Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

F
Övr. Barn Är det någon här inne som har till exempel diagnosen ADHD, ADD, Asperger eller något annat psykiskt funktionshinder som har barn? Hur...
Svar
0
· Visningar
737
Senast: Fozzie
·
Småbarn Vår underbara lilla förskola behöver fler barn, och jag försöker komma på platser där vi kan göra reklam för oss. Hur hittade ni er...
Svar
4
· Visningar
2 974
Senast: Rosett
·
Småbarn Januari 15/1 uva - första barnet - pojke (18/4) Mars 1/3 Svartfot - första barnet - flicka (8/3) 9/3 Doris - pojke (11/3) April...
98 99 100
Svar
1 982
· Visningar
81 846
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Oj vad det går snabbt, hade nyss bula på magen och nu är inbjudningarna till dop utskickade och svar har börjat komma in. Vi blir ganska...
Svar
13
· Visningar
2 569
Senast: pastejja
·
Gravid - 1år Lite fakta: Jag har två döttrar redan, 6 och 10 år, vi bor på landet och jag står inhyrd med min häst i stallet som finns här, sköter...
Svar
4
· Visningar
1 170
Senast: EgoGirl
·
Småbarn Jag ser med viss fasa fram emot en 8.45 h lång flight i en trång Boeing 757 ensam med min sprattliga son - som absolut inte vill sitta...
Svar
17
· Visningar
6 440
Senast: Raderad medlem 6459
·
Övr. Barn Jag har skrivit lite i "Vi som försöker bli med barn-tråden" också, men tänkte att jag nog kan göra en egen så jag inte behöver kapa den...
Svar
5
· Visningar
3 285
Senast: Pettsson
·
Småbarn Vi har en 4,5-åring som beter sig hemskt (jag vet det ligger en liknande tråd, men denna har lite annat fokus). Hon gråter/skriker...
Svar
5
· Visningar
2 201
Senast: Coop
·
Småbarn Hur ser rutinerna egentligen ut när det händer något på en förskola? Är det skillnad på rutinerna, ansvaret, kraven om det är privat vs...
2
Svar
31
· Visningar
10 371
Senast: Lupin
·
Småbarn Som det står i rubriken. Jag har ett skrikande, nejsägande monster som jag tror tappar hörseln mellan varven. Vad jag förstår så är det...
Svar
13
· Visningar
2 040
Senast: TinyWiny
·
Småbarn Fattar inte att jag har vart morsa i 4 år nu...:p Lille pöjken fyllde 4 år idag kl 19:32 :)
Svar
9
· Visningar
1 102
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Som rubriken lyder. Har inte sett henne här på länge o hon borde ju ha fått barn nu. Hoppas allt är OK.
Svar
5
· Visningar
1 596
Senast: SaraXX
·
M
Gravid - 1år Efter år av kämpande och längtande har vi äntligen blivit gravida. Jag är givetvis glad men inte så där översvallande lycklig som jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
11 224
Senast: restless
·
Småbarn Idag skrev jag det här på Fejjan, det var skitotäckt... Vill bara dela det med er här med, min andra familj. "Idag var det nära ögat...
Svar
8
· Visningar
1 768
Senast: Mynta2
·
Småbarn Stämmer det att man bara har fyra år på sig att begära ersättning för vanprydande ärr? Minns inte var jag läste det, häromdagen, men i...
Svar
3
· Visningar
1 534
Senast: Mikan
·
Övr. Barn Men det kanske ni insett...men inte jag för jag upptäckte det i dag. Skulle köpa en mössa till dottern. Det hängde 4 toppluvemodeller på...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 640
Senast: Badger
·
Småbarn När matilda föddes hade hon en fläck uppe på huvudet, stor som en halv 10peng ungefär. den hade samma färg som resten av huden, men helt...
Svar
9
· Visningar
1 746
Senast: Cilla
·
Småbarn Efter nästan exakt 21 månader så har min son äntligen börjat kalla mig för MAMMA :love: :love: :love: Det gick över natten. Igår...
Svar
3
· Visningar
995
Senast: Armani__
·
Småbarn Jag har jättesvårt att hitta vettiga kläder till min son. Han har så stor överkropp, dels har han lång överkropp och dels har han stort...
Svar
17
· Visningar
1 495
Senast: Emro
·
M
Gravid - 1år Hej. Jag är gravid i v 5 och fick ikväll blod på pappret. Det är färskt klart rött blod, inga smärtor ännu. Är det nån här som haft...
2
Svar
25
· Visningar
29 819
Senast: Cilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Guldfasanerna
  • Kemisk kastration?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp