Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

B
Gravid - 1år Ja, finns det några unga mammor här på buke? Vad anser ni vara en ung mamma? Jag är 20 år och längtar så efter att skaffa barn! Idag... 2
Svar
32
· Visningar
4 551
Senast: Ajda
·
Gravid - 1år Hur mycket nedstämdhet är normalt att uppleva under en graviditet? Jag har gått drygt 24 veckor och sedan en månad ungefär har...
Svar
14
· Visningar
5 264
Övr. Barn Det svindlande faktum att det inte är flera år kvar till vi ska börja baka bebis har slagit mig, men när ska man börja planera? Vad ska... 2
Svar
23
· Visningar
3 866
Senast: tinissen
·
C
Småbarn Hej! Jag har en liten son med en man som uppenbarligen inte vill vara pappa. Jag behöver bara skriva av mig lite, skulle vara intressant...
Svar
8
· Visningar
3 199
Senast: TinyWiny
·
Småbarn Hur överlever man? Moa trotsar så jag blir blå, bokstavligt talat. Hon rivs, slåss och sparkas. Utöver konstant gnäll och tjabb... 2 3
Svar
52
· Visningar
7 491
Senast: Armani__
·
Gravid - 1år Amanda är tre månader nu. Pigg och glad och ganska "enkel" bäbis som verkar trivas med tillvaron :). Jag har fått ett erbjudande om jobb... 2
Svar
31
· Visningar
4 283
Senast: Rumpnissen
·
Småbarn Med tanke på vad man läser här och i tidningar så börjar det snart kännas aktuellt att prata med mina barn (flickor på 2,5 och 5) om... 2
Svar
20
· Visningar
3 174
Senast: Lupino
·
Småbarn har en emmaljunga citycross och den är bra på många sätt men vi måste montera lös hjulen för att få in den i bilen. funderar på att...
Svar
12
· Visningar
1 625
Senast: tinissen
·
Småbarn jag blir gråhårig på hur man ska göra det här med inskolningen. hur gjorde du/ni och varför och hur gick det?
Svar
17
· Visningar
2 308
Senast: Lupino
·
S
Övr. Barn Nytt nick, av någon anledning tycker jag att saken är lite pinsam/jobbig att prata om. Skulle nu någon lyckas klura ut vem jag är här på...
Svar
16
· Visningar
3 357
Senast: Mitten
·
Övr. Barn Jag hittade fiskspelet på loppis för några dagar sedan. Hade själv ett som liten, dottern tycker det är hur kul som helst. Men nu...
Svar
5
· Visningar
1 596
Senast: Spirit
·
Småbarn Har en 2,5 åring, född 2 aug 2009. Han har sedan han föddes varit ett barn med stort sovbehov. Vi brukar skoja om att han sov sina 6... 2
Svar
24
· Visningar
5 385
Senast: Snyggve
·
Gravid - 1år Ramlade med cykeln idag, regn =halt -_- Man blir ju orolig, ringde sjukvårdsupplysningen och de sa att det nog inte är någon fara...
Svar
12
· Visningar
5 805
Senast: MinIan
·
M
Övr. Barn Hej! Det är så här att jag har varit öm i brösten i närmre 1 vecka. Idag upptäckte jag att jag kunde få ut lite mjölk ur mitt ena...
Svar
5
· Visningar
1 333
Senast: Comfort
·
Småbarn Usch, sitter här alldeles ledsen för jag känner mej stressad över hur livet kräver att jag är ifrån min dotter så mycket. Går sista...
Svar
5
· Visningar
1 602
Småbarn Har en dotter på 20 månader. I kväll drack hon 8 dl välling.:eek: (var inte hemma själv då) trots att hon ätit ovanligt bra under dagen...
Svar
7
· Visningar
1 222
T
Gravid - 1år Hej! För ca 4-5 veckor sedan så fick jag mensvärk, en liten blödning, mådde illa och hade jätteont i brösten. Blödningen slutade rätt...
Svar
8
· Visningar
1 577
Senast: Ramona
·
Småbarn Nu, behöver jag hjälp och tips snabbt :). Ska ha vårt första barnkalas imorgon, dottern blir 4 år! Jag och dottern har handlat...
Svar
19
· Visningar
2 922
Senast: Cilla
·
Gravid - 1år Köpte en begagnad spjälsäng och fick en madrass på köpet. Men tänkte att jag nog vill köpa en ny. Vilka använder ni och vad tycker ni om...
Svar
2
· Visningar
1 122
Senast: Comfort
·
Småbarn Om man beställer en britaxstol från en webbutik (antar att det är lika om man köper i vanlig butik också?), ingår förankringsremmar då...
Svar
2
· Visningar
1 347
Senast: majola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur