Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Inatt blir min Daniel fem år, redan, det är ju nyss han föddes ju! Han har blivit så stor, och gått igenom så mycket. Världens finaste...
Svar
8
· Visningar
1 478
Senast: nevin
·
Övr. Barn Med tanke på alla inlägg om att "göra kön" eller ej, om flick- vs pojkkläder, färger osv .... hur ska man ställa sig till detta med... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 277
Senast: Hazel
·
Småbarn Och vill jobba lite extra, men det ordinarie jobbet inte kan erbjuda nåtgra lämpliga pass .. Hur gör man då? Måste man informera sin AG...
Svar
4
· Visningar
1 212
Senast: Calazirya
·
C
Övr. Barn Dammar av ett gammalt anonymt nick... Jag har aldrig velat ha barn, ibland är barn gulliga och ibland hade det varit kul med en typ... 2 3
Svar
49
· Visningar
6 217
Senast: Björk
·
Småbarn Jag försöker själv undvika rött kött, eller egentligen kött så mycket det går eftersom det är en sådan belastning för miljön. Nu... 2
Svar
22
· Visningar
4 462
Senast: Petruska
·
Övr. Barn Irriterar mig på skolskjuts regler. Den maximala gränsen för avstånd mellan hemmet och påstigningsplats är 2 km för barn mellan... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 756
Senast: kisse
·
Övr. Barn Om man ska hyra in en främmande ung kvinna i 20-årsåldern som barnvakt, vad är då en rimlig lön att erbjuda per timme. Låt säga att det...
Svar
1
· Visningar
1 820
Senast: ameo
·
Övr. Barn Jag har valt att skaffa ett anonymt namn eftersom jag inte vill skylta med det här med mitt vanliga namn. Men jag har ett problem. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 026
Senast: Apollo 13
·
Småbarn Jag känner mig lite rådvill kring hur jag ska göra med mitt hjärta som är 2 år och 5 månader. det är en glad unge, alldeles pigg jämt...
Svar
7
· Visningar
1 042
Senast: voltis
·
Övr. Barn Idag fick jag hem en lapp från sonens f-klass om en elev som är extremt allergisk mot pälsdjur, där de ber oss att tänka på det och att... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 660
Senast: Mammas
·
Småbarn Ja nu måste jag fråga om råd. Mitt barn har haft en oskiljaktig vän på förskolan och de är med varandra i princip hela tiden och mitt...
Svar
6
· Visningar
3 903
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Jag och pojkvännen pratar lite om barn. Han har en son sen tidigare. Det är inte i det stadiet att vi ska börja tajma in ägglossning... 8 9 10
Svar
182
· Visningar
16 039
Övr. Barn Hej. Vi har nyss haft barnkalas för vår äldsta dotter. Det blev ett kalas för både vuxna och barn (släkt och två kompisfamiljer som av...
Svar
17
· Visningar
2 595
Senast: Sar
·
B
Övr. Barn Jag har valt att bryta kontakten med en av mina föräldrar, ett beslut som jag är mycket nöjd med. Mina föräldrars relation var mycket... 2
Svar
28
· Visningar
5 162
Senast: Nillizan
·
Övr. Barn Vad är era erfarenheter om er partners ex? Hur fungerade det i början, senare osv. Det vore intressant att höra era historier. Man...
Svar
7
· Visningar
1 704
Övr. Barn Min ena bonusdotter har under en tid mått dåligt psykiskt. Efter kontakt med kurator och att nya uppgifter kommit från ang hennes mående... 2
Svar
36
· Visningar
6 427
Småbarn Vi behöver inte säga åt C särskilt ofta, då hon inte gör så mkt bus som kräver en ordentlig tillsägelse. Men det har väl hänt att man... 2
Svar
24
· Visningar
6 758
Senast: Mabuse
·
Övr. Barn Fick höra att en yngre man (inte nära bekant till oss) skaffat sig en flickvän, mannen ifråga är några och 20. Det har gått några... 2
Svar
22
· Visningar
5 742
Senast: Pia
·
Övr. Barn Min dotter som snart fyller sex har precis börjat i förskoleklass. Jag kan inte direkt påstå att det fungerar bra varför jag undrar om...
Svar
4
· Visningar
1 573
Senast: ameo
·
Småbarn När fick era barn gå ut själva? Vi bor i ett kedjehus, runt oss är det gångvägar. Dock åker det in bilar ibland till husen, cyklar...
Svar
17
· Visningar
3 049
Senast: Chlo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden V