Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Jag funderar på att köpa en Reimaoverall inför nästa vinter när de börjar rea ut årets kollektion framöver (gjorde misstaget i år att...
Svar
12
· Visningar
10 794
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år Nu har jag bestämt mig :D Jag vill ha denna: En Manduca. Har en Babybjörn som inte gick alls i början och nu är han för stor... 2
Svar
31
· Visningar
2 340
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år Har en fråga angående detta med föräldrapenningen. Jo, jag tog studenten 2006 och jobbade som timanställd till dess att jag började... 2
Svar
23
· Visningar
2 639
Senast: Armani__
·
Småbarn Min son vaknade vid 8 tiden imorse. Hans sovrum har 2 dörrar. En som går till köket och en som går till vardagsrummet. Imorse hade han...
Svar
9
· Visningar
1 522
Senast: lobell
·
Gravid - 1år Min BVC lämnar lite övrigt att önska och en hel del funderingar efter besök.. Var där idag med min 6,5 månaders flicka och berättade...
Svar
15
· Visningar
1 607
Senast: Lupin
·
Gravid - 1år fick vi med oss hem fran Sverige! Fran att sovit hela natten, sa somnar hon nu snallt kl halv atta och vaknar sedan 3h senare och vill...
Svar
4
· Visningar
1 094
Senast: vindvissla
·
Småbarn Kan du tipsa om en lämplig salva? Läste förra vintern någonstans en diskusion om vatten eller inte i salvor. Är stor användare av... 2
Svar
28
· Visningar
14 328
Senast: Esperanza_1980
·
Gravid - 1år Någon som haft det här? Hur behandlades du? Gjorde de nåt överhuvudtaget? Symptom och vad kan hända? Hur allvarligt är det? Jag har ju...
Svar
17
· Visningar
20 148
Senast: Cambrie
·
Gravid - 1år matilda blir 7 veckor på lördag och min mjölk börjar på att tappa av... av praktiska skäl har ja valt att bara pumpa 3 ggr/dygn... 2
Svar
26
· Visningar
2 019
Senast: ameo
·
H
Övr. Barn jag lägger det här för jag är inte förälder och har inga planer på att bli det i det närmsta heller :p jag har länge funderat på det... 2
Svar
30
· Visningar
2 850
Senast: Hannah0407
·
Småbarn Nu är jag här igen :( Tyvärr måste jag säga. Har en 4 åring som bor varannan helg hos sin pappa och i nuläget fungerar det inte alls... 2
Svar
20
· Visningar
3 618
Senast: molle2
·
Övr. Barn Min familj ska åka till Bryssel och hälsa på min svåger med familj. De har bil som vi får låna men inga bilstolar till vår 2- och...
Svar
8
· Visningar
1 258
Senast: oz_joj
·
L
Gravid - 1år Sonens dop närmar sig med stormsteg! Någon som vill dela med sig av lite tips om och kring dop? sånger, psalmer, fika osv? Alla tips...
Svar
2
· Visningar
965
Senast: lilla_maaliiin
·
P
Gravid - 1år Jag bara måste dela med mig (under anonymt nick såklart:laugh:)... JAG ÄR GRAVID! :bump::banana::bump::banana: Det är... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 747
Senast: vindvissla
·
B
Gravid - 1år Jag har en 8 månaders kille och vi står i valet av att köpa en ny matstol. Vad har ni införskaffat? Vad är bäst i långa loppet tycker ni? 2
Svar
33
· Visningar
4 781
Senast: Lupino
·
Gravid - 1år Shit i natt har jag inte gillat mig själv! Jag samsover med dottern på 2,5 månad, hon sover inte själv helt enkelt. Jag brukar ligga... 2
Svar
30
· Visningar
2 594
Senast: Lamborghini
·
Gravid - 1år Jag har läst om lille Victor en hel del i tidningarna och föräldrarnas kamp för honom. Hittade mammans blogg om deras kamp mot cancern...
Svar
16
· Visningar
1 831
Senast: havreflinga
·
Övr. Barn Hej! Trodde aldrig att jag skulle skriva i detta forumet, men nu gör jag det:) Jag/vi har aldrig funderat på att skaffa barn pga att...
Svar
4
· Visningar
3 814
Senast: Lazy Lady
·
Övr. Barn Kan någon förklara det för de har slagit igen idag så jag hinner inte ner och prata med dem? Loggade in på internet för att ansöka om...
Svar
8
· Visningar
1 401
Senast: tinissen
·
H
Övr. Barn Beöver råd och hjälp hur man ska gå till väga, jag och min sambo bor tillsammans med vår gemensamma son på 14 månader och sen har vi...
Svar
10
· Visningar
1 693
Senast: mimmipigg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka