Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Nu har overallerna börjat trilla in i butikerna & allt som hör till värmande ytterplagg. Jag med en son som är född i januari 2011...
Svar
3
· Visningar
1 304
Senast: Ajda
·
Småbarn Kanske inte bästa stället att skriva här, men jag känner att jag behöver få lite råd me hur jag ska göra.. Får inte tag i advokaten...
Svar
3
· Visningar
997
Senast: turbofling
·
  • Låst
Gravid - 1år jag har så länge ja kan minnas haft en liten ide om detta med barn i magen och navelsträngen... :o av någon anledning tror jag att... 2 3
Svar
52
· Visningar
5 344
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Hej, jag är gravid i v 24:) Jag har en d-ponny valack som är pigg vid ridning men alltid snäll! Vad dom sa på mvc till mig när jag... 2
Svar
30
· Visningar
7 266
Senast: Armani__
·
Övr. Barn Vad ska era barn ha på sig i vinter? Konstaterade igår att Isak behöver nog en ny overall, så sitter och tittar runt lite nu...
Svar
2
· Visningar
697
·
Övr. Barn hej allihoppa:) Jag går i tankarna om vilka namn jag gillar:), är just nu i vecka 21+5 (22) så mer änn halva tiden har iaf passerat..:D... 2 3
Svar
44
· Visningar
7 152
Senast: Diana
·
Övr. Barn Jag till son nr1: "Vincent bet sönder en tand när vi åkte tåg hem idag." Son nr1: "Åhå?" Jag: "Jepp, det blev till att åka direkt till...
Svar
5
· Visningar
1 963
Småbarn Inte nog med att årstiderna skiftar, så ska dottern byta storlek jämt! Det känns som att vi inte gör annat än att köpa stövlar, skor...
Svar
12
· Visningar
1 148
Senast: oz_joj
·
Småbarn Börjar leta lite smått efter utekläder till 3-åringen. Har fått en rabattkupong på Ellos och de säljer Tretorns vinterkläder. Är det...
Svar
5
· Visningar
2 785
Senast: oz_joj
·
Övr. Barn Är verkligen inget väder för att vara ute i idag. Vad gör ni när vädret är hemskt och man inte vill gå ut? Just nu tittar vi på film.
Svar
6
· Visningar
1 063
Senast: via
·
Gravid - 1år En helt onödig fråga egentligen, men men ;) Det finns ju massor av fina barnkläder med t ex mumin, bamse, tummen osv, men vart hittar...
Svar
0
· Visningar
656
Senast: misan
·
Övr. Barn 6-åring, tunn och späd, max 125 cm lång. Framåtvänd i framsätet på enbart bälteskudde och med inkopplad airbag som utlöses vid krock...
Svar
3
· Visningar
1 192
Senast: Lupin
·
I
Gravid - 1år Jag läste på growingpeople.se att man har fem gånger större risk att få en blodpropp om BMI:et är högre än 28. Men är det INNAN...
Svar
3
· Visningar
751
Senast: Thera
·
Gravid - 1år Jag väntar min första knodd 13/2 2012. Jag har naturligtvis tusen miljarder underliga tankar i huvudet och titt som tätt inbillar jag...
Svar
1
· Visningar
696
Senast: aneka
·
Gravid - 1år Den senaste månaden har vår lilla fröken, nu 8 månader, börjat skrika och varit helt hysterisk i sömnen (upplever jag det som). Oftast...
Svar
5
· Visningar
1 158
·
Övr. Barn Sitter och tittar på bolibompa med Isak nu. Gud vilka tråkiga program det är :crazy: Isak blev glad när de visade Nicke Nyfiken dock :D
Svar
10
· Visningar
1 611
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Dottern fick prova en gåstol hos en kompis för någon dag sedan, hon älskade den och jag började fundera över om jag ska köpa en sådan...
Svar
15
· Visningar
1 634
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år skriver från telefon, därför blir det kort. är i 28+0 idag. vid en rutinkoll har bebis hjärtslag på över 200 som inte vill lugna... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 046
Senast: Cilla
·
  • Låst
Småbarn Den andra tråden är uppe i över 2000 inlägg, så jag startar en ny. Moa 6 månader Vi har varit uppe på en mycket trevlig semester i... 99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
192 566
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Ganska ofta hör man ju människor säga att man förändras av att få barn, inte minst när man är gravid. Ni som har barn, hur upplever... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 297
Senast: Cilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka