Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Jo alltså, nu vet jag inte om tråden egentligen platsar här, men jag testar, för det är ju ändå föräldrarelaterat..typ :p Såhär ligger... 2
Svar
28
· Visningar
2 959
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år Gjort första ul idag. Bebisen var inte planerad och vi har gissat oss fram på att jag är i v.18. Idag blev vi tillbakaflyttade och...
Svar
6
· Visningar
1 334
Senast: MittNyaJag
·
Övr. Barn Trollet planerar att yngla av sig inom kort, trollefar och jag jobbar på saken. Men jag funderar över det här mystiska SGI... Jag är...
Svar
12
· Visningar
5 707
Senast: Skumbananen
·
Övr. Barn Vad säger ni om att bara ha ett barn och inte planera för syskon? Någon som bara har ett och/eller planerar för det? Här känns det... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 289
Senast: Minna86
·
Övr. Barn Finns säkert någon liknande tråd redan men jag hittar den inte. Hur länge kan man gå hemma med full FP? Jag satt och klickade lite på... 5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 535
Senast: turbofling
·
Övr. Barn Eftersom jag inte har någon att dela med mig till, så får jag dela med mig till buke :) Vi satt ikväll igen och tränade lite, fast på... 2
Svar
35
· Visningar
2 981
Senast: Raderad medlem 6459
·
Gravid - 1år Varning för starka bilder http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article6841318.ab Hur kan man bara misshandla ett barn... 2
Svar
26
· Visningar
2 441
Senast: Ishtar
·
Övr. Barn Jag håller på med en hemtentamen där jag ska analysera fem böcker som handlar om ensamma/utsatta barn och har än så länge enbart kommit... 2
Svar
24
· Visningar
2 563
Senast: morris
·
E
Övr. Barn hej! jag skulle behöva lite hjälp från er föräldrar. själv är jag 16 år. Jo det är iallafall såhär, jag har en underbar pojkvän sedan...
Svar
5
· Visningar
1 262
Senast: Gnarpis
·
S
Gravid - 1år Jag är inte långt gången i min graviditet (ca v 6) i går började jag blöda :( Till saken hör att jag tidigare haft ett missfall innan...
Svar
5
· Visningar
7 077
V
Övr. Barn OBS lång................... min äldsta dotter som går i år 5 har fått hem en lapp om att få välja att läsa ett språk... 2
Svar
27
· Visningar
3 133
Senast: Rosett
·
H
Gravid - 1år Hej! Slutade äta p-piller i slutet av november, har bara haft två cyklar sedan dess. Första var 38 dagar, andra 34. Idag är det 37 dagar... 2
Svar
21
· Visningar
2 174
Senast: huriallsindar
·
Övr. Barn Den 8:e maj i år skulle vårt första gemensamma barn fötts. Den 3:e december förra året på rul så visade det sig att forstret dött i... 2
Svar
35
· Visningar
3 767
Senast: MayDay
·
Småbarn Jag sitter och funderar lite på att införskaffa en cykelvagn. Jag har ju 3 st små barn (3,5 , 1,5, 6mån) Jag har en barnstol till...
Svar
3
· Visningar
3 028
Senast: mino
·
Gravid - 1år bebisen ignorerar en? Det är nog mest mitt mammaego som fått sig en törn, men min 3 månaders pojke är totalt ointresserad av att...
Svar
7
· Visningar
1 456
Senast: dee79
·
E
Småbarn Vad ska man hitta på med dessa små inte för hon kan göra så mkt men jag hehe tråkigt sitta hemma med, visst träffar jag vänner som e... 2
Svar
25
· Visningar
2 434
Senast: Nillizan
·
Övr. Barn jag skulle vilja ha er åsikt om min situation.. har 3 barn, som kom tripptrapptrull,när jag var mellan 22 och 25..nu fyller jag just... 2
Svar
20
· Visningar
2 485
Senast: videnlis
·
Småbarn Jag har i dagarna funderat över det här med 'favoritfröken'. Har barnen vanligtvis en favorit bland pedagogerna? Det måste ju finnas...
Svar
14
· Visningar
3 591
Senast: Sar
·
Gravid - 1år Jag är superförkyld både hosta, nysningar, feber och hela kittet. Kommer min lille att bli sjuk nu? Hur har ni andra gjort när ni...
Svar
7
· Visningar
1 126
Senast: voltis
·
Övr. Barn Funderade på hemligt nick men vi kör ändå. Och det är långt ifrån säkert att tråden hör hemma här... men vi provar... Min p-stav...
Svar
9
· Visningar
12 118
Senast: Brandgul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka