Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Ni som inte har släktingar "till hands" med lätthet av olika skäl, eller kanske inte ens har släktingar - vem/vilka anlitar ni som barnvakt? 2
Svar
28
· Visningar
4 746
Senast: em-pirre
·
Övr. Barn Var igår på skolavslutningar. Måste säga att vissa klädsel skrämde verkligen slag på mig. Basketskor (tygskor) till kjol/ klänning... 10 11 12
Svar
232
· Visningar
29 106
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Våran 4 åring kissar på sig dagligen. Vi har försökt allt, verkligen allt känns det som, för att få honom att sluta. Men han bryr sig... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
16 908
Senast: Raderad medlem 6459
·
Småbarn Min fyraåring har lagt sig till med att sätta "skit-" framför allt han vill förstärka. Å ena sidan använder jag ju själv såna uttryck... 2
Svar
31
· Visningar
4 295
Senast: Tora
·
Övr. Barn Mitt barn har en ögonsjukdom som gör att hon dagligen måste bära kontaktlinser, in på morgonen ut på kvällen. Vi började med linser när... 2
Svar
27
· Visningar
4 598
Senast: MiniLi
·
Småbarn Ja har man inte problem så skapar man väl dem... Har en tös på drygt 2 år som sedan i somras varit nästan löjligt lätt att lägga...
Svar
9
· Visningar
1 386
Senast: Sandra78
·
Småbarn Rasmus har varit dålig ett tag (tänderna), kräkts och haft diarré. Han har i princip levt på blåbärssoppa och vatten senaste dagarna...
Svar
5
· Visningar
895
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år I måndags fick jag ont i båda brösten och tänkte att nu är det dax igen, har haft mjölkstockning ca 6-7 gånger sedan i maj. Men den här...
Svar
2
· Visningar
1 090
Senast: Diana
·
Övr. Barn De flesta jag känner som har barn bor i antingen marklägenhet eller i hus. Nu har sambon och jag börjat prata barn, dock har vi båda... 2
Svar
29
· Visningar
5 712
Senast: Sar
·
K
Övr. Barn Funderar på om jag är hysterisk? Tänk Olga som jobbar på förkola. Olga har hyffsat små barn själv hemma. Olgas barn är däckade i någon... 8 9 10
Svar
180
· Visningar
14 291
Senast: imzork
·
Småbarn Alltså igår kväll hade han 40 graders feber, idag känns han lite varm, men är ändå vid gott mod. Har inte tagit tempen på honom än idag...
Svar
8
· Visningar
2 891
Småbarn Rasmus håller på och får tänder nu och är väldigt lös i magen. På något vis har han lyckats få det på sidan hela tiden så det läckt ut... 2
Svar
29
· Visningar
3 736
Senast: Mirre
·
Småbarn du kom på att dina barns pappa rökte på i smyg? Cannabis. 2
Svar
20
· Visningar
3 107
Senast: Inte_Ung
·
Gravid - 1år Jag har en fråga till er som har barn (har själv inga). Min syster fick sitt första barn förra året, han är nu snart 11 månader. Har... 6 7 8
Svar
149
· Visningar
14 780
Senast: ako
·
Övr. Barn Jag har precis (nu i kväll - varför och hur hör inte till saken) insett att min ena dotter har ärvt min överrörlighet och till stor del...
Svar
4
· Visningar
2 178
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Vi köpte en Spöka lampa för 3 år sedan. Då hade den sladd och behövde inga batterier. Nu behöver vi en till nattlampa, men jag läser...
Svar
5
· Visningar
4 947
Senast: Björk
·
Övr. Barn Varning för långt och rörigt inlägg Tänk er en 18årig kille, går sista terminen på gymnasiet. Placerad i fosterhem. Alltid skötsam...
Svar
14
· Visningar
2 149
Senast: Petruska
·
Småbarn Dottern (snart 3,5) ser spöken överallt sedan nån vecka, och vågar inte gå någonstans själv utan en spökkoll innan. Totalt utmattande... 2
Svar
27
· Visningar
3 993
Senast: Badger
·
K
Gravid - 1år Nu vill jag höra hur ni som fått barn tätt har gjort! Våran dotter kommer vara ett år och nio månader när bebisen kommer. Vi håller...
Svar
7
· Visningar
1 631
Senast: Klockmalvan
·
C
  • Låst
Övr. Barn Vet inte om det är rätt ställe men flytta dit där det passar i så fall. Men ta in bort inlägget mÅSTE få ventilera! Ja jag vet inte... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
52 590
Senast: KrullTroll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Dressyrsnack nummer 18