Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Ja som rubriken lyder, varför har du valt att döpa ditt barn? Jag har försökt hitta lite info om varför man döper sitt barn och vad... 2
Svar
37
· Visningar
2 877
Senast: Sar
·
Småbarn Efter att ha läst i tråden om Hur stora krav man kan ställa på förskolan, börjar jag undra hur ni tänker ang. barn och datorer? verkar... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 779
Senast: Brackan
·
Småbarn Hur stora krav kan man ställa på den förskolan där barnet går?:confused: Gällande skötsel, att de ska komma ihåg vissa saker vid... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 761
Övr. Barn till barnet. Kan man ge dessa innan barnet är fött? Dvs typ en till två veckor innan? Eller är det fel? Om något "går fel" så att säga...
Svar
7
· Visningar
894
Småbarn Idag var vi hos barnläkaren för 1-arskontroll. Läkaren informerade da oss om att hon rekomenderade att vaccinera mot meningokocker...
Svar
5
· Visningar
780
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Jag kan stolt och med glädje meddela att Svartfot kl 08.33 i morse fick en dotter! Allt har gått bra. Välkommen till värden lilla...
Svar
1
· Visningar
842
Senast: svea
·
N
Övr. Barn Pelle Filipsson blev pappa mot sin vilja o nu har han skrivit en bok om det. Läs mer... 17 18 19
Svar
364
· Visningar
23 391
Senast: Mammas
·
Gravid - 1år Jag håller på att vända ut och in på mej själv... Är inne på sjätte veckan av massiva kräkningar och ett illamående som får ALLA...
Svar
11
· Visningar
5 539
A
Övr. Barn Grabben ska på pulka/snowracer dag på sportlovet. På inbjudan som han fick, stod hjälm inom parentes. Hur ska man tolka det?
Svar
19
· Visningar
2 104
Senast: hej2
·
Övr. Barn Jag och en kompis satt och pratade om kattungar härom dagen. Hon berättade att när deras katt får ungar får barnen välja en kattunge... 2
Svar
35
· Visningar
2 901
Övr. Barn En jag känner råkade bli gravdi efter slarv från båda. Pappan har valt att inte vara det minsta delaktig (typ inte ens skriva på... 2
Svar
22
· Visningar
2 725
Senast: TinyWiny
·
Småbarn Vad behöver barnen egentligen på dagis? Några klädrekommendationer? gummistövlar-fodrade eller ofodrade? Hört att det är bäst med...
Svar
18
· Visningar
8 979
Senast: Mirre
·
N
Gravid - 1år Min son på 3 och en halv vecka har fått torsk, dock inte så mycket enligt tanten på BVC. och det är ju tydligen inte farligt och man kan...
Svar
3
· Visningar
2 063
Senast: Freyja_bus
·
Övr. Barn Att inte vara mammaledig över huvud taget funkar visst också ibland:)... 8 9 10
Svar
185
· Visningar
12 745
Senast: turbofling
·
Övr. Barn Jag har sökt i trådar, men inte hittat nåt svar. Jag vill veta möjligheten att vinna entvist om vårdnad som innebär att jag får...
Svar
8
· Visningar
2 375
Senast: Sonic76
·
B
Övr. Barn Måste bara få skriva av mig lite och ev höra andras råd el erfarenheter. Har två barn 15 och 14 år,den äldsta bor hos mig på... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 654
Senast: Inte_Ung
·
S
Gravid - 1år ska träffa famrätten inför ett sammarbets samtal... men hur funkar de? va kommer de fråga? vad ska ja säga? såklart sanningen.. men ska...
Svar
1
· Visningar
881
Senast: Görel
·
S
Gravid - 1år hejsan en snabb fråga, om jag inte fått underhåll av fadern på 4månader, och vänder mig till Fkassan. får ja pengar för de 4månaderna...
Svar
3
· Visningar
909
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Ytterligare en liten klagtråd, men jag är så less på detta eviga pruttande och stånkande och stönande. Nu har jag äntligen, med mkt...
Svar
7
· Visningar
17 420
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka