Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

E
Gravid - 1år Förra veckan (onsdagen) fick vi åka in till BB för att jag hade kraftiga värkar. Jag var då i vecka 34+4. Jag fick då medecin som...
Svar
4
· Visningar
809
Senast: pixietail
·
Gravid - 1år Suttit och läst förlossningsberättelser i flera timmar o bara bölar! :rofl: I vissa fall för att de är hemska (illa behandlade, sjuka... 2
Svar
38
· Visningar
4 424
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Hörde en sak gällande barnmat på omvägar! Att det tydligen ska ha varit diskussion gällande dagens färdig barn-mat, att det innehåller...
Svar
9
· Visningar
1 128
Senast: escodobe
·
Gravid - 1år Igår var vi i Malmö och gjorde ett 3D/4D ultraljud och OJ vilken upplevelse, helt annorlunda mot det vanliga UL där man inte ser så...
Svar
19
· Visningar
3 984
Senast: Tamzy
·
Gravid - 1år Jag och sambon är förkylda, till saken hör att vi har en liten bebis på lite mer än 3 månader. Hur ska vi göra för att skydda honom från...
Svar
19
· Visningar
1 142
Senast: cowgirl81
·
Gravid - 1år Ska prova ge min dotter Enfamil då hon kräks väldigt mycket. Men min bvc sköterska är på kurs idag. Så jag undrar, ska jag ge henne det...
Svar
3
· Visningar
1 149
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Jag funderar på en sak... kommer att få svar av BM sedan, men det är ju en hel vecka till des:angel: Jag fick reda på att jag är RH...
Svar
17
· Visningar
2 221
Senast: Mirraya
·
Gravid - 1år Alltså vad är det för prover? Hematologi- Blodstatus- Lila propp, EDTA Glukos-P-klukos- Grå propp, K-oxalat+Na-fl...
Svar
5
· Visningar
3 286
Senast: NeverEver
·
Ï
Gravid - 1år ja kan man gå på spa när man e gravid?? typ med bubbel bad och olika behandlingar, kryddor o dofter som finns där?? hade tänkt ta...
Svar
7
· Visningar
3 808
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Svägerskan och hennes sambo skulle få bebis i januari. Idag finns det inte mer.. Är så ledsen, bara sådär helt plötsligt är barnet...
Svar
8
· Visningar
1 697
Senast: Armani__
·
M
Gravid - 1år Att ha tvillingar är hitills inget av hur jag trodde de skulle vara, bortsett från att jag hela tiden trodde att de skulle vara...
Svar
7
· Visningar
1 393
Senast: Jamilia
·
S
Gravid - 1år är jag helt ensam om att vara tjock och gravid ? jag har hittat EN sida med mammakläder i min stl 56, alltså ETT par byxor.. det finns...
Svar
11
· Visningar
2 024
A
Gravid - 1år Eller är det bara önsketänkande :crazy:
Svar
18
· Visningar
1 465
Senast: HeRomer
·
S
Gravid - 1år var på MVC i dag, pratade lite och fick lyssna på min lilla "Elias" hjärtljud.. åååhh.. vad mysigt det var :D blev helt var i kroppen...
Svar
9
· Visningar
1 172
Senast: strösslet
·
Gravid - 1år har fått lite graviditetsnojja nu, dvs jag tror att jag är "gravid" troligen hänger det ihop med att sambon och jag har det ganska tufft... 2
Svar
29
· Visningar
2 364
Senast: Miks
·
Gravid - 1år Hur gamla var era barn när ni slutade amma? Av vilken anledning slutade ni? Använde ni några hjälpmedel rex amningsnapp, ersättning...
Svar
16
· Visningar
2 605
Senast: Timsetim
·
Gravid - 1år Går det verkligen att ha för lite mjölk?:confused: Har alltid tyckt det varit så konstigt när folk sagt att dom inte haft mjölk så... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
6 595
Senast: Madick
·
B
Gravid - 1år HJÄLP! Jag blir så irriterad, man är så övervakad och får inte äta något längre. Nu sitter jag här med panik, efter att ha mumsat i... 2
Svar
30
· Visningar
7 204
Senast: Mammas
·
C
Gravid - 1år Fler som har ett barn som utvecklas i turbofart? Pust Hon vet vad hon vill det här lilla barnet, nu 3½ månad så sitter hon nästan...
Svar
17
· Visningar
1 784
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år Hur gör ni för att hålla maten/ smakisar m.m. till era spädbarn/ barn varma på tallriken?:confused: Tänker speciellt på de små, då det...
Svar
11
· Visningar
951
Senast: boccia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka