Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Min dotter går i tvåan, i en stökig klass. Eller rättare sagt, med några stökiga klasskamrater. Har vetat om det tidigare men har nu...
Svar
11
· Visningar
3 403
Senast: Mirifax
·
Gravid - 1år Som orolig förstagångsförälder har jag hittills spenderat åtskilliga timmar med att googla runt efter svar på diverse frågor. Men på...
Svar
6
· Visningar
3 033
Senast: Lilja11
·
A
Gravid - 1år Jag kom just på en sak jag har funderat lite över... Om man är gravid och vegetarian, och sedan får bebisen och vill ge den kött. Går...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 712
Senast: Mustasukka
·
Övr. Barn Min son sa för någon vecka sedan till lillebror att ta honom på snoppen när vi satt allihopa i soffan. Jag sa ifrån så klart och började...
Svar
6
· Visningar
1 799
Senast: pernilla_s
·
Småbarn Min son på 2 ½ år brukar älska att leka med sin större kusin som är 4 år. Nu de senaste gångerna har det inte gått så bra. Min son har...
Svar
5
· Visningar
1 444
Senast: Apollo 13
·
Övr. Barn Våran dotter har blivit opererad i fredags och både jag och pappan har varit borta från jobbet, kan vi båda söka tillfällig...
2
Svar
20
· Visningar
2 705
Senast: Emro
·
Övr. Barn Jag måste kolla med er vad ni tycker om det här, jag förstår inte alls debatten men jag kanske har missat något som ni tänker på...
2
Svar
28
· Visningar
2 987
Senast: Mustasukka
·
Småbarn Min dotter är 3,5 år och med tillhörande vredesutbrott :D. Hon har haft en period när hon blir väldigt arg och får små utbrott, och jag...
2
Svar
29
· Visningar
3 857
Senast: Mitten
·
M
Övr. Barn Hej jag har en dotter på nu snart 12 år. Ända sedan dagis har jag kämpat med fröknar om hennes inlärnings problem. Jag trodde först att...
Svar
8
· Visningar
3 082
Senast: Amk
·
Gravid - 1år Det finns dem som inte alls mår illa under graviditeten. . . Jag är inte en av dem. Ni som mår/mådde riktigt illa i början eller...
2
Svar
31
· Visningar
12 826
Senast: lanzo
·
Övr. Barn http://urplay.se/167413 Klart värt att lyssna på! :laugh:
Svar
4
· Visningar
981
Senast: vindvissla
·
K
Gravid - 1år Hejsan! Är det några fler som väntar tillökning till hösten som skulle vilja skriva av sig lite? Jag väljer att använda mig av ett...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
123 413
Senast: raggarn
·
Gravid - 1år Då vårt bf bara är ca en och en halv månad bort och jag har fått krupp på att bara vara hemma utan att ha något att göra mer än att...
2
Svar
34
· Visningar
4 166
Senast: laeikinois
·
Övr. Barn Vilka sporter tränar era barn? Hur många timmar per vecka är det träningar? Tävlar barnet? Vilka sporter är ok enligt dig? Finns...
2
Svar
31
· Visningar
3 004
Senast: angelwings
·
Övr. Barn Så mycket jag vill göra innan! Hästen blir nu 2 år,om 1 ½ år ska han ridas in! sen vill jag även utbilda han lite,och kanske komma ut på...
2 3
Svar
43
· Visningar
7 306
Senast: CillaW
·
Övr. Barn Jag och min sambo är inte ens på väg att skaffa barn men väljer att lägga den här ändå. Ligger och tittar på Drömmen om ett barn och...
Svar
16
· Visningar
4 658
Senast: lady_mike
·
Småbarn och vad har ni där inne? Vi bor idag i en liten trea på 65kvm. Har ett barn på 16 månader och snart en till. Vi har inte möjliget...
Svar
9
· Visningar
3 043
Småbarn Det är många trådar om matproblem av olika slag uppe nu, så jag tänkte att jag skulle följa trenden =) Lilla Maja 16 månader är helt...
Svar
7
· Visningar
1 414
Senast: Ajda
·
Övr. Barn Pa sistone har jag diskuterat tva olika saker med mina kompisar och skulle garna vilja veta hur ni gor. 1. Steriliserade ni nappar...
Svar
19
· Visningar
1 680
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Har känt henne i snart 6 år? Och ja, det blir bara värre och värre med vår relation. Vi bor ju som sagt på samma gård, det är hennes...
2
Svar
29
· Visningar
6 149
Senast: Mini-Me
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp