Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Andreas jobbar borta varannan vecka från maj-november, och jobbar då måndag-söndag och snittar på 13 timmar/dygn. alltså runt... 6 7 8
Svar
142
· Visningar
20 394
Senast: ako
·
Småbarn läste på ett annat forum m en pappa som undrade om det gick att plocka bort ryggen på baksätet för att få plats med barnens ben... 2
Svar
30
· Visningar
2 957
Senast: Calazirya
·
Småbarn Snart är vi i Sverige på lite semester och då tänkte jag köpa med mig lite filmer och musik på svenska hem. Sitter och tittar lite på...
Svar
18
· Visningar
1 762
Senast: Soapbubble
·
Gravid - 1år Den 28 februari föddes min dotter! :) 14 dagar för tidigt. Fick så ont i magen vid 04 och gick på toa, hade sån ihållande smärta...
Svar
8
· Visningar
1 577
Senast: Snyggve
·
A
Övr. Barn Är det någon här som vet VARFÖR det är olagligt i sverige? Vad tycker ni om surrogatmödraskap? Borde det vara lagligt i sverige... 7 8 9
Svar
177
· Visningar
13 132
Senast: mino
·
T
Övr. Barn Kan ni kloka bukare hjälpa mig? Min mens brukar vara väldigt punktlig. Januari kom den den 14:e, Februari den 12:e. Men så har ju...
Svar
3
· Visningar
1 167
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Tänkte vi kunde tipsa om bra iPhone-/iPadappar för barn. Barnen älskar iPad:en (iphonen får de inte låna, men de programmen går ju...
Svar
9
· Visningar
2 007
Senast: Snyggve
·
Gravid - 1år Jag är gravid i v.22 och jag märker att detta påverkar min mentala hälsa på oväntade sätt. Jag är plötsligt rädd för att dö eller bli...
Svar
12
· Visningar
2 124
Senast: Sar
·
Övr. Barn Hur mycket kyrkliga aktiviteter finns det i er skola? Vet inte om jag överreagerar, men jag tycker inte att kyrkan hör hemma i...
Svar
15
· Visningar
2 051
Senast: mian1
·
Övr. Barn Hur gör ni som har barn med ekonomin? Har ni delad eller gemensam ekonomi? Sparande? På ÄU diskuteras gemensam ekonomi för fullt... 2
Svar
28
· Visningar
3 255
Senast: Nillizan
·
Övr. Barn Rent hypotetiskt: Om jag skulle säga upp mej 3 månader innan min föräldraledighet är slut får jag då börja stämpla när jag eg. skulle...
Svar
1
· Visningar
984
Övr. Barn Är det bara jag som får grov ångest och genast börjar måla upp diverse scenarion i huvudet när jag ser detta? Eller är jag bara... 6 7 8
Svar
146
· Visningar
12 113
Senast: Raderad medlem 19815
·
Gravid - 1år Vet att flera här inne är vassa på det här med föräldrapenning och vad som gäller =) Milton är nu snart 10 månader och jag har smått...
Svar
6
· Visningar
1 490
Senast: Armani__
·
Gravid - 1år Konstig fråga kanske men här boas det för full och jag funderar på hur jag ska bädda vagnen. Har köpt ett fårskinn men hur använder jag...
Svar
9
· Visningar
2 270
Senast: Swat
·
Småbarn Jag vill inte vara kvar på mitt jobb av olika skäl, vill gärna gå nån utbildning och bli nått som jag trivs bättre med och där jag... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 917
Senast: Mammas
·
Gravid - 1år Är gravid med tredje barnet och min sambo är tysk. Har börjat fundera på hur det fungerar i andra länder. Har tex förstått att lustgas... 2
Svar
31
· Visningar
5 340
Senast: Mikan
·
Gravid - 1år Ja, jag hade räknat med att få mindre sömn, men att man skulle bli såhär trött fattade jag inte... Sedan dottern föddes, den 8... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 383
Senast: Mammas
·
Gravid - 1år Min bebis (10 veckor) vill inte sova så mycket på dagen. Hon sover hela nätterna, somnar mellan ca 19-21 på kvällen och sover till ca 8...
Svar
7
· Visningar
3 725
Senast: Nillizan
·
Småbarn Min lille kotte, eller han är inte så liten längre, blir snart 6 år, har en utvecklingsstörning, troligen även ADHD och autism. Han går...
Svar
9
· Visningar
1 607
Senast: Coop
·
Övr. Barn Jag är gravid med mitt första barn. Min pappa är en väldigt social människa och vill gärna att vi kommer och hälsar på ofta. Problemet...
Svar
15
· Visningar
1 768
Senast: Lionheart
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka