Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Jag är så less på denna halsbränna! :mad: I dag har den varit rätt så ok,nu är det "bara" att jag inte vågar rapa,för då kommer jag... 2
Svar
20
· Visningar
4 962
Senast: Mustasukka
·
Gravid - 1år Upptäckte i natt att jag fått mjölkstockning i ena bröstet. Försökte få bebis att äta där men det ville han inte. Jag har testa att...
Svar
18
· Visningar
4 285
Senast: Zody
·
Övr. Barn Sonen 7 år ska ha kalas idag och vill ha lite frågesport. De går i 1:an och kan läsa och räkna + och - :) Har någon förslag på...
Svar
3
· Visningar
2 099
Senast: Mammas
·
Övr. Barn Håller på och kollar efter en vagn som är mer lättkörd- men hur är det med de där svängbara framhjulen... Funkar de på vintern? Vad...
Svar
17
· Visningar
4 189
Senast: Diana
·
Övr. Barn Jag undrar om det är någon här inne som går till en privat läkare med sina barn? Jag är intresserad hur det fungerar med att få tid...
Svar
3
· Visningar
1 266
Senast: Li11aMy
·
  • Låst
Övr. Barn Ny här så jag kanske postar tråden fel. Men den är flyttbar om någon vill flytta den. Det har nu gått 2 år sen jag senast träffade... 63 64 65
Svar
1 283
· Visningar
190 503
Senast: Lobelia
·
Gravid - 1år Sonen (18 månader) somnar i sin säng på kvällarna, men är omöjlig att få att somna om i sin säng på natten. Han kommer därför in och... 2
Svar
28
· Visningar
5 496
Senast: majola
·
Övr. Barn Det är inte dags för mig att bli gravid än på länge men jag har lite funderingar. Hur lär man sig allt som har med det att göra? Jag...
Svar
13
· Visningar
1 613
Senast: klockmalva
·
Gravid - 1år Lite nyfiken: Är det någon här som sökt och FÅTT ett nytt jobb när man är gravid ...? Jag skulle vilja söka ett nytt jobb men det känns... 2
Svar
23
· Visningar
15 310
Senast: MayDay
·
Övr. Barn Jag funderar lite över det här med boendet för barn efter skilsmässa/separation. Exet tog pick och pack och flyttade 23 mil bort i... 2
Svar
22
· Visningar
3 633
Senast: Görel
·
Övr. Barn Är det någon mer än mig som har haft riktigt envetna foglossningar? Trots att det är 7 månader sedan jag födde barn har jag värk i... 2
Svar
27
· Visningar
5 425
Senast: AgentCarter
·
Övr. Barn Jag har alltid sagt NEJ, Aldrig! när folk frågat mig om jag vill ha barn i framtiden. I början skrek jag rätt ut för att jag var ung... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
7 981
Övr. Barn Vad tycker ni andra om såna kurser? Jag gick ingen före första förlossningen men nu inför andra är jag lite sugen på att prova. Eller... 2
Svar
21
· Visningar
3 599
V
Gravid - 1år The show must go on :D 8 9 10
Svar
183
· Visningar
14 129
Senast: Corminta
·
Övr. Barn Jag är värdelös på försäkringskassans hemsida, och jag har noll koll på detta då jag jobbat i princip hela tiden så har inte behövt ta...
Svar
5
· Visningar
1 555
Senast: Druvan
·
Småbarn Det här är inte en tråd som skapas för att klanka ner på folk utan endast en undran jag har. Jag och min man har ett barn på 18... 26 27 28
Svar
542
· Visningar
45 250
Senast: nevin
·
Övr. Barn Har en väninna som sitter i följande situation Hon har två barn som hon har enskild vårdnad om. Barnens pappa krånglar med allt...
Svar
14
· Visningar
2 308
Senast: NiNi
·
Övr. Barn Hur mycket övertid kan företagen kräva att man ska jobba om man jobbar 100% ??? Hur gör ni som har barn med övertid? Har ni släkt som...
Svar
9
· Visningar
2 481
Senast: Myzan87
·
Småbarn Min dotter går sedan augusti på ett föräldrakooperativ i bostadsområdet. Det är en toppenbra förskola, vi kunde verkligen inte ha fått...
Svar
9
· Visningar
1 945
Senast: Ninnurur
·
Övr. Barn Hur mycket tittar era barn på tv? Hur länge? Vad tittar dom på? Finns det något som dom inte får se? Något speciellt barnprogram...
Svar
19
· Visningar
3 790
Senast: Diana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Shop to you drop, del 4
  • Guldfasanerna