Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Min bebbe är snart 6 månader, ocg jag har varit föräldrarledig under denna tiden.Jag var arbetslös innan. Det är omöjligt för min sambo...
Svar
3
· Visningar
978
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Ni som ger ersättning eller utpumpat: Ska vara borta 4-5 timmar nu på fredag, jag ska på *viskar* julfest.;) Funderar på hur...
Svar
7
· Visningar
16 189
Senast: Luna10
·
Gravid - 1år Skulle ringa till barnmorskan, men svarade inte, fast det var telefontid! :mad: Tänkte även höra med henne om kosten, vad man får äta...
Svar
1
· Visningar
922
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Nu kommer en till barnvagnstråd! Jag kunde inte hitta svaret jag söker i någon annan tråd, så jag startar en ny :laugh: Vi är ute... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
12 116
·
Gravid - 1år Lillebror är 5,5 månad och sover INTE hela nätter. Inte ens halva. Och han är fullkomligt bröstfixerad. Han äter ett mål puré om dagen...
Svar
6
· Visningar
1 370
Senast: mino
·
0
Gravid - 1år Okej, har en rätt så dum fråga (därav ny användare), men har aldrig varit i den här situationen. :crazy: Hade oskyddat sex ca två... 2
Svar
25
· Visningar
4 492
Senast: Jaulgreis
·
S
Gravid - 1år Har börjat få problem med ryggen :cry: Är det farligt att ligga på en värmedyna när man är gravid?
Svar
6
· Visningar
7 448
Senast: tolvis
·
M
Gravid - 1år Vet inte vad jag ska göra. Har fruktansvärd foglossning och otroligt lågt blodtryck. Har en barnmorska som tycker att jag ska ta siesta...
Svar
16
· Visningar
1 220
Senast: Mirac_
·
Gravid - 1år Vi skulle vilja ha en liten "välkomst/namngivningsceremoni" för Ludvig, då vi inte tänker låta döpa honom (om han som äldre blir...
Svar
4
· Visningar
1 848
Senast: ako
·
Gravid - 1år Dock inga andra tecken på att förlossningen vill dra igång. Min fråga; Får man ha sex efter att slemproppen gått? :o 2 3
Svar
44
· Visningar
26 104
Senast: Hyacinth
·
Gravid - 1år Godtar försäkringskassan kraftigt illamående under graviditet (dvs. så illa att man knappt kan stå på benen) som grund för...
Svar
12
· Visningar
3 762
·
Gravid - 1år När det är: 10v, 11v, 12v, 13v, 14v osv Jag menar alltså när det ligger i magen. Är medlem på en sida där det står hur stort det är... 2
Svar
20
· Visningar
1 620
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Vilken välling är bäst att börja med - Använder Nestlé sortiment och har kollat lite på deras majs & mild havrevällning. Oscar äter den...
Svar
1
· Visningar
862
Senast: Elinkan
·
Gravid - 1år Till era småttingar? Isak är ju snart 8 mån och jag har börjat ge honom av våran mat men hur göra med kryddorna?
Svar
10
· Visningar
941
Senast: Girasol
·
Gravid - 1år Hur många timmar brukar era små pyren sova vid olika åldrar per dygn? 1 mån 2 mån 3 mån 4 mån 5 mån 6 mån 7 mån 8 mån 9 mån...
Svar
6
· Visningar
840
Senast: vansinnet
·
V
Gravid - 1år Hur blev era pojkvänner, sambos, män under graviditeten? Min sambo har totalt tappat sexlusten. Han säger att han är rädd för... 2
Svar
29
· Visningar
5 870
Senast: angel76
·
S
Gravid - 1år jag va på vul idag pga blödning. då mätte dom bebisen och jag har för mig att den va 17.6 mm. och jag är i vecka 9, 8+6 är det väldigt...
Svar
15
· Visningar
1 495
Senast: millus
·
Gravid - 1år Hej alla! Jag lyckas inte hitta den långa tråden med alla nya bukebebisar (vet inte om jag är för trött ;) ), så jag gör en egen liten... 2
Svar
22
· Visningar
1 686
Senast: paradiset
·
F
Gravid - 1år jag och min kille har försökt seriöst få barn nu ett år ca. Förra mensen var inte alls som det brukar, normalt har jag mens i fem...
Svar
2
· Visningar
689
·
Gravid - 1år Jag har sedan 2 år tillbaka velat ha ett barn till. Vi har två små tjejer på 3,5 resp 5 år. Dom är jättegoa på alla sätt och vis...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: Timsetim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka