Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Hur sköter ni barnhygienen? Dvs vad lär ni era barn? När lär ni dem tvätta händerna efter "toabesök" är det när dom släppt blöjan... 2
Svar
36
· Visningar
8 663
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Hur säkra är graviditetstesten som man köper på apoteket? Testade först Clear Blue 2-pack, gjorde de första runt den 15/1 och den andra... 2
Svar
25
· Visningar
2 667
Senast: Cilla
·
P
Övr. Barn Efter att ha läst många trådar där ämnet med förskoletider avhandlas måste jag säga att jag inte förvånad. Den bild jag får här stämmer... 2 3
Svar
54
· Visningar
4 546
Senast: Sar
·
P
Övr. Barn Jag har verkligen noll koll på sånt här och började fundera lite. Nu jobbar jag heltid och tjänar helt okej. Jag funderar dock på att...
Svar
7
· Visningar
1 480
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Jag kom hem och satte mig vid datorn. Såg att två vänner på fb länkat till samma polisnyhet och klickade in mig där...
Svar
8
· Visningar
1 492
Senast: Ninnurur
·
Övr. Barn http://gd.se/nyheter/sandviken/1.2836235-sandviken-skarper-forskolesakerhet-efter-dodsolyckan Hände igår, jag trodde i min enfald att...
Svar
12
· Visningar
2 051
Senast: Badger
·
Övr. Barn Vi har nu beslutat oss för att skaffa syskon till liten. Spiralen åker ut 23/3 och jag har ägglossning i månadsskiftet. Om jag...
Svar
12
· Visningar
1 971
Gravid - 1år Våran Milton använder fortfarande liggdelen i sin duovagn, men eftersom det snart är dags att gå över till sittdelen så funderar jag på... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
8 688
Senast: NeverEver
·
Övr. Barn På Senior har de en långkörare där folks delar med sig av sina luncher/middagar, väldigt farligt att läsa när man är hungrig! Länk till... 6 7 8
Svar
146
· Visningar
10 824
Senast: turbofling
·
Q
Gravid - 1år Ni som har använt foglossningsbälte, kan någon kanske svara på mina pucko-frågor kanske? :crazy: Fick ett ärvt i brevlådan från en...
Svar
3
· Visningar
2 523
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Jag ska på MR med min son snart för att han har haft ont i ett ben läänge. Någon som varit på mr som vet när man får svar om de hittar...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: raggarn
·
S
Övr. Barn Jag är gravid och överlycklig, det hela är planerat och efterlängtat :love: Väl gravid så har jag mått illa, varit extremt trött och... 2
Svar
24
· Visningar
4 210
Senast: Mirre
·
G
Övr. Barn Sedan ni tagit beslutet att skaffa barn, var ni helt lugna då? Åren har gått och jag och maken inser att vi har kommit en bra bit över...
Svar
14
· Visningar
1 675
Övr. Barn Det har jag gjort nu. Inte alla utan bara legot, som det slängs omkring med mest. Sonen hävdar att han inte hittar grejerna om han inte... 2
Svar
21
· Visningar
3 054
Senast: Enya
·
Gravid - 1år Jag har snurrat in mig. :D Jag är de senaste åren fått upp intresset (ögonen) för genusfrågan och eftersom vi planerat barn i över ett... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
10 743
Senast: Scata
·
Gravid - 1år Försöker läsa på om det här med smakportioner och gröt, men kommer bara till meningen "helamning rekommenderas i sex månader". Nu är...
Svar
5
· Visningar
1 435
Senast: Sandra78
·
Övr. Barn Jag är ingen höjdare på matlagning, men mina barn är också svåra att servera god mat till. Vi har olika åsikter om vad som räknas till... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
8 546
Senast: lobell
·
Småbarn Hej! Sen tre dagar tillbaka har My vid flera tillfällen nattetid sagt att det kliar i rumpan och varit ledsen. Jag tänker genast...
Svar
8
· Visningar
26 605
Senast: Madick
·
Svar
12
· Visningar
1 448
Senast: turbofling
·
Q
Övr. Barn Kan någon berätta för mig vad en SKÖTVÄSKA har som tex. en ryggsäck eller en helt vanlig (lite mer praktisk/rymlig) väska har... 2
Svar
27
· Visningar
5 121
Senast: Elinkan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka