Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Hur har ni gjort? I "alla" böcker så står det att det bästa är att barnet sover i samma rum,men i egen säng för att minska risken för... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 583
Senast: Calazirya
·
K
Gravid - 1år Finns det nåt man kan göra åt/mot förväkar..?
Svar
19
· Visningar
2 348
Senast: Klockmalvan
·
Gravid - 1år Jag behöver lite hjälp, råd eller kanske bara få prata lite... Jag har precis tagit ett gravtest och testat positivt. Jag skulle haft... 2
Svar
20
· Visningar
5 716
Gravid - 1år Nu är det 2 ½ vecka sedan min underbara son kom till världen. Lyckan grusas dock av såriga bröstvårtor och nu mjölkstockning :crazy... 2
Svar
39
· Visningar
4 015
Senast: Lydia
·
Småbarn Ailie har börjat på ett nytt dagis och därmed lärt känna nya kompisar och för första gången i sitt snart 5-åriga liv har hon kompisar... 2
Svar
36
· Visningar
4 928
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Nu behöver jag era tips och råd. Jag kommer att separera under våren. Det är oklart hur mycket pappan till barnen kommer att ha dem...
Svar
12
· Visningar
3 101
Senast: Amha
·
K
Gravid - 1år Är der någon här som haft babynest? vad tyckte ni? (bebisen?) 2
Svar
20
· Visningar
3 555
Senast: Klockmalvan
·
Gravid - 1år Det är på tal att jag inte ska gå hela graviditeten ut eftersom jag är sjuk. Jag har bara hört om vad svårt/besvärligt och tokigt det... 2
Svar
27
· Visningar
8 160
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Tråden kanske ligger fel? Jag vet inte men testar iallafall här. Jag har en vän som har två barn, dom har haft delad vårdnad under...
Svar
7
· Visningar
1 562
Senast: Grazing
·
  • Låst
Gravid - 1år Vi fortsätter diskutera allt krig bäbisarnas ankomst.. och lite till :angel::D Mars 4:e MayDay, 2a barnet 6:e Garpur, 1a barnet... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
86 245
Senast: panaccea
·
Övr. Barn Det här blir långt och krångligt, hoppas någon har tid/ork/lust att läsa och komma med kloka svar :) Min man har tre barn sedan ett...
Svar
8
· Visningar
2 044
Senast: Mirtai
·
Småbarn Hur viktigt är det att barn går på ett bra dagis? Funderar kring detta, eftersom vi håller på att titta efter en ny, större lägenhet... 10 11 12
Svar
232
· Visningar
20 133
Senast: Badger
·
Övr. Barn Behöver hjälp med handfasta råd och få veta vad lagen säger innan min kompis gör ngt mkt dumt! Han har två barn med en kvinna som... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
7 027
Senast: Mim
·
Övr. Barn Mitt ena barn (lågstadieålder) har ofta ont i magen (navelregionen) på kvällarna och jag misstänker starkt att det handlar om någon form...
Svar
10
· Visningar
1 762
Senast: Quiss
·
Övr. Barn ni som har fått det under graviditet när han storleken börjat ändra sig? Hade ägglossning för ca en vecka sedan och direkt efter typ...
Svar
8
· Visningar
1 822
Senast: lady_mike
·
Småbarn Hejsan Nu har jag haft en sjuk 2 snart treåring sedan i tisdags förra veckan. Feberfri idag men ganska emlig ändå. Är det helt...
Svar
8
· Visningar
1 235
Senast: Badger
·
Småbarn Förra lördagen hade Emilia flera röda fläckar/prickar pa magen när hon vaknade, dom minskade sen under dagen för att pa kvällen komma...
Svar
6
· Visningar
3 485
Senast: Ramona
·
Småbarn Jag är så förtvivlat ledsen för min sons skull. Han fyller 4 år nu i februari, han har hunnit med 3 tandläkarbesök före gårdagens... 2
Svar
20
· Visningar
8 909
Senast: Lupin
·
Gravid - 1år Nu närmar det sig för oss att lillebror ska anlända. Något som vi inte haft i beräkningen alls har varit en lång och segdragen...
Svar
19
· Visningar
6 462
Övr. Barn Hej på er!:) Jag är lite fundersam över min kropp just nu. Hade mens mellan den 3e-6e januari. Hade avbrutet sex under den helgen även...
Svar
0
· Visningar
1 025
Senast: radgivning
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • Vilken hundras?