Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Jag har ju bara haft naturliga förlossningar, med mer eller mindre besvärliga komplikationer. Några sviter "lider" jag av än vilket gör... 4 5 6
Svar
102
· Visningar
29 428
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Kanske är ni som jag - hatar att laga mat och orkar inte lägga någon större ansträngning på eran matlagning. Eller så är ni upptagna...
Svar
8
· Visningar
2 297
Senast: alazzi
·
Övr. Barn http://www.aftonbladet.se/wendela/kronikorer/malinwollin/article15631238.ab * Jenny * 2
Svar
28
· Visningar
3 395
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Hur går ett kejsarsnitt till? Jag är ute efter en "punkt-för-punkt"-lista, både vad som händer med en före, under oc efter operationen...
Svar
3
· Visningar
1 141
Senast: Mabuse
·
Gravid - 1år Jag fick i fredags veta att min graviditet avstannat och fostret slutat utvecklas. Var då i vecka 10+0. Fick en ny tid hos läkare...
Svar
8
· Visningar
2 715
Senast: Mirtai
·
Övr. Barn För en tid sedan ( i juni tror jag det var) hade sambon och jag oskyddat sex. (dumt jag vet. Påpeka inte det tack) tog ett dagen efter...
Svar
15
· Visningar
4 424
Senast: GotAsecret
·
Småbarn Nu står vi o velar... Vi har köpt ett par viking penguin vinterskor till sonen, vi hade dom förra året o var super nöjda. Men, nu har...
Svar
7
· Visningar
11 017
Övr. Barn Jag ska jobba heltid (nätter) i sommar och vi har kommit fram till att det enklaste är att anställa en barnflicka (ungefär halvtid... 2
Svar
23
· Visningar
6 255
Senast: Inte_Ung
·
Gravid - 1år Lär väll vara fler än jag som väntar FÖRSTA barnet? Här kan vi dela alla tankar,oro,och glädje,känns ju som om världens har vänts upp... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
9 658
Senast: SusieQ
·
Övr. Barn Några här läste kanske min tråd om att jag och barnen ska flytta så fort vi får lägenhet på närliggande orten. Jag har 7 år efter min... 2
Svar
27
· Visningar
3 554
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Hej! Känner inte riktigt för att skriva under mitt vanliga nick så väljer att vara anonym. Behöver få ur mig lite av mina känslor och... 2
Svar
33
· Visningar
4 275
Senast: Badger
·
Småbarn Dottern är 19 månader och sover i sin spjälsäng, men hon ogillar verkligen den... tror hon känner sig instängd och snart kan hon klättra...
Svar
11
· Visningar
2 954
Senast: Hyacinth
·
Småbarn Vid vilken ålder började era barn interagera- leka och intressera sig för andra barn?
Svar
11
· Visningar
3 705
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Ursäkta för långt inlägg... Jag har länge velat plugga till läkare men pga. både brist på tidigare studier och framförallt mitt barn så... 2
Svar
20
· Visningar
4 032
Senast: cerebral
·
L
Småbarn Jag måste få skriva av mig, fråga om råd ..anonymt för jag orkar inte stå för den jag är ... Jag känner mig som världens gnällkärring... 2 3
Svar
46
· Visningar
7 067
Senast: Diplomaten
·
Gravid - 1år Inför min förra förlossning (som var min första) var jag mer rädd för epiduralen än för smärtan. Jag är jättenöjd med hur förlossningen... 2
Svar
33
· Visningar
3 923
Senast: Comfort
·
Småbarn Jag gissar att det finns en hel del hästmänniskor här inne och jag är lite nyfiken. Ni som lyckats få det att fungera med små barn och...
Svar
16
· Visningar
6 474
Senast: klockmalva
·
Övr. Barn Sitter och tittar på tyger och inredning till barnrummen här hemma. Blev lite nyfiken på hur ni har det? Hur har ni tänkt när ni...
Svar
2
· Visningar
1 292
Senast: Mustasukka
·
Småbarn Läste tråden på Senior om Estonia där några skriver att de var så små som 3,5 år när de fick se nyheten och att de blivit så rädda att... 2
Svar
22
· Visningar
3 583
Senast: Zoya
·
Småbarn Skulle behöva ett par kloka råd från er bukefalister.... Jag och f.d mannen separerade för snart två månader sedan, jag flyttade ut...
Svar
13
· Visningar
3 911
Senast: zalleg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Shop to you drop, del 4
  • Guldfasanerna