Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Hoppas tråden hamnar rätt :) Har en liten kille på lite mer än ett år. Han åker framför mig på min ridhäst och det tycket han är...
2
Svar
39
· Visningar
8 185
Senast: caballus
·
Småbarn Jag har tänkt fråga länge, ni som inte vill smörja och tvätta era barn med parabener, SLS och mineraloljor, vad använder ni? Jag har...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 857
Senast: LillaMy84
·
Småbarn Jag är nyfiken på hur ofta era förskolor har APT (Arbetsplatsträffar, dvs personalmöten). Jag har kollat schemat för mina barns...
2
Svar
20
· Visningar
22 031
Gravid - 1år Är gravid för 4:e gången nu, de tidigare graviditeterna har resulterat i en frisk dotter, ett tidigt missfall samt 1 MA (Missed...
Svar
16
· Visningar
3 969
Småbarn Jag är i mot mobbning, har alltid varit det, och det är väl en självklarhet att vi alla är det, men i dag hände något i mig som Jag...
Svar
3
· Visningar
1 510
Senast: cress
·
Övr. Barn Hur berättar man för sina barn (snart 4 resp 6 år gamla) att mamma och pappa ska separera? Hur gör man skilsmässan så smidig som möjligt...
Svar
8
· Visningar
2 795
Senast: jerseyko
·
Småbarn Hej, skall försöka att skriva så kort jag kan! Jag har en son som i morgon blir exakt 2 månader! Jag började för ca 2 veckor sedan att...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 364
Senast: Raderad medlem 19815
·
Småbarn Vad tror ni? Kan detta vara vattkoppor? Upptäckte det igår, och idag tyckte jag att han hade några mer utslag. Utslagen...
Svar
4
· Visningar
2 845
Senast: viv
·
Gravid - 1år Amanda är snart tre veckor nu, och allt funkar bra och storebror är mycket förtjust i lillasyster :). Dock vill lilltjejen helst sova...
2
Svar
24
· Visningar
3 381
Senast: Nillizan
·
P
Gravid - 1år Plussade precis på clear blues digitala test. Gravid 2-3. Kan den visa fel "åt det hållet"? Alltså jag vet ju att den kan visa att...
2
Svar
28
· Visningar
4 083
Småbarn Vilken är störst och ändå riktigt säker? Har tittat på Britax Max-Way och bestämt mig för den. Tyvärr finns den inte med isofix men...
Svar
2
· Visningar
1 849
Senast: Magendy
·
I
Gravid - 1år Nu när det är så kyligt ute så älskar :love: jag att ta varma bad! Det är nog bland den skönaste som finns efter ett par timmar i...
Svar
11
· Visningar
2 296
Senast: Inredningstok
·
Småbarn Redan nu börjar sommarplanerandet ta fart och jag sitter som bäst och funderar på var vi ska åka med grabben som i juni kommer att vara...
Svar
7
· Visningar
1 667
Senast: FlipTheFrog
·
Småbarn Nu alla kloka buke-människor behöver jag lite tips och råd! Min lille är nu 17 månader och vi har inte fått plats på något dagis/hos...
Svar
14
· Visningar
2 039
Senast: Swat
·
Småbarn Sonen har gått på en jättetrevlig dagis i 3 terminer. Jag trivs med att ha honom där och länner mej trygg. Sonen har det bra där och...
Svar
9
· Visningar
1 930
Senast: Diana
·
Småbarn Ja, jag har väl dagens i-landsproblem de luxe... jag byter jobb på tisdag. Båda är bra jobb, välbetalda och roliga, skall tilläggas...
10 11 12
Svar
225
· Visningar
16 916
Senast: Mitten
·
Småbarn I april ska vår lilla tjej börja i förskolan, hon kommer då att vara 16 månader drygt. Har börjat spana lite efter vårkläder (begagnat)...
2
Svar
20
· Visningar
4 482
Senast: Sar
·
I
Gravid - 1år Skriver under anonymt då ja inte vill gå ut med att jag är gravid. Plussade i fredags och väntade mensen igår.. Pluset va tydligt men...
Svar
6
· Visningar
1 206
Senast: Only_Me
·
Småbarn Har ni läst den här artikeln? Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article11038187.ab
3 4 5
Svar
85
· Visningar
6 679
Senast: No1
·
P
Småbarn Mitt barn är väldigt mammigt. När jag och barnets pappa är hemma samtidigt så "duger" aldrig pappa. Barnet punktmarkerar mig hela tiden...
2
Svar
20
· Visningar
11 835
Senast: gulan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Valp 2025
  • Gräs i näshålan?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp