Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Någon som vet om det finns några regler för hur kort inpå en vårdnadsutredning är tänkt att lämnas till TR som man kan kommunicera den...
Svar
15
· Visningar
2 154
Senast: Lupin
·
M
Gravid - 1år Hallå där igen, nu är jag tillbaka:) Jag fick ju missfall den 10 september, skulle ha haft mens den 5 september så det kom ju rätt...
Svar
6
· Visningar
4 054
Övr. Barn Lite hårddraget, men hur har ni tänkt när ni valt skola till ert barn? Vi har några skolor i närheten, som är ok (enligt...
2
Svar
29
· Visningar
3 044
Senast: Mabuse
·
Övr. Barn Har ni läst det här? http://www.dn.se/debatt/extremt-for-tidigt-fodda-maste-fa-hjalp-senare-i-livet
Svar
2
· Visningar
881
Senast: prinsus_
·
Småbarn Min lilla pojke på 8 månader far runt som en vilde här hemma, inte en lugn stund - vilket inte gör mig något alls. Det är så skoj att se...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 360
Senast: cattiz
·
Småbarn Kan ni inte berätta lite om hur ni gjort för att erat barn ska bli blöjfritt? Vilken ålder? Jag trodde att Emilia (2,5 år) skulle...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 354
Senast: lady_mike
·
Gravid - 1år Jag har förstått att det är väldigt vanligt med sömnproblem runt 9 månader, det kan man ju läsa överallt. Men vad jag hellre vill veta...
Svar
10
· Visningar
1 650
Senast: turbofling
·
Övr. Barn Har någon här gjort det? Hur långt har det varit mellan era boenden? Hur har det fungerat?
Svar
1
· Visningar
1 919
Senast: Tajger
·
Småbarn Dottern närmar sig 2 med stormsteg och sover en sväng på dagis på dagarna. Den senaste tiden tycker vi dock att hon har svårare och...
Svar
13
· Visningar
4 567
Senast: ujent96
·
Gravid - 1år var på BVC med lilleman idag och fick lite obligatorisk info om ditt och datt, däribland plötslig spädbarnsdöd. nytt råd är visst att...
2
Svar
37
· Visningar
2 967
Senast: Cambrie
·
Övr. Barn Nog finns det väl nån här som har det så? Hur har ni löst det med barnen? Hur har ni gjort med dagis/skola osv? Hur långt är...
Svar
10
· Visningar
3 391
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Står 34 cm på alla åfsidor men är det ytter eller innermått? Någon som har en som kan mäta?! Många som har UJ Duo tycker visst att...
Svar
0
· Visningar
567
Senast: Emmah.S
·
S
Gravid - 1år Min mens är mer än 1 vecka försenad. Jag och min pojkvän hade oskyddat sex hela förra månaden i stort sätt varje dag. Är jag gravid nu...
Svar
7
· Visningar
1 361
Senast: ako
·
P
Gravid - 1år Har en pojke som snart är ett år som fick relativt hög feber igår em då 39,5 grader under kvällen och natten hade han fortfarande hög...
Svar
19
· Visningar
1 974
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Mitt ex har lyft frågan att han vill att dottern ska stå skriven hos honom. Han vill söka bostadsbidrag och tydligen måste dottern då...
2
Svar
34
· Visningar
7 968
Senast: athena
·
Övr. Barn Hur gamla, samt långa är era barn och vad har de för kategori på sin ponny? När jag var lite sa man att man skulle vara 10 cm längre än...
Svar
12
· Visningar
1 320
Senast: ako
·
Småbarn Min dotter är åtta veckor. Har de senaste dagarna fått torra, röda fläckar på bröst, och vid sidan av armvecken/ovansidan armen. Ngn...
Svar
8
· Visningar
6 533
Senast: Doccan
·
T
Gravid - 1år ..inför förlossningen. Men jag förstår inte varför. Jag hade en underbar och snabb förlossning förra gången. Denna graviditet har dock...
Svar
2
· Visningar
938
Senast: mimmipigg
·
Övr. Barn Dottern är nu 6 månader gammal och jag tycker hon äter så lite... På morgonen ammar hon, båda brösten. Till lunch äter hon mat (typ...
Svar
5
· Visningar
1 673
Senast: Sunshine
·
Övr. Barn Jag har läst så ledsamma trådar som Lupins om sitt svårt sjuka barn och Enyas om den lille pojken som nu är en ängel. Jag tittar...
Svar
12
· Visningar
1 309
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp