Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

K
Övr. Barn Har redan en barnvagn, men jag tycker den är för stor och bufflig. (Senator) Så innan bebisen kommer vill jag ha en annan. Har tur att...
Svar
6
· Visningar
1 598
Senast: Miks
·
Övr. Barn Hej :) Jag och min sambo har precis bestämt oss för att börja försöka bli med barn. Det är mycket på gång i våra liv just nu. Vi har...
Svar
19
· Visningar
2 238
Senast: JuniNatt
·
Övr. Barn Jag köper rätt mycket Disney cars grejjer. Just nu har sonen detta. Matta, påslakan, gardiner, tavlor, 2 bollar olika storlek, strumpor...
Svar
16
· Visningar
1 410
Senast: Linda.B
·
M
Gravid - 1år Skriver under hemligt nick... Vi har under drygt ett års tid försökt få barn men det har inte tagit sig. Nu har vi tagit tag i saken...
Svar
12
· Visningar
2 644
Senast: Ramona
·
Gravid - 1år Jag och min sambo Gustav1 träffades här på Buke (chatten) för snart två år sedan. Den 16 februari beräknas vår lilla bebis komma :love...
Svar
9
· Visningar
1 134
Senast: Poxz
·
Gravid - 1år Från märke till märke? Har nu testat med BabySemp (Semper) Och han tycker det är jätte äckligt. Och jag med! Det är inte flaskan... 2
Svar
28
· Visningar
3 553
Senast: Hyacinth
·
Gravid - 1år Hej! Nu när My lite smått börjar våga prova att äta min läbbiga mat, så tänkte jag att det hade varit kul att ha en recepttråd där vi...
Svar
9
· Visningar
1 051
Senast: saltahajen
·
Gravid - 1år Min fina Emil har nu blivit 11 veckor, och det går bra fint med honom! Han är go' och glad, och blir bara sötare för var dag som går... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 140
Senast: taccotad
·
Gravid - 1år Så då var i inne på vår åttonde månad utan preventivmedel... Och inte en graviditet i sikte... Det var ett tag sen nu som jag skrev... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 597
Senast: Oregano
·
Övr. Barn Jag diskuterade barnfenomenet med några väninnor idag. I gruppen finns både de som inte vill ha barn alls, de som vill och de som inte... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 927
Senast: Björk
·
Småbarn Vår lille kille är nu 3 år och fortfarande pratar han inte på dagis. En gång har han viskat "ja" och en gång har han viskat "äpple"... 2
Svar
31
· Visningar
3 438
Senast: taccotad
·
Gravid - 1år ja altså timmar, dagar(tom veckor?) innan det var dags. Man har ju hört om en del som mår riktigt dåligt, riktigt bra osv. Hade ni... 2
Svar
28
· Visningar
79 637
Senast: Nisse
·
Gravid - 1år Bor i ljungby kommun och här finns ju inget BB längre...:mad: Så nu har jag att välja på Halmstad, Värnamo eller Växjö. I nuläget så...
Svar
15
· Visningar
2 142
Gravid - 1år Maja är nu 7 månader och tycker amningen är överskattad:( Hon får ingen ro att amma dagtid, då är allt annat så mycket roligare...
Svar
13
· Visningar
4 482
Senast: Mynta2
·
Gravid - 1år Nu 6 veckor efter förlossningen hade blödningarna försvunnit, men det kom fortfarande lite ljusbrunt. Jag och sambon hade sex och efter...
Svar
7
· Visningar
967
Senast: jerseyko
·
Småbarn Försöker få sonen och sova då han är lite för trött. Men det går inge bra. Gå ut och gå funkar inte då det regnar och blåser som tusan...
Svar
13
· Visningar
6 676
Senast: cowgirl81
·
Gravid - 1år Hur har ni det? Att barnet sitter säkrare bak ur olyckssynpunkt är ju en självklarhet, men ur praktisk vinkel så skulle jag vilja... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 970
Senast: Gnarpis
·
Övr. Barn efter sex timmar av intensiva värkar hemma i soffan. De startade tjugo i tolv, och kom sedan regelbundet var tredje minut farm till halv... 2
Svar
35
· Visningar
2 604
Senast: Calazirya
·
E
Gravid - 1år Nu är det konstaterat att jag är gravid. Inget planerat eller önskat, men nu är det så. Då kommer frågorna! Jag har eget företag hemma...
Svar
6
· Visningar
1 231
Senast: via
·
Gravid - 1år Kom med tips hur jag ska göra hans liv lättare! Näsan rinner just nu men på natten/Morgonen korkar den igen. Stackarn vill ha nappisen... 2
Svar
20
· Visningar
2 150
Senast: MaRomer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka