Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Rasmus har feber idag, våran termometer är borta så vet inte hur mycket dock. Men han är varm, trött, gnällig och vill bara äta...
Svar
5
· Visningar
1 394
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Blev tipsad om att TENS kan hjälpa mot foglossningen och att det finns såna att köpa på Clas Ohlsson! :) Jag har kikat men sen vet jag...
Svar
17
· Visningar
2 920
Senast: Rosett
·
Övr. Barn Våld är inte önskvärt, men likväl förekommer det. Barn kommer att bli utsatta för våld och tyvärr ser livet inte ut som i... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 600
Senast: cerebral
·
Övr. Barn Är det någon som varit med om att dom haft ont/kramp i livmodern efter fl? Det är 11 månader sedan min dotter föddes...
Svar
4
· Visningar
1 146
Senast: Diana
·
Småbarn Vår 2-åring är formligen tågtokig och vi tänkte ge honom en bok om tåg. Riktiga tåg (inte "barntåg") ska det vara och inte alltför tung...
Svar
9
· Visningar
2 758
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Hade en diskussion med en person om just detta, hennes mamma lämnade alltid yngsta sonen ensam hemma då hon gick över till grannen för... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
24 241
Senast: Enya
·
Gravid - 1år Jag har inga direkta sömnproblem, men jag vet bara inte HUR jag ska ligga när jag sover. Ligger jag på vänster sida, somnar vänster ben...
Svar
6
· Visningar
1 360
Senast: SusieQ
·
Övr. Barn Hej Jag är i giftastagen och vi planerar att försöka skaffa barn snabbt efteråt. Är väldigt ledsen och orolig för att jag inte ska... 2
Svar
23
· Visningar
3 665
Senast: Mimsan_
·
Övr. Barn Min sambo har två barn sen tidigare som är 6 och 8år. Båda går på fritids efter skolan. Nu ska barnen börja bo hos oss varannan... 2
Svar
29
· Visningar
8 395
Övr. Barn Mobbing i dotterns klass. Detta är 10-åringar, 4:e klass. Min dotter sa förut när vi gjorde i ordning hennes hår inför ett kalas (som...
Svar
5
· Visningar
1 914
Övr. Barn Jag tänkte länka men i skrivande stund hittar jag inget färskt material, antar att det kommer dyka upp senare under dagen? Gammal... 2
Svar
33
· Visningar
3 358
Senast: Sar
·
Småbarn Det verkar bli vinter i år igen :) Vad har/ska ni välja för overaller/tvådelat till era barn iår och vilka skor? Maja som blir 2år... 2 3
Svar
40
· Visningar
8 615
Senast: Miks
·
Övr. Barn Jag och sambon har kommit till det beslutet att vi behöver köpa en ny bil till familjen. Nu har vi en Audi A4 -08 (kombi) och det är...
Svar
18
· Visningar
2 377
Senast: Dorro
·
Övr. Barn Nu kom det igen - jämställdhetsbonus till mig och mannen. Tack och bock säger vi förståss (vad annars?) men egentligen ... Vad ska det... 21 22 23
Svar
441
· Visningar
28 622
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Det finns ju diverse tidningar för barn och ungdomar, typ Frida, VeckoRevyn och sånt. Jag har funderat på att köpa (eller kanske...
Svar
9
· Visningar
3 188
Senast: Petruska
·
Övr. Barn Jag har en son på snart 4år och tyvärr har jag aldrig fått uppleva den där glädjen över att ha barn som andra verkar känna. Man ser... 11 12 13
Svar
257
· Visningar
44 458
Senast: Dorinda
·
Övr. Barn Mina barn började i en större skola nu i höst. Från en liten trygg byskola med 100 elever till en större otrygg skola med 300 elever... 2
Svar
22
· Visningar
4 037
Senast: Raderad medlem 19815
·
Småbarn Hej , har en son på drygt 10 månader som inte lärt sig krypa/gå ännu , men vi kämpar på :) hehe Det jag undrar är hur/ vad ni hittar...
Svar
12
· Visningar
4 256
Gravid - 1år Hur sjutton gör man? Jag trodde att det var jobbigt att bli mamma första gången. Allt var nytt, mitt barn hade kolik och skrek och var... 2
Svar
20
· Visningar
3 743
Senast: Jaahl
·
Övr. Barn Jag är väl inte den enda här som har barn i skolåldern som smutsar ner sig under skoltiden. Så hur gör ni? Mina grabbar "trillar"... 2 3
Svar
55
· Visningar
5 787
Senast: cerebral
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka