Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Ja, jag är väl inte så förtjust i själva begreppet "trots", men ni vet vad jag menar... Har en jänta på 20 månader som alltid varit... 2
Svar
33
· Visningar
4 351
Övr. Barn Ska nog ge en elbil till dottern nu när hon fyller två. Vad har ni för erfarenhet utav det? Används dom mycket? (förstår det är olika...
Svar
7
· Visningar
1 472
Senast: Maléne
·
Gravid - 1år Inte varit speciellt aktiv här, mest läst i det tysta, men skaffat en ny användare nu då jag måste skriva av mig lite.. Skulle ha... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
7 934
Småbarn Jag är så irriterad just nu, så jag ber om ursäkt för dåligt språk och eventuell snurrighet i inlägget redan nu. Till saken. Jag har...
Svar
19
· Visningar
2 262
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Jag behöver tips på bra appar till Ipad. Vi har haft en i ett år men jag har inte förstått det "stora" med den och barn. Visst finns det...
Svar
9
· Visningar
1 303
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Jag kan inget om bebisar, graviditeter, mammapeng osv, så ha gärna det i tankarna när ni läser mina frågor ;) 1. Får man välja mellan... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 723
Senast: imzork
·
Övr. Barn http://hd.se/konsument/2013/01/12/tungmetaller-i-barnens-grot-och/...
Svar
15
· Visningar
1 989
Senast: Garaget
·
Övr. Barn Lika bra att varna på en gång att det här kanske blir ett både långt och rörigt inlägg. Jag startade en tråd här för 5 år sedan om...
Svar
13
· Visningar
2 140
Senast: Sjalen
·
Övr. Barn Köpte en ikea madrass Vyssa skönt på Ikea. Men måttet stämmer inte tjockleken är bara 8cm. Eftersom jag saknar kvittot så kan jag inte...
Svar
12
· Visningar
4 566
Senast: FadeAway
·
Övr. Barn Jag behöver lite hjälp med vett och etikett när det gäller att hälsa på nyblivna föräldrar, eftersom det är en lite ovan situation för... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
14 424
Senast: mandalaki
·
Småbarn Jag skulle behöva lite tips på lekar och sysselsättningar som passar en 2,5 åring, är själv med sonen mellan två och sju om dagarna, och... 2 3
Svar
43
· Visningar
19 581
P
Övr. Barn Anser ni att busskort till barnet ska betalas av barnets barnbidrag? Om inte, utveckla gärna :) 2
Svar
24
· Visningar
2 852
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Jag är gravid med tredje barnet. Planerat. Vi har inte gjort oss av med en bebispryl för vi har känt att vi inte varit klar med detta... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
11 969
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Jag och min sambo har snart bott tillsammans i ett år. Han har en dotter på snart 3 år som är med oss varannan vecka. Jag studerar...
Svar
1
· Visningar
1 613
Senast: klockmalva
·
Övr. Barn Vår äldsta dotter fyller 11 år om några veckor (VAR tog den tiden vägen??? :confused: ) och vi har enats om att det nu kan vara dags för... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
20 481
Senast: Netted
·
Övr. Barn Efter att två gånger, på kort tid och från vitt skilda håll, ha blivit tillfrågade om vi kan tänka oss att ställa upp som...
Svar
13
· Visningar
2 416
Senast: Rumpnissen
·
Småbarn Ja, vad har ni för erfarenheter? Har ni märkt av nåt alls hos era barn? Har det varit olika mellan syskon? Har det varierat i olika...
Svar
8
· Visningar
4 910
Senast: Thera
·
Småbarn Ja, som rubriken lyder: Hur restriktiva är ni med att ladda upp bilder och annan information om era barn på nätet, det kan vara här, på... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 523
Senast: alazzi
·
Gravid - 1år Nu när vi har nr 2 på väg har jag sökt graviditetspeng pga tungt arbete. Storebror kommer att gå 15 h/vecka på dagis. Pappan tar nu ut 3...
Svar
1
· Visningar
900
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Jag hittade en gammal tråd ang den optimala skötväskan, men tråden var så gammal att jag antar att det har hänt en hel del på marknaden... 2
Svar
22
· Visningar
3 812
Senast: FlipTheFrog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?