Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Ja, bokstaverat så att de små barnen inte ens ska behöva höra ordet "död". Så uttryckte sig en grannbekant till mig när jag och... 2
Svar
32
· Visningar
2 968
Senast: cirkus
·
T
Övr. Barn Letar ny vagn då vi ska byta ut våran kombivagn mot något smidigare. sonen är nu 17 månader och väger ca 14 kilo så vill ha en vagn...
Svar
12
· Visningar
1 316
Senast: Snovind
·
Gravid - 1år Igar träffade jag en kompis och hennes snart 4-ariga son. Sonen har Down syndrom. Jag började da fundera pa det där med NUPP och KUBB... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
9 244
Gravid - 1år Den här tjockisen ORKAR inte ge sig iväg till stan och leta, finns det några bra sidor på nätet? Jag är inte ute efter någon dyr väska...
Svar
12
· Visningar
1 826
Senast: fiaskurken
·
Småbarn Min svärmor tycker min son ska vara hemma imorgon för hon säger att första dagen efter avslutad penicillinkur är de extra mottagliga för...
Svar
2
· Visningar
1 378
Senast: Mitten
·
Småbarn vi fick idag bekräftelse för att elias har fått dagisplats och tid för inskolning redan 4april,:o:) min största fundering är kring...
Svar
8
· Visningar
1 151
Senast: tinissen
·
Övr. Barn Skriver denna tråd då det skulle vara intressant att höra hur länge in i graviditeten ni som ridit länge red? Oavsett när ni var... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 144
Senast: Ilxpo
·
S
Övr. Barn Finns det någon mer här som är gravid och arbetslös? Någon som vet hur bidrag och sådant ser ut? Hur mycket får man ut i månaden som... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
15 214
Senast: Stenmagi
·
Övr. Barn Jag har efter lite trixade kommit på hur jag får upp dottern på ryggen, men HUR plockar jag lättast ner henne? JAg traskade glatt ut med... 2
Svar
28
· Visningar
2 258
Senast: nevin
·
Småbarn Fick igår reda på att dagiset jag fått plats på och börjat skola in dottern på bara har öppet till kl 17!! Jag har inte fått den... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 702
Senast: angelwings
·
O
Övr. Barn Min chef hade pratat in på mitt mobilsvar idag att jag ska komma på utbildning imorgon hela dagen. Var okej att jag tog med min bebis...
Svar
8
· Visningar
1 739
Senast: Mammas
·
Småbarn Funderar på Luddes vårgarderob, o har redan shoppat en ny knallblå skaljacka från Po P (dyr, men ack så snygg ;)) o ett par fina...
Svar
12
· Visningar
9 217
Senast: ako
·
W
Småbarn Dottern ska om 2,5 månader byta dagis pga flytt dock inom samma kommun. Vi vet att vi får plats på det nya dagiset och har sökt plats...
Svar
1
· Visningar
759
Senast: Crianza
·
Gravid - 1år Fortsättningstråd :) Mars 22/3 - Doris, andra barnet, pojke 31/3 - Cattan, första barnet, pojke (men ul i v 9 sa 4/4) April 1/4... 100 101 102
Svar
2 032
· Visningar
98 224
Senast: Armani__
·
P
Gravid - 1år Eller känner andra som jag? Har en 3-månaders grabb. Har tyckt att han hängt med i utvecklingen rätt bra. Han är fysiskt väldigt...
Svar
12
· Visningar
7 136
Senast: linnilinn
·
Övr. Barn Min ena systers son blir sparkad, knuffad och biten av en annan kille på sitt dagis (detta verkar bara riktas sig in på syrrans son och...
Svar
19
· Visningar
1 672
Senast: astronaut
·
Småbarn Är det nagon som har erfarenhet av ngn av dessa vagnar? Om jag förstat rätt har B-smart ersatt vigour, vad skiljer dom at? Vi letar en...
Svar
5
· Visningar
2 214
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år Jag är gravid och har de senaste veckorna fått ont i sittbenen om jag sitter långa stunder, och undrar om det är foglossningen som... 2
Svar
20
· Visningar
6 175
Senast: Miks
·
Gravid - 1år Kan man bära barnet på magen framåtvänd i manducan?
Svar
3
· Visningar
843
Senast: Linna
·
Övr. Barn Jag blir så nyfiken på vad ni föräldrar tycker att ni kan kräva av barnomsorgen??? När jag läser här är det uppenbart att föräldrar har...
Svar
17
· Visningar
2 028
Senast: kamomillo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka