natten...
Svar
1
· Visningar
543
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Jag kan inte låta bli att länka till denna händelse ! läs här Men var det inte ngn buke-blivande-mamma som har/ska åka till... 2
Svar
34
· Visningar
3 108
Senast: Thomasine
·
Gravid - 1år Ifall ni kommer använda amningsnapp i början pga olika problem vid amningen. Köp inte de som finns på apoteket (Avent) utan bege er...
Svar
11
· Visningar
3 860
Senast: vippan
·
H
Gravid - 1år har precis fått utskällning av en för mina jul/nyårsplaner... det är så här att jag är ensamstående. har en dotter på 6 månader. 7... 2
Svar
26
· Visningar
2 335
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka