Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Finns det några knep att ta till för att få ordning på detta? Motion, tillskott, saker att inte äta.... eller??? Min mens startade...
Svar
8
· Visningar
1 236
Senast: Ishtar
·
Gravid - 1år Jaha, det är alltså såhär det känns att vara mamma!? Obeskrivligt trött, rinnande och sprängande trippelF tuttar, ett korsstygnsbroderi...
2
Svar
36
· Visningar
2 788
Senast: ÅDI
·
T
Gravid - 1år jag är nu gravid och har massa saker som snurrar i skallen;) håller på med hästar på heltid och undrar hur det stämmer med alla...
Svar
18
· Visningar
1 779
Senast: Kia1
·
Gravid - 1år Det var ju många som skrev i Pamperstråden om hur deras/andras bebisar fick röda stjärtar/utslag av Pampers och många stod undrande hur...
Svar
5
· Visningar
1 450
Senast: Mynta2
·
P
Gravid - 1år Ja, nu är jag inte gravid eller ens i närheten men jag undrar ändå. Jag tycker att det här med förlossning är skrämmande (graviditet...
Svar
13
· Visningar
1 664
Senast: jerseyko
·
A
Gravid - 1år :( MF i oktober och ingen graviditet än :( Testar med stickor och får utslag när jag har ÄL men det blir inget ändå. Hade en...
2
Svar
24
· Visningar
3 186
F
Gravid - 1år Har inhandlat en bröstpump, en avent isis! Verkade ju jättebra, men jag får det inte till att fungera! Det blir lixom inget vakum. När...
Svar
7
· Visningar
1 201
Senast: Mammadutt
·
Gravid - 1år Min lilla terrorist :love: är nu fyra veckor, och har de senaste dagarna envisats med att skrika och ha magknip som håller i sig ett bra...
Svar
9
· Visningar
1 834
Senast: valborg
·
J
Gravid - 1år Har precis köpt två nappflaskor från dom.. Efter ca en vecka försvann markeringarna/texten på flaskorna. Skulle lämna tillbaka dom o...
Svar
19
· Visningar
1 868
Senast: Jenza
·
Gravid - 1år Knepig fråga kanske:D Men hur sas vet man att det är värkar och inte bara vanligt magont? Inte lätt och veta ju:D När visste ni...
2
Svar
26
· Visningar
10 390
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Hur räknar man ut vilken vecka man är i? Jag minns inte när sista mens var, men har vid UL fått BF 4/7. Jag har för mig att jag kunde...
Svar
2
· Visningar
1 411
Senast: jerseyko
·
F
Gravid - 1år Har dottern haft i 3 veckor nu! Har hållt på med vischy (stavas?) vatten på både henne och mig. Ett tag verkade bli bättre, men nu ser...
Svar
10
· Visningar
8 227
Senast: Frieserhäst
·
Gravid - 1år OM det funnits något rättvisa i världen så skulle man som gravid kunna äta precis hur mycket som helst, av vad som helst, utan att gå...
Svar
6
· Visningar
1 094
Senast: Pallas
·
Gravid - 1år Hur vet man vilken färg man kommer trivas att gå om kring med i princip varje dag under ett par tre års tid?! Grå, brun svart känns...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 307
Gravid - 1år Ni som kombinerar att amma med att ge flaska.. Har ni märkt att det lett till några problem med amningen? Dom avråder en ju från att...
2
Svar
34
· Visningar
3 094
Senast: pernilla_s
·
Gravid - 1år Åh, nu börjar alla mina vänner trots att jag "nyss" fyllt tjugo att bli dräktiga. En rar vän är i sjunde månaden utan att jag vetat...
2
Svar
21
· Visningar
3 870
Senast: Acses
·
Gravid - 1år I fredags kom Filippa :love:, 3750g och 50cm lång men pappa fuskade lite vid mätningen så hon är nog egentligen lite kortare...
Svar
16
· Visningar
1 441
Gravid - 1år Skrev ni något sånt? Läste bm det? Följde dem det som stod?
Svar
19
· Visningar
1 635
Senast: jle
·
B
  • Låst
Gravid - 1år jag vet att jag ska testa mig för ev graviditet men ville bara höra med er lite snabbt.. Jag måste testa med blog och inte urin därför...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 004
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år När man äntligen lyckats få någorlunda koll på det här puréer så vägrar dottern bli matad utan skall äta själv. Och eftersom det här...
Svar
6
· Visningar
1 026
Senast: Minta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp