Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Nu är det mer sommar än var här och jag börjar fundera pa sommarens "faror". Har precis jagat ut dagens andra geting ur lägenheten och... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 718
Senast: viv
·
Gravid - 1år Köpte en i femte månaden då expediten inte hade något annat som passade. Hon hävdade att 98% inte får större byst efter femte månaden...
Svar
4
· Visningar
1 299
Senast: laeikinois
·
Småbarn Jag har otroligt dålig koll på det här med föräldraledigheten. Dottern är ett år och vi har massor av dagar kvar. Kan jag ta ut dessa...
Svar
1
· Visningar
1 633
Senast: mino
·
Småbarn Inspirerad av tråden som handlade om att flytta med riktigt små banr startar jag nu en om att flytta med lite större. Vi funderar på att...
Svar
3
· Visningar
2 301
Senast: ako
·
Övr. Barn Jag läste en artikel som fick mina tankar att gå i spinn. Utan att gå in på vad artikeln handlade om ställer jag en allmän fråga. OM...
Svar
18
· Visningar
2 106
Senast: Presto
·
Övr. Barn och har feber? Det känns jättehemskt i mammahjärtat. Och det här är väl en del i att jag inte riktigt fixar att separera heller... Men... 2
Svar
25
· Visningar
3 786
Övr. Barn Någon här som har tips på böcker att läsa för en blivande pappa?
Svar
7
· Visningar
1 248
Senast: snna
·
T
Övr. Barn Hej! Är ny här, Tulpan "heter" jag :) Jag och min sambo fick för några månader sedan veta att vi eventuellt inte skulle kunna skaffa...
Svar
15
· Visningar
2 624
Senast: ako
·
Småbarn Jag antar att vi knappast kommer vara de första eller sista som flyttar med små barn men ... Jag har en tendens att hetsa upp mig och...
Svar
10
· Visningar
3 956
Senast: Ponsse
·
Gravid - 1år Ja, som rubriken lyder. När fick ni reda på att ni var gravida? Och hur? Vad var tecknen? 2
Svar
37
· Visningar
15 940
Senast: SusieQ
·
Övr. Barn Jag vet inte vad jag ska ta mig till :crazy: Jag kan inte kontrollera mig när jag blir arg (läs: HELA TIDEN) Har i vanliga fall...
Svar
15
· Visningar
10 690
Senast: ZaNdRoRiA
·
R
Övr. Barn Som rubriken säger helt enkelt: Varför valde du/ni just det namnet till barnet? Hur många förnamn är lagom? Utöver barnet/barnens... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
9 828
Senast: Zoya
·
Övr. Barn Jag hittade en tråd om detta på ett annat forum och tycker att det kunde finnas en här också! Jag hittar ingen så jag antar att det inte...
Svar
2
· Visningar
1 104
I
Gravid - 1år Funderat länge nu och jag hittar inget om det när ja googlar och läser på andra forum. Jag är i 16+4 idag om jag räknat rätt. Var...
Svar
2
· Visningar
1 138
Senast: Mois
·
Småbarn Jag funderar på vad det finns för lagstiftning runt barn i buss med bälte. För bilar gäller ju att barn under 130 (135?)cm ska sitta...
Svar
5
· Visningar
3 990
·
Övr. Barn Ja, det gör min åttaåriga son. Han har alltså en ful ovana att gnaga på sina fingrar, speciellt tummen och pekfingret, så skinnet...
Svar
6
· Visningar
7 323
Senast: Malin87
·
Övr. Barn Vi har uppmärksammmat Världsbokdagen idag, så vi hamnade i Boulevard på P4 :-)...
Svar
6
· Visningar
1 202
Senast: Anna
·
Gravid - 1år Några här som tycker sånt är kul? Kinsesiska kalendern och anna som ska "förutspå" kön? Har det stämt på er? Jag tror verkligen inte...
Svar
12
· Visningar
2 913
Senast: Viva
·
Gravid - 1år Då bf bara är två veckor och en dag bort nu :o så börjar paniken komma krypande lite smått, haha. Vad har ni packat ner i bb-väskan... 2
Svar
20
· Visningar
3 321
Senast: NeverEver
·
Övr. Barn Håller på med en grej i skolan, en broschyr om unga föräldrar. Kanske finns det några såna här inne som har erfarenhet om hur det...
Svar
6
· Visningar
1 037
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka