Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Vilka vagnar finns det som är: *Lätta *4 hjul /fasta) *Sitt & Liggdel Tänker vagnar i stil med Emmaljungas City Cross. Har... 2
Svar
24
· Visningar
3 073
Senast: Brandgul
·
Småbarn Min son har åkt på en rejäl förkylning med en väldigt dum hosta. Han rosslar och har svårt att andas. Febertopparna han får är inte...
Svar
7
· Visningar
2 043
Senast: cowgirl81
·
E
Småbarn Har precis bytt mat från NAN till Semper och jag har verkligen märkt skillnaden att lillsnuttan sover bättre vaknar inte lika ofta äter...
Svar
4
· Visningar
1 125
Senast: turbofling
·
Småbarn Vi brukar aka pa utflykter ibland med en familj som har en san som precis fyllt 1 ar. Dom har ett babyskydd till honom, babyskyddet... 2
Svar
28
· Visningar
2 996
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Dottern hade öroninflammation för några veckor sen, och har nu åkt på det igen. Vi har fått kåvepenin utskrivet, men har ett problem...
Svar
19
· Visningar
8 345
Senast: Ishtar
·
Gravid - 1år Någon tog ett sovande barn ur vagnen och begravde det levande i snön. Det sjukaste jag hört på länge, började storböla direkt... 2
Svar
30
· Visningar
3 071
Senast: Gnarpis
·
Småbarn Blir så förbannad på sådana som ska lägga sig i hur mitt barn äter osv.:mad: Var hemma hos en av fastrarna på kalas i helgen. Tösen är... 2 3
Svar
47
· Visningar
5 137
·
Gravid - 1år Hur har ni gjort?? Fick brev hem i går om vaccinering och det är två sprutom som gäller. Hur gjorde ni med era 6-7månaders?? Ni som...
Svar
12
· Visningar
1 189
B
Gravid - 1år Jag är gravid i vecka 7+1. Den här graviditeten har varit strulig från första början (blev flyttad 1,5 vecka tillbaka på första VUL... 2
Svar
24
· Visningar
3 057
Senast: Thomasine
·
Gravid - 1år Hade besök av mamma och pappa idag, vi började prata om hur jag var som barn. Mamma berättade att vi var med i en studie när jag var...
Svar
2
· Visningar
793
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Sitter och funderar på namn. Vad svårt det kan va!! Vill ha ett namn som även funkar utomlands, vilket sållar ut en del ;) vet inte... 2
Svar
29
· Visningar
6 028
Senast: Raderad medlem 6459
·
Småbarn Han har så ont lillisen...räcker med att det kommit så lite att det knappt syns så får han aj-aj. Tips? Jag smörjer med Inotyol...
Svar
4
· Visningar
1 503
Senast: Ishtar
·
Gravid - 1år Om en månad är jag beräknad att föda vårt andra barn, och jag har lite smått (:eek:) ångest över det hela. Första förlossningen var...
Svar
10
· Visningar
1 523
W
Småbarn För andra gången på ett halvår har det hänt igen.... Fröknarna till dotterns dagis hade försovit sig. Kan ju alltid hända alla men det...
Svar
14
· Visningar
2 136
Senast: kamomillo
·
S
Gravid - 1år hejsan! nu är jag väldigt väääldigt sent ute med att söka dagisplats, problemet är att vi har inte vetat sonens behov pga cp skada. men...
Svar
6
· Visningar
1 045
·
Gravid - 1år Ja, som vanligt är det "krockar" igen, med den äldre generationen. Allt man säger eller läst är bara fel och jag är en aning förvirrad... 2
Svar
20
· Visningar
1 904
Senast: turbofling
·
Småbarn Nu har jag problem... Dagiset dottern fick plats på har en för mig lite udda inskolningsmetod,tidigare när jag har skolat in har vi...
Svar
7
· Visningar
2 331
Senast: mimmipigg
·
Övr. Barn Sonen har snorat och hostat sedan nov. Blir bättre i några dgr sedan börjar det om igen. Det går verkligen inte över. Men han blir...
Svar
5
· Visningar
1 729
Senast: NeverEver
·
Övr. Barn iom att jag själv inte är förälder så måste jag fråga här vad ni tycker om detta. tittade på dagens avsnitt av jon, kate +8 från tv4...
Svar
15
· Visningar
1 688
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Här om kvällen så såg jag en film med en hemsk tragedi bakom. Självfallet så blev man fördömande men samtidigt så visste man inte...
Svar
6
· Visningar
1 089
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka