Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år någon här på buke som har gjort ett sådant?? var det värt pengarna och uppfyllde det era förväntningar?? var någonstans gjorde ni erat... 2
Svar
20
· Visningar
3 492
Senast: cirkus
·
Gravid - 1år Vad gör jag? Lilltösen får fruktansvärda magknip i samband med smakisar. Hon har haft alltid magknip. sempers magdroppar funkar bättre...
Svar
16
· Visningar
1 224
Gravid - 1år Gjorde era små det? Valle nu tre veckor rapar kanske var tredje gång, skulle vilja ha mer för han har en del magknip och pruttar...
Svar
2
· Visningar
1 495
Senast: ako
·
Gravid - 1år Ja, nu har han kommit. Den 19/11 föddes Elias. Några tråkiga House-avsnitt drog igång värkarbetet, 22.45 var vi inne på förlossningen... 2
Svar
30
· Visningar
2 032
Senast: HeRomer
·
Gravid - 1år Min knodd på knappt tre veckor kan sova hur länge som helst i sträck. Jag klagar absolut inte, men ibland undrar man ju. Inte kan väl... 2
Svar
20
· Visningar
39 950
Gravid - 1år Jag läcker! Det kliade på ena tutten så jag kliade. Och blev blöt om handen! Det kommer klar och "ibland" lite gul vätska ur båda...
Svar
12
· Visningar
1 294
Senast: Freyja_bus
·
Gravid - 1år Vår lille Oscar är ett riktigt matvrak och äter idag ersättning samt en portion mild havregröt (Fördelat på måltider) Han är mycket...
Svar
1
· Visningar
642
Senast: Elinkan
·
Gravid - 1år För alla som lagar egen mat åt sina barn under ett års ålder. Vad lagar ni? Hur? Vad ger ni till frukost, lunch middag och...
Svar
8
· Visningar
933
Senast: fantastic
·
Gravid - 1år Jag bör kanske säga att jag inte är gravid för tillfället, men planerar att bli det om ett par år och har på senaste tiden spenderat...
Svar
9
· Visningar
1 688
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Hur funkar det ? Går man bara dit och säger hej, eller måste det bokas tid ? Vad gör man när man är där ? Sitter i ett hörn och låter...
Svar
10
· Visningar
1 453
Senast: Rizto
·
Gravid - 1år Jag skulle behöva tips på var man kan hitta snygg, välsittande finklänning till gravid - i Skåne. Vi gifter oss om tre veckor (den...
Svar
4
· Visningar
2 020
Senast: Lupin
·
Gravid - 1år Idag har vi börjat laga mat själva åt Isak istället för att ge burkar. Så han åt äggröra till middag och lite morötter och apelsin...
Svar
6
· Visningar
1 121
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Hur vanligt är det egentligen? Gjorde era barn det? Min son nu 6 dagar gammal kräks efter varje måltid. Lite jobbigt eftersom han...
Svar
7
· Visningar
14 927
Gravid - 1år Isak har blivit jättekinkig med maten. Nästan inget duger utom välling. Han har altid ätit burkmat utan problem. Men nu skriker han...
Svar
14
· Visningar
1 254
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år http://www.svenskanamn.se/namn/namngenerator Jag la in mina föräldrars namn och upp kom namnet "Hervor":rofl: My oh my. Vem ger ett... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
5 642
Senast: Bonapple
·
Gravid - 1år Ett tips till er som är gravida! (och andra förstås också ;))Sänds idag kl 14.50 på tv4+. Avsnitt 2 av 2 är det såg jag nu. Men klart...
Svar
1
· Visningar
1 663
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år Dottern blir ju snart 8 månader och vi blir bombaderade av barnmatsreklam för gröt och välling. Tydligen ska man enligt dessa nu gå...
Svar
16
· Visningar
10 602
Senast: twinstar
·
Gravid - 1år En namntråd till... Vad har era barn för andranamn och varför valde ni det/dem? Min dotter heter Mala Linnéa i andranamn. Mala... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 597
Senast: twinstar
·
Gravid - 1år Hej på er alla kloka bukefalosläsare. Jag hr fått ett litet dilemma som jag skulle vilja ha lite input på. Vår kommun har nu beslutat...
Svar
18
· Visningar
1 458
Senast: oz_joj
·
Gravid - 1år Tja, nu är klockan halv två på natten och jag sitter här med Ludde i bärsele och surfar... I selen är han nöjd, men lägger vi oss blir... 2
Svar
28
· Visningar
2 315
Senast: Ishtar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka