Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år I början av sommaren sökte jag föräldrapenning 6 juni - 31 juli. Nu blev det så att jag började jobba och jobbade ett 3-timmarspass på...
Svar
7
· Visningar
1 122
M
Övr. Barn jag nekade min sons pappa att skaffa pass förra året i rädsla att han inte skulle komma tillbaka med honom. För han har hotat med...
Svar
3
· Visningar
1 171
Senast: Rosett
·
Övr. Barn Hur snart efter förlossningen började ni rida igen? Vad finns det för risker med att börja rida för tidigt efter förlossningen? Dela...
Svar
16
· Visningar
1 613
Senast: Calvaro
·
Småbarn Ja, varför stoppar en del föräldrar nappen i sin egen mun innan de direkt efter stoppar in den i barnets mun? :confused: Jag är inte... 2 3
Svar
55
· Visningar
6 560
Senast: em-pirre
·
Gravid - 1år är nu gravid i v 36+3 och har sen förr en tjej på snart 21 månader. när vi är ute bland folk känner ja hur folk tittar på mig! dels...
Svar
18
· Visningar
3 583
Senast: Minna86
·
Småbarn Lillan (5 år) ska följa med morfar och bonusmormor i husbilen till djurpark i helgen. Och jag tycker att det är lite ovant. Okej då, jag...
Svar
5
· Visningar
904
Senast: mimmipigg
·
Småbarn På lördag fyller min lilla flicka ett år och alla undrar såklart vad hon önskar sig. Grejen är den att jag kan inte komma på något! Har...
Svar
11
· Visningar
4 184
Senast: Miks
·
Övr. Barn Mina söner är 9 och 8 år gamla och går i tvåan och ettan. De båda pojkarna har en kompis som de givetvis vill leka med väldigt ofta... 8 9 10
Svar
180
· Visningar
21 185
Gravid - 1år Idag fick jag nöjet att hålla i och mata en 10veckorspojke, han var en snabbis på Parkleken och hälsade på. Jag har länge gått och haft...
Svar
10
· Visningar
1 535
Senast: nevin
·
Småbarn Ja, nu har jag varit en lite dålig mamma och mutat min dotter :o . För att göra en lång historia kort, vill min dotter inte gå på... 2
Svar
26
· Visningar
3 310
Senast: Mitten
·
Småbarn Vad hade ni gjort i följande situation: Sam, 3.5 och Isaac 1.5 tittar på teve tillsammans. Det är lugnt och fint och helt plötsligt...
Svar
9
· Visningar
1 528
Senast: mimmipigg
·
Gravid - 1år Hej, är gravid i v 21+0 idag:) känns helt underbart..:D Nu till mina frågor och funderingar.. - jag undrar hur man planerar sin mamma... 2
Svar
34
· Visningar
4 880
Q
Småbarn Hur gör ni? Det är ju lika läskigt med för varmt som för kallt tycker jag, och jag är nybörjare! ;) Skratta inte åt mig och...
Svar
5
· Visningar
2 801
Gravid - 1år Nu ger jag snart upp :cry: Orkar inte med hur Lill*ns pappa beter sig längre :(:crazy: Han vill ha gemensam vårdnad men han visar... 2
Svar
25
· Visningar
2 583
Senast: ameo
·
Småbarn Hur gör ni med nattningarna? Nu läser vi saga och sedan sitter jag kvar på sängen tills Isak har somnat. Vaknar han på natten... 2
Svar
34
· Visningar
2 923
Senast: Sar
·
Småbarn Vad innebär femårsgrupp, vad gör man där? Vad är skillnaden mot de "vanliga" förskolegrupperna för 1-4åringar? Min äldste fyllde 5 i...
Svar
4
· Visningar
5 658
Senast: Brandgul
·
Q
Gravid - 1år Har era barn gillat babygym? Vid vilken ålder började de "använda" gymet? jag har fått ett i gåva men min dotter blir förbannad så...
Svar
14
· Visningar
7 849
Senast: Embe
·
Övr. Barn Jag har en 9-årig dotter som slukar böcker och eftersom hennes läsning är på en nivå som vida överstiger hennes ålder blir det ofta fel... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
13 697
Senast: Kratus
·
Gravid - 1år Nu när jag väntar mitt andra barn har jag funderat endel på vad som skiljer sig mellan de två graviditeterna och inför vad som komma...
Svar
12
· Visningar
1 935
Senast: Comfort
·
Övr. Barn 1 st liten gallupundersökning för föräldrar och icke föräldrar, med anledning av egna funderingar och en aktuell tråd på Senior. Jag... 2
Svar
29
· Visningar
3 051
Senast: Petruska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Valp 2025