Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Min underbara pojke fyller 4 år nu på fredag, den 16e. Jag har inga idéer alls och jag har nästan inga pengar heller. Jag känner inga...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 553
Senast: Sar
·
Övr. Barn Vi har fått en gammal fin växasäng som vi letar madrass till. I och med att den är gammal har den andra mått än de madrasser som jag...
Svar
3
· Visningar
2 091
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Grav i v 12. Har/haft ett rent helvete med illamående i två månader, knappt fått i mig vätska eller mat. Provat div mediciner men inget...
Svar
19
· Visningar
3 279
Övr. Barn VAd tycker ni? Jag kan tycka det är lite hårt om nu pojken har bra närvaro annars. Själv har jag inga problem att få ledigt för min...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
10 297
Senast: Badger
·
Övr. Barn När kan man börja ge mjölk till barnen, alltså som måltidsdryck? Här säger dom vid 1 års ålder, men en bekant bor i annan kommun och där...
Svar
14
· Visningar
2 744
Senast: Cambrie
·
Övr. Barn Det finns ständigt nedläggningshot för mindre skolor på landsbygden. Har själv barn på liten skola och har aktivt valt det. Vad ser...
2
Svar
32
· Visningar
6 233
Senast: Petruska
·
Övr. Barn Letar som en galning efter en ordentlig vintermössa, dottern är 6 månader nu och jag hittar bara rejäla vintermössor för barn från ca 2...
Svar
16
· Visningar
2 405
Senast: Emmah.S
·
A
Gravid - 1år Ni har säkert sett tusen såna här trådar hos er här på förälder tidigare, men jag tänkte rådfråga någon som har koll på ämnet då jag...
Svar
16
· Visningar
1 667
Senast: Quiss
·
Småbarn Åh, idag känns allt så hopplöst! Min dotter är ju 3 år och har efter sommaren bytt dagis - från småbarnsavdelning på litet...
Svar
5
· Visningar
2 189
Senast: mino
·
Övr. Barn Min dotter som är 9 kommer gå från ca 6.20-16:45 varje dag med undantag för nån/några dagar i veckan pga svårigheterna för mig att passa...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 876
Småbarn Hej. Jag gillar villervallas kläder men har än så länge bara köpt tröjor av det märket. Nu har jag köpt en vinterjacka och vinterbyxor...
Svar
2
· Visningar
1 889
Senast: Ajda
·
H
Gravid - 1år Jag har haft spiral men har haft problem med den så jag tog ut den för två veckor sen igår. Altså den 23 aug. Senaste mensen kom den 8...
Svar
4
· Visningar
1 649
Senast: turbofling
·
Q
Gravid - 1år Som rubriken lyder: När började ditt/dina barn på dagis förskola? alltså hur gamla(unga) var de? Hur gick inskolningen och gick de på...
2
Svar
27
· Visningar
3 177
Senast: Emmah.S
·
Småbarn Kan kåvepenin ge missfärgningar på tänder? Jag hittar inget om det i bipacksedeln, men har för mig att så är fallet. Sonen gick...
Svar
17
· Visningar
12 626
Senast: dee79
·
Småbarn Hej igen Bukefalister! Jag behöver, åter igen, "opartiska" tankar kring dotterns relation med sin far. Tidigare har jag rådfrågat om...
2
Svar
37
· Visningar
4 395
Senast: Petruska
·
Övr. Barn Dottern äter gröt som hon älskar, hon gillar även frukt av alla slag och även ärtor och majs. Men BVC säger ju med att man ska vänja in...
Svar
5
· Visningar
1 094
Senast: Emmah.S
·
Gravid - 1år Tja, som rubriken lyder. Jag hade ingen koll på när jag vägde vad förra graviditeten (gick upp 18 kg totalt, är 175 cm o väger normalt...
2
Svar
29
· Visningar
14 639
Småbarn Vad gör ni hela dagarna med era små? Jag blev itutad att det skulle vara sjukt jobbigt att ha barn, dagarna skulle vara fulla och man...
2
Svar
22
· Visningar
5 004
Senast: feel
·
Övr. Barn Funderar på en vecka eller två i Italien i höst, inkl mina småttingar födda maj-09 och april-06. Har kört till Spanien tidigare, men det...
2
Svar
23
· Visningar
3 276
Senast: Lupin
·
M
Gravid - 1år hej! fick barn för nästan exakt 3 månader sen, är aktiv tävlingsryttare, 26 år och var på efterkontroll ca ´7 veckor efter...
Svar
5
· Visningar
2 782
Senast: kisse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp