Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Blöder efter förlossningen gör man ju alltid. Så även denna gång. Rasmus är en månad snart (på fredag) Blödningen hade minskat...
Svar
8
· Visningar
1 186
Senast: Thera
·
Småbarn Min dotter Indra är lite över två år gammal och nu börjar jag bli lite orolig. Det är så att min dotter har ätit väldigt dåligt nu i...
Svar
3
· Visningar
977
Gravid - 1år Tänkte bara berätta att Ludvig har blivit storebror och vi har fått en liten Amanda. Bråttom hade hon oxå; klockan sju i lördags (dagen...
Svar
15
· Visningar
1 494
Senast: ako
·
Övr. Barn Vet ni vad era barn bloggar om? Har ni sett eller läst innehållet i bloggarna? Allt oftare dyker det upp bloggar där barn, ungdomar...
Svar
5
· Visningar
1 365
Senast: Bowman
·
S
Småbarn Har en dotter på 9 månader strax som är väldigt matglad. Mat har aldrig varit något problem med maten och hon får välling morgon och...
Svar
17
· Visningar
1 671
Småbarn Hur fungerar det? Sambon är normalt hemma med sonen onsdag-fredag. Nu är han så pass dålig att han inte kommer kunna ta hand om sonen...
Svar
8
· Visningar
1 290
Senast: trazel
·
Gravid - 1år kanske finns det någon här som valt att "bara" ha ett barn? hur tänkte/tänker ni om det beslutet?
Svar
13
· Visningar
1 710
Senast: Badger
·
Småbarn Inspirerad av Citrons tråd skriver jag nu om min egna berättelse, dock under anonymt namn. Ett sätt för mig att få lufta mina innersta...
2
Svar
26
· Visningar
4 807
Senast: lady_mike
·
Gravid - 1år Jag ska flyga, inrikes, med knappt 8-månaderskillen imorgon. Tur han inte är lika nervös som mamma ;-) Dum fråga kanske, men visst...
Svar
10
· Visningar
2 127
Övr. Barn Min äldsta son är en riktig pratkvarn, han är aldrig tyst. Idag kom han ner och vägrar säga något. Han har sagt lite men vägrar säga...
Svar
2
· Visningar
1 414
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Våran bebis på tre veckor får ibland magknip när han äter. Ibland är det helt omöjligt att få honom att rapa, vilket då ger hicka och...
Svar
7
· Visningar
1 015
Senast: Kattennizze
·
Småbarn Börjar fundera på att köpa en ren sittvagn till dottern. Hon är visserligen bara nyss fyllda ett, men åker helst framåtvänd och vår...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 835
Senast: Sandra78
·
G
Gravid - 1år Jag fick ett tidigt missfall i början av november (7-8e). Mensen dröjde sedan lite längre än vanligt och jag började med mina p-piller...
Svar
3
· Visningar
1 734
Övr. Barn Japp, som trådrubriken lyder ska vi ha 10-årskalas på lördag. Vi har en "sittning" på kvällen, den är klart med maten, men vid lunchtid...
Svar
8
· Visningar
2 351
Senast: Sar
·
Gravid - 1år Om man pumpar ur och inte vet om man behöver mjölken det närmsta dygnet eller inte, kan man då ställa mjölken i kylen i ett dygn och...
Svar
1
· Visningar
697
Senast: Western_Ivy
·
Övr. Barn Kan man dricka sådant då? Tänker på power king, red bull och sådana. Eller går det ut i mjölken? Vill ju inte att lilleman ska få i...
Svar
11
· Visningar
12 251
Senast: LillaMy84
·
Övr. Barn Visst behöver barn (10 månader) ingen legitimation vid inrikesflygningar?
Svar
2
· Visningar
1 136
Senast: LillaMy84
·
M
Småbarn Hej Vi har funderat att köpa Emmaljunga Mondial Duo Combi Den kan ungen ha från nyfödd ända tills den är 3 år. (Köpa en ny)...
2
Svar
22
· Visningar
4 441
Senast: tyra1
·
Övr. Barn Hej allihopa! Jag behöver lite råd angående min rygg,när jag var 11 år gick jag omkull i galopp rakt in i ett berg och blev...
2
Svar
25
· Visningar
5 136
Senast: Mabuse
·
Småbarn Ja, berätta :) Vår jänta är den enda i bekantskapskretsen som äter själv, så jag är lite nyfiken på hur andra ettåringar gör? Äter de...
Svar
17
· Visningar
4 212
Senast: turbofling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • HusdjursGPS
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp