Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Har varit på inskolning på förskola med min lilla dotter idag, hon är 1,5 år och trivdes superbra. MEN jag grät när jag kom därifrån... 2 3
Svar
53
· Visningar
7 520
Senast: vallhund
·
Småbarn jag skrev en tråd för någon månad sedan och undrade hur det gått för er som flyttat o bytt ddagis med barn i förskoleåldern, men fick...
Svar
8
· Visningar
1 975
Senast: ako
·
Gravid - 1år Jag läste en gång på nätet ett tips man kunde använda sig av när man skulle välja namn till sitt barn. Man skulle säga en mening till... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 193
Senast: Kiwifrukt
·
Övr. Barn Grabben kom till mig idag - vi har gemensam vårdnad jag och exet - grabben bor här varannan vecka och nu är det alltså vår tur... 2
Svar
21
· Visningar
4 182
Senast: Elinoor
·
Småbarn Rasmus 9mån kissar hur mycket som helst känns det som. Blöjan är jättetung nästa varje gång och han kissar ofta igenom. Två gånger...
Svar
7
· Visningar
2 012
Senast: rubytoo
·
Övr. Barn Vår dotter erbjuds nu gardasil via skolhälsovården, men jag och maken har jättesvårt att komma fram till ett beslut hur vi vill göra. Å... 2
Svar
35
· Visningar
4 811
Senast: Sjalen
·
Småbarn Vet att det finns en större tråd om bilbarnstolar men hittade den inte, så startade en egen. Ni som har Besafe izi kid, är ni nöjda... 2
Svar
22
· Visningar
4 483
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Min dotter jobbar i vården, em å fm. Jobbar inte heltid, så barnen är på dagis ca 3 dagar i veckan. När hon jobbar em vill personalen... 8 9 10
Svar
199
· Visningar
15 151
Senast: Mabuse
·
Gravid - 1år Att gå från att ha ett barn, till att ha två: hur tyckte ni att det var? 2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 601
Senast: ako
·
Småbarn Min dotter som blir 3 år nu i oktober skall sluta med napp helt nu har vi bestämt. Hon var hos tandläkaren i dag och dom ville inte... 2
Svar
35
· Visningar
6 077
Övr. Barn Ska ju upp i familjerätten med mitt ärende, men nu har ju alla tre på individ och familj som har hand om detta sagt upp sig. Möjligheten...
Svar
0
· Visningar
898
Senast: Sonic76
·
Övr. Barn Det börjar bli dags att titta på nästa bilstol, har babyskyddet nu alltså. Vilken stol har ni? Fördelar/nackdelar? 2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 504
Senast: misan
·
Gravid - 1år Fick världens chock på ett tidigt vul i fredags, jag har två bebisar i magen! Först och främst så blev jag gravid trots ppiller, och sen... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 621
Senast: Snyggve
·
Småbarn Hejsan! För en vecka sedan hoppade min lilla dotter 4,5 år gammal från ett träd på dagis och landade tokigt, och fick en fraktur på...
Svar
7
· Visningar
9 617
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Vad anser ni? Napp eller Tumme om någon av dessa behövs? Fördelar och nackdelar med dem?
Svar
9
· Visningar
1 314
Senast: TinyWiny
·
Småbarn I media diskuteras "nattis" och även tillgång till dagis på kvällar och helger, men då började vi funder på hur fungerar nattis...
Svar
2
· Visningar
3 686
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Har ni några bra läggningstips för pigga gossar som inte vill lägga sig, och som har lite svårt att somna? :confused: 7 och 9,ingen...
Svar
5
· Visningar
1 278
·
Övr. Barn http://www.vk.se/690261/pojke-far-ratt-till-fotbollstraning Vad tycker ni? * Jenny * 2
Svar
37
· Visningar
4 134
Senast: mino
·
Övr. Barn Nu är dagen snart här som alla föräldrar kanske både ser fram emot och fruktar, nämligen sista barnet ska lämna hemmet. Jag har väldigt...
Svar
6
· Visningar
1 176
·
Gravid - 1år Är det någon här som har fött hemma? Jag har själv varit/är väldigt skeptisk till det konceptet - så snälla kapa inte tråden med... 10 11 12
Svar
229
· Visningar
16 908
Senast: Rumpnissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna