Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
Gravid - 1år Ja som rubriken lyder så har jag börjat få en fruktansvärd klåda på mina bröstvårtor. Jag är gravid i vecka 13 och brösten växer massor...
Svar
5
· Visningar
5 012
Senast: mik
·
Övr. Barn Seriöst alltså? Verkar som vi är noggrannare inom halvblodsaveln än inom människoaveln. Jag är så förundrad över detta att man tar... 2 3
Svar
54
· Visningar
4 151
Senast: Sjalen
·
Övr. Barn Det blev lite långt...hade nog lite behov av att ösa ur mig... Min mamma ska till Soc imorgon då fadern till min nioåriga bror begärt...
Svar
8
· Visningar
1 794
Senast: tipex
·
B
Gravid - 1år Dottern är ju nu sju månader, och äter en massa mat på dagarna. MUMS :d tycker hon! Därmed ammas hon ju allt mindre. Faktiskt inte alls...
Svar
4
· Visningar
1 052
Senast: kpist
·
Övr. Barn Hur ska jag orka med allt som har med sonen att göra, å hans jävla diagnos?! Jag känner mig som en zombie som bara går runt här hemma... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 909
Senast: scrubs
·
Gravid - 1år Hur gammal var du när du fick barn? Vilken ålder tror ni/är vetenskapligt bevisat den vanligaste åldern att skaffa sitt första barn? 2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 368
Senast: murran
·
N
Gravid - 1år ...som ringer på en vagn?? har hittat vagnen jag verkligen vill ha, en Emmaljunga Mondial Duo Combi Leatherette i rätt färg dessutom... 2
Svar
27
· Visningar
2 628
Senast: Mammas
·
Gravid - 1år Detta är en djungel... Här vill jag gärna få lite hjälp av alla er som vet så mycket :D När skickar man in papper till...
Svar
6
· Visningar
1 432
Senast: Armani__
·
Övr. Barn Jag har haft gravid symptomer nu ett par månader (hade sex senast i början av september) så som illamående, extrem trötthet, min mage...
Svar
6
· Visningar
5 945
Senast: Sar
·
S
Småbarn Min son är nu ca 10½ månad, han kryper inte och visar inte ens intresse till det! Han har inga problem att ligga på mage och tar sig... 2
Svar
21
· Visningar
11 523
Senast: pemi
·
Övr. Barn Efter tio år tillsammans kommer jag & Oscar's pappa att separera - Det hela är mitt beslut! Jag tycker väldigt mycket om honom som...
Svar
3
· Visningar
1 232
Senast: Sonic76
·
L
Övr. Barn Skriver under anonymt nick, då det är ett lite känsligt ämne... Jag har precit fått reda på att jag är gravid. Men jag och min sambo... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 836
Senast: Zenith
·
Övr. Barn Fler människor blir hjälpta med tidigare barnlöshet. Teknik och kunskap har spridit sig i stort format runt omkring i delar av världen... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 624
Senast: Sol
·
Gravid - 1år Ska byta vagn nu. Och valet står mellan Emmaljunga City Cross och Cresent Classic Vilken skulle ni valt? För och nackdelar!
Svar
13
· Visningar
1 646
Senast: MaRomer
·
Gravid - 1år Hej hopp på kvällskvisten. vet absolut att ni inte kan svara på om jag är gravid eller inte och de är inte heller min fråga och ett test...
Svar
7
· Visningar
6 447
Senast: Amandas
·
E
Övr. Barn Hej, Nu tar jag allt från början. Strax innan jul tog mina p-piller slut och då det är många röda dagar och så kring jul/nyår tog jag...
Svar
7
· Visningar
1 308
Senast: Ebbaan
·
Övr. Barn Läste det här nyss och blir så arg. Hur är det möjligt?! Vad det verkar är det bara en tjej och någon mer person som ingripit. På en...
Svar
6
· Visningar
971
Senast: tribut
·
Gravid - 1år Googelfantast som jag är, så googlade jag på välling för att lära mig lite om det. Hittade en länk där det stod lite lustiga och...
Svar
9
· Visningar
1 461
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Nu är det dags att börja leta efter sittvagn! Har nu en gammal Brio med liggdelen i, men nu vill jag byta till en lite nyare och bättre...
Svar
8
· Visningar
1 381
Senast: ako
·
Gravid - 1år När börjar ett barn fa behov av att leka och träffa andra barn? Emilia är snart 11 manader och sambon tycker att hon snart ska fa...
Svar
7
· Visningar
2 046
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka