Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

G
Gravid - 1år Varför kan man inte bara få vara lycklig? Jag blev oplanerat gravid och efter ett tags funderande bestämde vi oss för att behålla...
2
Svar
33
· Visningar
11 357
Senast: Comfort
·
Gravid - 1år Just nu har jag gråtit mest hela förmiddagen, jag är bosatt deltid i östersund och deltid i sthlm (är dock skriven i sthlm) Jag fick...
2 3
Svar
57
· Visningar
22 398
Senast: Nemo
·
Övr. Barn Isaks pappa och jag gick isär för ett par år sedan. Efter en lång tvist kom vi till slut fram till en lösning som funkar bra. Idag...
Svar
8
· Visningar
1 901
Senast: Mirre
·
Småbarn Ja, jag tycker det verkar rätt vanligt att barn under/runt två år bor med ena föräldern ena veckan och den andra föräldern andra veckan...
Svar
13
· Visningar
1 808
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Var son fyller sju veckor pa lordag och jag borjar fundera pa om det ar tander pa g alleredan? Han har dregglat en del under en dryg...
Svar
15
· Visningar
1 351
Senast: Cilla
·
Övr. Barn Jag tog ut spiralen den 2 nov och äl var redan i full gång, gissar på mellan den 1-2 nov efter som ingen äl den 3:e nov. Hade dock...
Svar
0
· Visningar
1 444
Senast: Zony
·
A
Gravid - 1år Jag har haft oskyddat sex (var snälla nu, det var dumt och fel, men försent att göra nåt åt) och nu är jag rädd att jag är gravid. Jag...
Svar
6
· Visningar
3 406
Senast: lady_mike
·
Övr. Barn Jag har funderat över det här flera gånger, och nu blev det aktuellt igen. Varför tycks det vara så svårt för föräldrar att ta emot...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
9 745
Gravid - 1år Saker som tidigare kändes viktiga för MIG känns inte längre så. Saker som tidigare var hobbies, andningshål och roligt känns nu mer som...
2
Svar
20
· Visningar
2 468
Senast: ako
·
Gravid - 1år Dax för del två (efter liten på-puffning) nu då vi nått över 2000 inlägg i den första tråden :) Så, då fortsätter vi här då allihopa :)
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
114 026
Senast: LillaMy84
·
Gravid - 1år Det rekommenderas ju att man bara ger vitt bröd (formfranska, säger de på BVC) till bebisar till en början, men när kan man börja ge...
Svar
8
· Visningar
4 099
Senast: Sandra78
·
B
Gravid - 1år Är det någon som har 1-1½ år mellan sina barn? För och nackdelar med att ha så tätt? Alltså hur är det? Fick mitt barn nu i somras...
Svar
12
· Visningar
4 026
Senast: Nillizan
·
Gravid - 1år Min svåger och svägerska blev föräldrar till en liten pojke för ca 3 veckor sedan. Lillkillen vill inte sova om nätterna, vilket jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 549
Senast: Lydia
·
G
Gravid - 1år Jag gjorde ett positivt graviditetstest nu för bara en halvtimma sen. Använde ett digitalt med veckoindikator som sa att det har gått...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
9 248
Senast: Jaahl
·
Övr. Barn Jag separerade från maken i maj efter 9årigt förhållande. Det har varit kaos minst sagt men lugnat sig. Vi har dålig kontakt med...
Svar
5
· Visningar
1 341
Senast: Mirre
·
Småbarn Som relativt nyinflyttad i en kommun utan att känna någon här egentligen så ska vi välja förskola snart. Sonen kommer vara 16 månader...
Svar
6
· Visningar
1 241
Senast: ylvalill
·
Gravid - 1år Jag är inte gravid men försöker ;) Mitt problem är att jag är livrädd inför förlossningen redan eller rättare sagt har varit det ända...
Svar
1
· Visningar
1 052
Senast: ameo
·
Övr. Barn Sitter och tittar på dokumentären på 4:an. Den handlar om två killar som med hjälp av en surrogatmamma fått två barn (olika åldrar...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
13 392
Senast: Spirit
·
Småbarn Välkomna till del 17! Del 16 tog 1månad och 17dagar att fylla! :love: Januari 15/1 uva - första barnet - pojke (18/4) Mars 1/3...
98 99 100
Svar
1 984
· Visningar
88 007
Q
Gravid - 1år en "klok" gumma påstår att man går upp i vikt när man slutar amma... "mjölken sätter sig"-´säger hon... sanning eller bullshit?
2
Svar
21
· Visningar
11 644
Senast: Cillaramsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp