Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

T
Övr. Barn Kan ett graviditetstest visa fel (negativt trots att man är gravid) i vecka 12-13?
Svar
1
· Visningar
767
Senast: lady_mike
·
Övr. Barn Vet att det finns en vacker dikt om en moders väntan på sin baby. Dikten slutar just med "Du ands in, jag andas ut". Men jag kan inte...
Svar
0
· Visningar
1 611
Senast: Milene
·
Gravid - 1år Finns det några här inne som har erfarenhet av Cerazette? Jag har ätit Cerazette i ett år, och det fungerar inte för mig. Skumma...
Svar
7
· Visningar
2 803
Senast: klockmalva
·
Gravid - 1år Jag var på pergotime kontroll. Läkaren hittade en blåsa 14 mm och ett par andra på 9 mm. Kan det bli risk för tvillingar/ trillingar...
Svar
7
· Visningar
17 870
Senast: Vili
·
Gravid - 1år Vi har ett litet problem. Sonen är en solstråle och världens enklaste, men vi vet inte riktigt hur vi ska göra med läggningen. Från... 2
Svar
30
· Visningar
2 655
Senast: ien
·
Övr. Barn Brev från himlen Se mig vinka, blunda så ser du, jag lovar att jag ska vinka extra mycket så du inte kan missta dig. Var...
Svar
17
· Visningar
5 977
Senast: nevin
·
Småbarn Det är dags att skaffa större hjälm åt tösen på snart 4 år och vi har kollat runt lite på olika hjälmar. Är det egentligen någon...
Svar
7
· Visningar
3 120
Senast: ylvalill
·
Gravid - 1år Ja hur många uppsättningar är lämpligt att ha? Även hur många underlakan? Är dra på underlakan lämpligast eller vad är det optimala...
Svar
18
· Visningar
5 196
Senast: majola
·
Småbarn Hej! Jag är iväg som au pair. Jag var i en familj tre månader, men bytte familj på grund av "spanking". Lämnade familjen så fort jag...
Svar
9
· Visningar
2 722
Senast: mino
·
Gravid - 1år Är det någon mer som har fått havandeskapsförgiftning tidigt i graviditeten? Hur gick det för er? Ringde bm för att få komma in på...
Svar
6
· Visningar
2 128
Övr. Barn Ni som är familjehem, har ni erfarenhet av olika uppdragsgivare som kommun och andra organisationer? Vilka har ni i så fall bäst...
Svar
0
· Visningar
711
Senast: kisse
·
Gravid - 1år Jag är noga med att försöka klä mitt barn lagom mycket och bada honom lagom varmt. Men jag undrar, varför är det så viktigt med...
Svar
17
· Visningar
6 273
Senast: Comfort
·
Småbarn Nu blev jag lite inspirerad av barnbokstråden som spårade ur, men jag funderar mer på vilka böcker som ni läst för era barn som sedan...
Svar
15
· Visningar
1 763
Senast: Mitten
·
Småbarn För att göra en lång historia kort: Gick isär med min sambo när dottern var ca 1,5år (kan tilläggas att jag fick mer eller mindre fly...
Svar
5
· Visningar
1 808
Senast: Cita
·
Småbarn Efter påsk börjar vår "bebis" som snart är en stor tjej (16 mån) skolas in på dagis (för er som läste min förra tråd så var...
Svar
13
· Visningar
1 892
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Nu var det dags för mig igen med en barn/inte barn fråga :) Kan ni ge några exempel på hur era barn har berikat era liv och då menar... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 492
Senast: Mabuse
·
Gravid - 1år Okej, det som från början kändes som en jättebra idé när vi tackade ja till det där underbara, fina huset som vi skulle få hyra billigt...
Svar
11
· Visningar
3 572
Senast: Sedna
·
Småbarn Är det någon som har eller har haft sitt/sina barn på ute-/skogs-/ur-o-skur-förskola? Vill ni dela med er av era erfarenheter? Vi... 2
Svar
30
· Visningar
4 578
Senast: alazzi
·
Småbarn Nu är jag supernojig hönsmamma. Dottern är ett år och sjuk för första gången (vi har klarat oss riktigt bra från sjukor), hon fick...
Svar
12
· Visningar
11 095
Senast: Lottch
·
I
Gravid - 1år hej! väljer att ha ett anonymt nick, tids nog kommer jag att skriva i detta forumet med mitt vanliga nick, men iom att få personer... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 828
Senast: laeikinois
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Uppdateringstråd 31