Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år När ni var med barn, eller om ni är det nu, smörjde ni in magen med någon lotion? Vet att det inte går att motverka bristningar helt... 2
Svar
25
· Visningar
2 634
Senast: Emtherlia
·
Gravid - 1år hur gör ni som är föräldralediga och er sambo jobbar dagtid under nätterna? Moa kan lätt vara vaken halva nätterna och bara ligga och... 5 6 7
Svar
137
· Visningar
9 026
Senast: Mammas
·
L
Övr. Barn Jag håller på gå i taket, Det är så här min dotter är 13 år och nu börjar hon 7an, Hon har träffat en kille som går i 8an och jag har... 2
Svar
20
· Visningar
2 038
Senast: Sjalen
·
A
Övr. Barn Har tänkt en del på detta och skulle gärna vilja veta vad ni anser om dessa påståenden. 1. Har en förälder rätt att ställa krav på...
Svar
10
· Visningar
1 242
Senast: cirkus
·
D
Småbarn Var på ett VV-möte i går och där berättade kursledaren att väldigt mycket transfetter som alla vet finns i chips finns även i de små...
Svar
8
· Visningar
1 371
Senast: Sjalen
·
Övr. Barn Jag antar att de flesta barn får sova över hos kompisar av samma kön från ungefär då de börjar skolan. Frågan är, när tycker "alla... 2
Svar
24
· Visningar
7 539
Senast: Snubbelfot
·
Övr. Barn Minns ni den här: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=909267 ? Här kommer del 2. Dottern och kompisen är lite äldre nu... 2
Svar
37
· Visningar
3 351
Senast: Raderad medlem 6459
·
Övr. Barn Hej alla! Jag är 23 år och går andra terminen på lärarutbildningen för att bli förskollärare. Något som jag då börjat fundera på är... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
8 208
Senast: Raderad medlem 6459
·
Gravid - 1år Som rubriken lyder!!! Erfarenheter önskas! Fördelar, nackdelar????
Svar
13
· Visningar
5 678
Senast: Brandgul
·
Småbarn vi väntar tillökning om ca 3 mån och har så smått börjat titta lite på syskonvagn, men vilken djungel!! Är det värt att investera i en... 2
Svar
20
· Visningar
7 859
Senast: MaRomer
·
Småbarn Ja som rubriken lyder. Min 14 mån gamla dotter kommer snart ha ihjäl mig:D. Hela hennes vakna tid på dygnet går åt till att kolla så hon... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 497
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år Har haft oskyddat sex (rejält klantigt jag vet) och nu är jag orolig att jag är gravid. Eller orolig och orolig, jag vill ha barn men...
Svar
14
· Visningar
1 467
Senast: AnnaJL
·
Övr. Barn Jag vet inte exakt om tråden verkligen hör hemma i förälder, men hoppas att moderator i annat fall kan flytta den. För att gå rakt på... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 356
Övr. Barn Hur gamla är era barn, och hur mycket sover de? 2
Svar
34
· Visningar
2 256
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Tips på bra stödstrumpor mottages tacksamt! Finns det några som är bra som inte kostar allt för mycket?
Svar
5
· Visningar
1 404
Senast: tinissen
·
Småbarn Hur har ni gjort det? Och vad rekommenderas? Min son ska börja dagis och alla kläder ska märkas. Men är det bäst att sy fast, märka...
Svar
12
· Visningar
4 723
Senast: sushi
·
Gravid - 1år Sonen är snart 7 månader. Har sovit bra nätter sen han var 3 månader ungefär. Sov mellan 12-15 timmar i sträck. Nu den senaste månaden...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: Hyacinth
·
Gravid - 1år Finns det ngr nackdelar/risker med att göra manga ultaljud under graviditeten? Funderingen uppkom när jag och en kompis disskuterade...
Svar
8
· Visningar
1 146
Senast: Nillizan
·
Småbarn Mina vänner är på förlossningen just nu och ska föda deras tredje dotter. De har ju mängder av kläder samt leksaker från deras tidigare...
Svar
8
· Visningar
1 158
Senast: EmelieR
·
Gravid - 1år Någon som har koll på det här med A-kassa och Fp som kan hjälpa mig? Har nämligen fått sparken idag och har 1 månads uppsägningstid...
Svar
8
· Visningar
1 294
Senast: aneka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Diskbråck
  • Tråden för spår