Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Är det någon som har ett bra tips på en sida där man kan hitta namn? Vet att min mamma har en bok som heter något med "Vad ska babyn...
Svar
11
· Visningar
1 088
Senast: Clintan
·
Gravid - 1år Ahhh..... har ju BF på fredag.... Vart sjutton har dessa 9 månader tagit vägen??? Kände i morse när jag vaknade att jag har molande... 2
Svar
30
· Visningar
2 419
Senast: Bollen
·
Gravid - 1år Jag har gått över till att i princip amma helt och hållet nu, från att enbart pumpa och ge ersättning som vi gjorde till att börja med...
Svar
15
· Visningar
6 405
Senast: miss_kala
·
Gravid - 1år Ge mig alvedon eller nåt! NU! Har haft värk i rygg och höfter till och från sedan 12.20 i natt:crazy: Dock lyckades jag somna mellan...
Svar
4
· Visningar
925
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Ibland känner jag inte för att snacka om graviditeten med kreti och pleti, tex diverse mer eller mindre avlägsna kollegor och andra... 2
Svar
32
· Visningar
3 201
S
Gravid - 1år Hej! Är här i hemlighet under ett nytt alias :cool: då jag vill vara helt anonym i den här frågan. Testade positivt grav test förra... 2
Svar
20
· Visningar
3 395
Senast: NeverEver
·
T
Gravid - 1år Liten uppdatering till denna tråd; Fick mensen på eftermiddagen, dag 31 i cykeln. Dock inga direkta mens smärtor som jag brukar att...
Svar
2
· Visningar
1 332
Senast: jerseyko
·
D
Gravid - 1år ...specielllt inte efter jag ridit.. Det gör så för benat ont spciellt ovanför "musen"! Är det foglossningar? jag trodde inte jag skulle...
Svar
11
· Visningar
1 325
Senast: jerseyko
·
B
Gravid - 1år Skriver under anonymt nick, eftersom jag känner folk här inne, och vill inte att folk ska få veta att, eller ja, ni fattar :p Jag har... 2
Svar
26
· Visningar
4 476
Senast: Mammas
·
Gravid - 1år Vilken graviditetsförsäkring anser ni är bäst och varför? Jag har inte tecknat än, just för jag vet inte vilken som kan vara bäst...
Svar
5
· Visningar
947
Senast: fiffigt
·
Gravid - 1år Hur vet man om barnet "behöver" napp? Mitt första barn hade aldrig napp eller fingrar trots pappans ihärdiga försök (i england SKA alla...
Svar
11
· Visningar
1 636
Senast: nDian
·
Gravid - 1år Idag har Jonas varit ute & handlat. Han fick ett presentkort (till en barn/babybutik) när han döptes & idag har han som sagt löst in...
Svar
18
· Visningar
1 623
Gravid - 1år Igår var vi på vårt 18-veckors ultraljud - Vilket var jättespännande! Bebis var mycket livlig och hade ingen tanke på att vara stilla... 2
Svar
22
· Visningar
2 760
Senast: amalia
·
T
Gravid - 1år Brukar ha en "period" på 28 -29 dagar, aldrig mer eller mindre. I snitt ligger det på 28 dagar. Jag har nu de 3 sista dagarna haft...
Svar
13
· Visningar
2 555
Senast: Tjej79
·
Gravid - 1år Min lilla snurra är helt igentäppt i näsan, vi är jättesjuka båda två och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Hon sover dåligt... 2
Svar
21
· Visningar
4 563
Senast: Acses
·
Gravid - 1år :confused: Jag är gravid med första barnet i vecka 22 och mina bröst läcker som sjutton. Jag har varit på ultraljud och det ska inte...
Svar
9
· Visningar
3 435
P
Gravid - 1år Jag har bestämt mig för att prova TENS som hjälpmedel på min förlossning. Den borde komma nu i veckan. Nu undrar jag o någon haft det...
Svar
8
· Visningar
1 181
Senast: valborg
·
Gravid - 1år Ska man tvätta nya bebiskläder innan de används?? Speciellt till nyfödda?? Hur har ni gjort?? Bollen :bump: 2
Svar
21
· Visningar
2 949
Senast: Carolus
·
M
Gravid - 1år En enorm mage.. redan nu. Känner mig sprickfärdig och förstår inte hur magen kan bli såhär stor. Men nu är det inte det som frågan... 2
Svar
29
· Visningar
3 054
Senast: karingadde
·
C
Gravid - 1år Sammandragningar under graviditeten. Hur tänkte ni? Reagerade ni? Agerade? Vilken vecka fick ni SD och vilka var råden/hjälpen ni fick?
Svar
17
· Visningar
5 317
Senast: C_L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025