Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

K
Gravid - 1år Helt oviktig diskussion, men... varför envisas så många föräldrar (läs:mammor) och blivande mammor att kalla barnet för 'bebis'? I...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 022
Senast: oz_joj
·
P
Gravid - 1år Jag bara måste få gnälla av mig. Jag har ingen lust att vara gravid längre. Jag är sjukskriven pga foglossning sedan tre veckor...
2
Svar
24
· Visningar
2 181
Senast: pixietail
·
Gravid - 1år har varit på efterkontroll efter förlossningen? Jag har det inte. Hörde att det inte var speciellt ovanligt, runt hälften struntar i...
2
Svar
32
· Visningar
2 706
Senast: boccia
·
A
Gravid - 1år Nu börjar smekmånaden ta slut och det är dags att se vardagssysslorna i vitögat. När tyckte ni det kändes ok att börja mocka (halm) igen?
Svar
14
· Visningar
2 225
Senast: åke
·
I
Gravid - 1år Har förvärkar/värkar(?) med ca 6-8 min mellanrum sen ett par timmar tillbaka. De gör ont men inte jätteont. Det som förbryllar mig är...
2
Svar
34
· Visningar
2 874
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Blir snart galen på HUR tillverkarna sätter storlek på blöjor. Stl 4-9 kg kan vara endera för små, eller sitta ganska ok. Stl 9-18 kg...
Svar
16
· Visningar
3 681
Senast: Mynta2
·
Gravid - 1år Imorgon har jag ultraljud, och jag har såklart lyckats tappa bort lappen där det står all information. Är det något särskilt man bör...
Svar
11
· Visningar
1 270
Senast: Spirit
·
A
Gravid - 1år är det nån som ha en sån vagn?? hur är den??
Svar
3
· Visningar
1 388
Senast: jle
·
C
Gravid - 1år Vet att några eller ngn har länkat till en sida där man kan göra ett kul test på vilket kön barnet kan bli om man blir gravid en...
2
Svar
22
· Visningar
2 639
Senast: IrpaSnirpa
·
H
Gravid - 1år Alltså nu börjar detta gå mig på nerverna, är i femte månaden och den senaste tiderna har mitt humör växlat något fruktansvärt, känns...
Svar
3
· Visningar
2 175
F
Gravid - 1år Har i sista minutn blivit bestämt att vi ska göra en lite längre bilresa med dottern som e 2.5 månad. hon har bara fått bröstet innan...
2
Svar
26
· Visningar
2 535
Senast: taccotad
·
Gravid - 1år Kan ju börja med att erkänna 2 saker...:angel: (Sonen är 9,5 månader gammal nu) 1) Ger välling efter tandborstning Vi har en sååå...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 825
Senast: merman
·
Gravid - 1år Jag har vid några tillfällen, mest på kvällarna efter att jag varit igång hela dagen, känt som "stick" ner mellan benen :o. Inte tänkt...
Svar
7
· Visningar
3 878
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Mitt hår har fullständigt gett upp det! Tyckte det var lungt ett bra tag efter förlossningen och tänkte att jag klarar mig nog från...
Svar
7
· Visningar
1 216
Senast: Poppis
·
E
Gravid - 1år Hejsan alla Jag heter Elin och jag är 20 år. Jag är i sjunde veckan och jag har hört att när man har fött barn och har ammat så blir...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
66 962
Senast: Zoya
·
P
Gravid - 1år Hjälp jag är med barn!! Har ett bar förut på 1,6år j har haft det besvärligt med pga psykiskt sjuktdom, men vad ska jag göra nu...
Svar
4
· Visningar
1 257
Senast: Poppis
·
Gravid - 1år jag kokade precis en massa gröna ärtor som jag sen mixade till puré. Nu när jag satt på internet så läste jag att man ska sila bort...
Svar
4
· Visningar
1 399
Senast: Pallas
·
Gravid - 1år Gav mig häromdagen in på en diskussion jag skulle haft vett nog att hålla mig utanför. En bekant blev för några år sedan pappa när hans...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 822
Senast: Rizto
·
Gravid - 1år Visa upp ännu en ny bukebebis :love: Hugo föddes den 3/3 kl 18:21, 3 dagar före beräknat datum Var 53 cm lång och vägde 3975 gram...
2
Svar
20
· Visningar
2 247
Senast: Mirre
·
C
Gravid - 1år Måste fråga er lite om de där med mens/blödningar trots att man blivit gravid. För de är väl inte så att bara för att man blir gravid så...
Svar
7
· Visningar
1 444
Senast: CrazyPiggelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp